Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szasztok!

Én csak annyit tudok erről a trafis dologról,hogy pár napja én is megkaptam a listát,és evett a fene,hogy vajon igaz vagy se.Szóval direktbe mentem és megnéztem egy helyet,nevezetesen azt a kereszteződést,ahol az alagút kiér az atilla útra (mert rajta volt a listán).És ott bizony a piros lámpa fölé közvetlenül van egy kicsi fehér kamera szerelve,mindkét oldalon,ami eddig mintha nem lett volna ott...Több említett helyet még nem tudtam megnézni,de majd talán lesz időm...Szóval én már nem tudom,mit gondoljak erről.
Szia kicsi lány Itt, bár semmi keresnivalóm errefelé...
szia keme! hát te itt vagy?
jaja...máig bizonytalan vagyok, hogy Pestre jó-e a túramotor, vagy inkább crossgép kell. Demszky-jetsky...
Hát én ennyire bátor nem voltam. Főleg a Deák térnél a nagy jobbos kanyarba. Egy suzuki (autó) elöttem megrázta a fenekét és ekkor eszembe jutott, hogy kevesebb kerékkel vagyok. De ha olyan gumi volt rajza akkor nem is csodálom, mert 10 cm magas víz volt a kanyarban a külső sávban.
Hát mivel nekem sehol egy buksiboma a vason így ígényt tartanék egy párra legalább egy párra, vagy 2-re hogy hátul is legyen.
Hogy és mikorra menne a dolog?
Átérzem. Én is ronggyá áztam reggel...az egyetlen dolgog, ami jó az esőben, hogy utcai gumival lehet kicsit kaparva indulni, csúszkálgatni.
Tényleg ma reggel rajtam kívül mindenki meguszta az esőt?
Én nem.
Egy baromi nagy sötét fal volt elöttem a Rákoczi úton ami jött szembe.
Szörfösztem egyet. Annyira nem működtek az elfolyók hogy volt olyan hely ahol a lábaim amiket biztos ami biztos letettem azok úgy mentek a vízen minta vizisíznék. Para az volt az tény. Az autó is olyan lasan mentek, hogy csak na. Ez összes lámpánál pirosat fogtam. S mindezt a Blahától majdnem Parlamentig. Leszáltam levetettem a vizes göncöt, megtörölköztem, átöltöztem majd kinéztem és csak csepergett. Ez nekem volt szánva.
Köszi az infókat, komák!
A konkrétumokon kívül a legenda részét én is ismertem .
Knapet én másképp hívom a /majré csíkot/ , ostobakusz gumi szélusz ,
szerintem csak pályán érdemes a motor, és a motoros képességei határának feszegetése ,
több cimbim de én magam is láttam kárát ennek ,
de a gombeszre sajnos e nélkül is szükség lehet, nekem má van
FIGU

Hali Király!
Örülök, h hallok felőled , egyszerűen nem tudok betelni az ARROW által nyújtott élménnyel
látvány, hang, TELJESÍTMÉNY csillagos 5-ös, sose hittem volna
ráadásul több motoromon, és sokféle sport dob volt már de egyiknél sem volt ilyen markáns a változás,
/ja és KOMOLY mocik és dobokról van szó/
mint ha ledobta volna a báránybőrt, hurrá
Napot!

2007-es Z750? Kezd elfogyni a majrécsíkom és minden ismerősöm szerint most fognak következni az esések... máris vevő vagyok egy készletre...
Addig amíg korrupt a komplett rendőrség, nincs mitől tartani. Most már az autópályás fényképeket is lehet intézni.

Amúgy már két éve kering egy fake lista a neten, hogy hol vannak ilyen telepített trafik, DE idén ez valósággá válik. Technikailag nem teljesen tiszta nekem, hogy hogyan fog működni, de úgy olvastam én is, hogy a piroson való áthaladást is fogja nézni illetve a sebességet is.

Olvashatatlan rendszám rulez...
Morning Cimbikék!

FIGU koma! Örülök,h tetszik a dob és végre fellélegezhetett a moccó!

