Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na,ez tényleg nem semmi teljesítmény ....pedig azok a motorok nem sokáig bírják a hajtást amik nagyon ki vannak hegyezve.
Joestet
megjottem, de mar szaladok is a konyhaba addig beszelgessetek "szakmai" dolgokrol
Elejtette az olajat a szelep?
Meg olaj nélkül járatni a motort?! Ilyenek mi alapján jutnak eszedbe?(!)

Most ne vedd sértésnek, de ha egy hibajelenséget nem tudsz leírni, akkor mi alapján nyúlsz a motorodhoz? Mértél olajnyomást? Milyen fordulaton, hány bar? Ha nem, honnan veszed, hogy el van ejtve az olaj?
én azt ajánlom valami jo kis szerelőt keres és ő tudja mi a baja, nehogy megint kuka legyen a uj blokk
Szűkítő eljárás amiről olvastál?
Igen a muszer szerint megy minden, de megis kecetel a szelep.
Mar kiprobaltam egy par dolgot, de ezidaig egyse valt be
Sziasztok!

A Molnár Gabi - féle kis Z-ről nincs valakinek esetleg lementve egy képe?
Tudom, visszább meg van valahol fórumon, de 500 oldalt nem szívesen keresgélnék vissza.
nem belevau, de nekem semmi bajom nincs azza, ha a fórum nem csak szakmai dolgokról szól. Bár igaz ami igaz én sem szólok hozzá nagyon . De unalmas óráimban elolvasagtom azt az 1-10 oldal napi termést
Az bizony. Ír egy olyan példáról, hogy az eljárást kipróbálták egy régi, 20 éves FZR400R blokkon, és kihoztak belőle 80 lóerőt, tartósan, pusztán hengerfej módosítással.

4 oldalas cikk, komolyan mondom egyik ámulatból estem a másikba... még autó hengerfejeken is nehéz ez a mutatvány, de egy jóval kisebb motor hengerfej igazi mütyűr azokhoz képest... amit ezek a fickók csinálnak az maga a csoda.
Szegény Béla kálváriáját olvastam nem semmi mit lehet szívni egy motorral,szerencsére ezidáig elkerültek az ilyen problémák!
Ha velünk mosolyogsz akkor már megérte.
kar igazabol baromira unatkozunk es probaljuk valahogy szorakoztatni magunkat. en beszelgetnek motoros dolgokrol is, de az egy ido utan dogunalom es kb mar leragott csont. meg jo, hogy jottetek PalfiBelaval es megmentettetek a szakmai forum reszt is
Áááááá!Borso a TI témáitok mellett én labdába sem rúghatok!Jókat mosolygok rajtatok így olvasván!
Igen! Türelmetlen vagyok,és szeretem megcsinálni az ilyen dolgokat,de a gari az gari!
ha nem birod ki holnapig, akkor akar te is feldobhatsz itt valami utos temat
Knapet próbáltam ,de amint vettem volna ki a felső csavart érezhetően mozdult a motor az egyik irányban!
Én is csak az egyik oldalt próbáltam egyszerre!
Akkor meg? Nem értem... jaaa, hogy nem bírod ki addig? Az más... azt türelmetlenségnek hívják!
Tehát a műszer szerint van olajnyomásod, de valamiféle szelep elejti a nyomást? Továbbra sem értem szerintem elég világosan...
Hali!Erre gondoltam én is beugrom holnap a srácokhoz,és felrakatom velük főleg a gari véget!
Szerintem Borsó úgy értette ahogy én is, hogy egyszerre csak az egyik oldalon vedd ki a csavarokat. Ha ott több is van akkor jó alaposan ki kell támasztani a blokkot, hogy ne tudjon elmozdulni.
na,az nem semmi lehet.
akkor tamaszd meg a nagylabujjaddal
Nem nem vilagit!
Köszi Te Kis Nem Perverz ,de muszály egyszerre kivennem a két csavart,mert a gomba konzolját csak így tudom rögzíteni egyszerre!