Idén még jó lenne egyszer visszamenni, de merészebb terveket is szövögetünk .
Első éjszaka Mariazell, a második valahol a Grossglockner környékén, harmadik valahol Eisenherz környékén és onnan haza. Ez már egy kicsit komolyabb logisztikai tervezést és szervezést igényel és egy GPS-t is kell valahonnan buherálni (vagy egy olyan tanktáskát, amibe befér a térkép és nem kell mindíg leszállni ).
Az egyéjszakás balhé (amin most voltunk) költségei:
- 4x tankolás (kb. 18.000-20.000 Ft),
- szállás (reggelivel) 15 EUR,
- vacsora, ebéd, kávé kóla, sör, stb. 30-50 EUR.
Szóval olyan 120-150 EUR vagy 30-35.000 Ft.
Nagy kár ... Szerintem nem sokan vennék amúgy sem be, ha ránéznem a blokkra...
Mondjuk a 750-es esetén sem értem hogyan lehet ?
Minden esetre, ha van 'kiskapu', akkor aki tudja használja
Ez tetszik! 1000-esre is megoldható ez a fojtás?
Hogy ne legyen feltűnő, a tankon fekete szigszalaggal letakarom az utolsó nullát: Z100 !
S máris hihetőbb lesz a forgalmi szerinti teljesítmény...
Ritka az ilyen megértő és jó MOTOROS rendőr! Becsüljétek meg! Valójában nem az 1000-es szervíznél lett kiszedve, mert Szegeden az akkori szerelő egy idióta volt úgyhogy még egy kis ideig bennemaradt... de 2200km-nél betelt a pohár és itthol kikaptam így tuti jól belett járatva nem volt egy bonyolúlt dolog, még jól is jártam, ha belegondolok mennyit lett volna pofájuk elkérni egy ilyen semmiségért ... legyen az bármelyik szervíz!
Csak most olvasok jobban vissza, hogy már voltak reagálások
Először is... pontos Jé a Fojtás
Másodszor... ha már anno újbol le kellett vizsgázni a motornak (mivel "nem lehet" egyből így forgalomba helyezni hanem 2 hét után menetkész és aztán kezdődik még csak a buli~átalakítási engedély kikérése,fojtás beszerelése, emissziós értékek mérése meg a sok baromság~bürokrácia) hülye lennék harmadjára is vizsgáztatni, hogy még többet fizessek ennek a "tökéletes" államnak így kihasználom, hogy pl.: 24300 helyett fizetek 7500 évi teljesítmény adót... a KGFB is "csak" 10 ezer egy évre... meg a másik... ha eladásra kerül a sor nagyobb lessz rá a vevőkör, hiszen az is tudja majd vezetni akinek csak Akor.-ja van...
A másik meg... a rendőr nem hiszi el? Kitééérdekel? küldjön be "teljesítmény" mérésre ami mifelénk kötve hiszem, hogy kivitelezhető... ha be is rendel az nem rögtön... böven van idő visszatenni ezt a kis vackot és voálá újra 120-130 a TOP SPEED ott bent meg nem fogják szétszedni, mert ahoz semmi joguk nincs, hogy szétbontsák... összeszerelt állapotban meg nem látni, hogy már,meg volt piszkálva vagy sem... kicsi a gáz? rendben... viszont látásra. ennyi! Külömben sem hiszem, hogy beküldene egy vizsgálatra, mivel LEGÁLISAN ment a dolog, így nem csak bevan biggyesztve a 25KW, hanem a Hivatalos Feljegyzéseknél is ott a CSÖKKENTETT MOTOR TELJESÍTMÉNY feljegyezve, Pecséttel! Kérdés?
Üdv.
Feleslegesen nem nagyon írogatok, hisz látom jól elvan a nép... de nyomon követem az össze hozzászólást!
Gondolom a részletekkel tisztában vagy (olyan 5.000 HUF a fojtó kit + újravizsgázik a motor)
A válaszodra visszatérve Igen, kiszerelhető a fojtás... Egy injektor-lapkáról van szó ami nem enged teljes gázt húzni... pofon egyszerű LENNE a kiszerelése, mivel csak egy kis csavarral van rögíztve. DE a kedves KPM úgy engedi csak a dolgot, ha egy ponthegesztéssel rögzítik a csavart~az ő megfogalmazásukban csak: "rombolással" lehessen eltávolítani itt nemtudom mire gondolhattak tán kalapáccsal nekiállok az injektor sornak? na mind1... ha van kéznél egy kis mikroműszer akkor szépen le lehet csiszolgatni azt a fránya ponthegesztést és szépen kicsavarható/levehető onnan a lapka.
A 2 napos ausztriai túra nagyon k..va jó volt. Az utak kifogástalanok, a táj mint a képeslapokon, és a hegyek között a megfelelő mennyiségű és minőségű kanyar is a rendelkezésünkre áll. Nem szabad kihagyni. A szállás és az útvonalterv a Soma érdeme, le a kalappal előtte.
Tettem fel néhány képet a galériába.
Oké!
Előjegyzem a tűzigényt. A zárótűz helyett módszeres tüzet javaslok, mondjuk 20 perc tűzcsapást.
Mondjuk 11.55-kor egy ellenőrzőt megkűdök és 12.00-kor megy rá az ÁLDÁS 6-6 csövenként.
Na itt be is fejezem, mert ennek a Z-hez annyi köze van hogy Z, mint zárótűz.
Az adrenalint ez emeli csak igazán
Szia Borso!
Nem kellett 1 hónap .
Kicsit megijesztettél, de tisztáztuk a félreértést Kemével .
Ettél közbe , már nem vagy éhes?
Ja és teljesült a kívánságod, mit szólsz ?
FIGU
Hali Soma!
Pénteken egy jó zárótűz elkelne, ugy ebéd körül .
Addigra pár önjáró tarackal oda is érnél .
Én az ASZU-nál lemaradtam, ami nem csak bor a laikusok kedvéért .
FIGU
Jó estéket!
Holnap ráér valaki valamerre? Még 15 napom van a szabimból, de egyedül uncsi motorolni.
Hétvégén Fuzsi-komával Stájerországban garázdálkodtunk. Oda kellene egy kétnapos Z-talit rendezni! Van felderített szállás, zárt garázzsal, reggelivel 15 EURO!
FIGU!
Diploma VÉDELEM-ben én is erős vagyok, 20-22km-ről tudnálak támogatni.
Idén még jó lenne egyszer visszamenni, de merészebb terveket is szövögetünk .
Első éjszaka Mariazell, a második valahol a Grossglockner környékén, harmadik valahol Eisenherz környékén és onnan haza. Ez már egy kicsit komolyabb logisztikai tervezést és szervezést igényel és egy GPS-t is kell valahonnan buherálni (vagy egy olyan tanktáskát, amibe befér a térkép és nem kell mindíg leszállni ).
Az egyéjszakás balhé (amin most voltunk) költségei:
- 4x tankolás (kb. 18.000-20.000 Ft),
- szállás (reggelivel) 15 EUR,
- vacsora, ebéd, kávé kóla, sör, stb. 30-50 EUR.
Szóval olyan 120-150 EUR vagy 30-35.000 Ft.