Skazok,lassan elkészül az eszterga padom,tudom gyártani orrba szájba a bukógombeszokat!
A Trafis témádra válaszolva. Még nincsenek!
De leszenek.
Kb 3 hete volt a fővárosi önkormányzat ülése ahol arról határoztak, hogy mérőket szereznek be számszerint 50 darabot. Ebből 10 darab lesz fix 40 pedig kocsikba szerelt. Mérést a fővárosi közterület felügyelet emberei fogják végezni. A képek bekerülnek majd a rendőrségre és ott folyik tovább a dolog.
Én szint így szoktam, bár a Budai /rakpart/ oldal inkább off-road pálya lassan ,
és vissza sírom valamelyik zetorom vagy supermotyóm .
Viszont hallottam 1 rém hírt, nem tom igaz É vagy sem ?
Állítólag Bp-en jó-pár kereszteződésben szereltek /szerelnek/ -fel trafipaxokat,
és ezek pirosnál fényképeznek , züdné peig sebességet mérnek .
Ezért csak óvatosan Csucsu .
Ha van valakinek HITELES infója jó lenne .
FIGU
Hi Figu

Én mindig mindenhova motorral megyek. így dolgozni is. Egyszerűen imádom amikor éjszaka, mikor végzek, és bezárjuk az éttermet, jövök hazafelé a kib@@@ott üres utcákon.Soha, e SOHA nem tudok egyenesen hazajönnii.
Minig elcsavargok valamerre:)
Sza Csucsu!
Motorral voltam dolgozni , és hazafelé kis kerülővel mentem .
Nagyon jót motoroztam este , ráadásul presztízs építő tréninget tartottam közben.
Eljátszogattam 1 új R-6-os kis csikóval, nagyon élveztem .
Az a legjobb h a sportmocisok megvannak győződve: LÓERŐ az isten .
Pedig az adrenalint Nm-ben is mérik ,
és amióta meg van az új dobom kimutatta a kis Z a fogait /köszönet Kingnek a dobért /
na jó az 1-el kissebb első lánckerék is segít .
FIGU
Vááááá...van aki most ért haza munkából.

Work suxxxxx
Szeva Borso!
Sajna csak most jöttem haza .
Ha tudom időben, h álmos vagy dúdolok neked .
Minit vettél tegnap, mert az befér a hátsó ülés alá ,
és ha meleged van a bőrbe van mit felkapni .
A sikert garantálom , vagy már megint alszol ?
FIGU
Philips MotoVision izzót tényleg nem lehet Magyarországon kapni, vagy csak én vagyok ilyen béna, hogy nem találom? (Ez a szokásosnál erősebb fényű, de legális égő (nem xenon). Valami spéci új fejlesztés)
Most írt "műanyagos"Csaba, hogy gyártástechnológiai problémák miatt mégsem lesz karbon sárvédőm .
Pedig...
asszem az elejében annyi változott csak hogy a tiedben az első féktárcsa 280 as ebben meg 300as

41mm esek a telók

de majd még egyeztetünk ha minden itthon van :)
Hát jaja,Gardához nem lehet csak úgy este legurulni,kicsit nagyobb lélegzet kell!
De majd 1szer talán eljutok oda is!

Addig maradjunk csak a közelben,bőven jó az is!


Steve!

Előbb írd le,milyen évjáratét vetted!
Nekem a 2003-2004-esé van benne,az aránylag egyszerűen összehozható ! De ha a 2005-öst vetted,akkor előbb látom kéne,vagy képen+leméretezve a dolgokat,hogy mik is a külömbségek,mit,hogyan lehet megoldani !
De sztem egyszerűbb lenne,ha vmelyik 7végén legurulnék,megnéznénk közösen,viszek mindenféle mérő műszert ,leviszem a rajzaimat és vmit kihámozunk!
kingmidas
beszéltünk arról hogy küldenél nekem pár képet az átalakításról...

megvan a teló+féknyergek+sárvédő
már "csak" a 2 villahíd kell,de addig is fejben elkezdeném csinálni :)
A Garda egy kicsit (nagyon ) húzósabb árban. De nagyon szép tud lenni.
Sztem abszolút korrek az ár,mert itthon is simán el lehet motorozni ennyit,az a 1 Eurós éjszaka reggelivel meg egyenesen röhej,ennyiért itthon kapsz 1 helyet a kempingben!

Nem fényezni akarom a nyugatot,meg nem lehúzni kis hazánkat,de nálunk a Mátra,Mecsek és még pár hely van,ami talán megközelítené az osztrák szindrómát éshát ugye mint itt jópáran olyan helyen lakunk,ahol még 1 domb sincs a közelben,a szerencsésebbje meg ha némi hegység közelében honol,akkor meg kevés a jó minőségű út!

Kint meg ugye,ahogy írtad is,az utak szuperek,tiszták,forgalom sem vészes,szállás is überfasza , hát akkor nincs mit ezen ragozni

ZZR topikban van 1 cimbim(kutya) ,aki nagy túra tapasztalattal ,helyismerettel rendelkezik a környező országokat illetően, és idén újra mennek Garda-tó felé,máshol is olvastam róla,nagyon tuti lehet!

De szívesen mennék veletek nyugat felé is! Szal mind1,csak kanyar legyen!