Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerintem amit most használsz azaz ésszerű Nekem is a barátok a 2,5-öt hátra 2,2-őt előre ajánlották. A gyári érték szerintem egy kicsit magas Ha túl kemény a gumi az ugye se kanyarban és kopásilag sem a legkedvezőbb, de ezt mindenki tudja sztem
nem nagyon...
euroringen én is ezt használtam, ezért is lepődtem ehhez képest a felhasználói könyvben lévő (nem pályás használathoz előírt)2,5 elől 2,9 hátul értéken.
De most komolyan mennyit használjak???????
1,9-2,1 között
vagott slick, hungaroring

ez mervado?
Most döbbentem rá, hogy a guminyomást én az eddigi szokások alapján állítottam: 2,25 elől és 2,5 hátul. A szervízkönyvben viszont 2,5 és 2,9 szerepel... Ti mekkora guminyomást használtok?
Nah, én túlvagyok az államvizsgán, szombaton vége lett a kínnak (a tanulás vége már kín volt...)

A hátsó ülés az S-en (a párom szerint) jó hosszabb távon is. A párom 170cm magas, és nincs a térde a nyakában, viszonylag kényelmes az üléspozíció, viszont lehetne picit jobban párnázott, de nem rosszabb mint a vezetőé. Én 200km után vágyom kis nyújtózásra, az az utasnak is megfelel, de ennyi km után ha sportosabban mész, úgyis kell tankolni.
Az idei motorkatalógusban az átlagfogyasztásnak 8 l/100 km fölötti értéket írtak, nemtom hogy jött ki lehet végig nyélgázon mentek
Jóóóóó reggelt!
JO reggelt Fiuk
Köszönöm! Tökéletes!
sziasztok ha vkit erdekel egy z750 2006 evj fekete eleje erösen serult forg-ba helyezhetö olasz papirral ir.ár:500eft erd.30 606 45 80.kepeket kedden tudok feltenni.kell hozza müszerfal, lampa, telok, kerek, sarvedö, hatsolampa, hatsoüles.
Na, azt nem mondtam hogy a miénk a legjobb motor, de szerintem felesleges 6000 km-enként szétszedni szelephézagellenörzés miatt. Mert "minden bontás rontás!". Szerintem még 24 ezernél sem kell majd rajta állítani. Bár ha szeretsz szerelni akkor ez nem nyűg.
Kedves Krisztián!A te mocid a legjobb.Rég tudomásul vettem ezt, és tisztelettel kérlek ne bánts minket akiknek csak olyan mocijuk van Mint a Kawasaki.De tudomásul kell venned,hogy a zongoragyártók is Kawasaki robotokkal készítik az egynyomon járó zenegépüket.Sajnos mi egy monumentális cég melléktermékével járunk,de ennek a cégnek termékeivel a holdra is eljutotunk már,és büszke vagyok arra,hogy nem az "Eltondzsoni"köcsög koncertjén látom a motormárkám védjegyét,hanem a holdraszállás közvetitésekor.Tudod számomra a legfontosabb dolog a motor/természetesen a család után/ társnak tekintem ezért szervizelem úgy ahogy leírtam,bár a gyár nem ezt adja meg.Tanácsot probáltam adni ez történt,de nem neked.Csak gumikérdésben tudok néked segíteni,bár aki elmegy 20000km egy gumival annak csak javasolni tudok és nem tanácsot adni.Aki ismer és motorozott velem tudja milyen a kapcsolatom a mocimmal.Ja és nem
Az a 6 ezrenkénti szelephézag ellenőrzés sztem egy picit túlzás, de sosem árt! (jobb félni, mint megilyedni ) A gyártó 24 ezernél/kilométerenként írja az ellenőrzését.
( Foto - Gyári Z750 használati útmutató - 65. oldal )
Most ez mi???? Ezeket az fz6-nál 40.000-ként kel, a Z750-nél 6000km-enként???? (szelephézag, lánc, lánckerék) légszűrőre is 40 ezret írnak, de én kicseréltem 30 ezernél.
Köszi az infót! odafigyelek majd a dolgokra. Viszont már volt első 6 ezres szervizen de nemhinném h megnézték volna a szelephézagot... nem szedték szét
6000km-ként szelep ellenörzés és mindig a felső határra állítani 2 század max eltérésel és olajcsere.Ennyi!A légszürő az alapellenörzés.Ja ha sport légszürő van 3000-ként mosás és tök mindegy milyen olajjal beáztatni természetesen mosás után.SOHA ne száradjon ki!Kislánckerék csere 10000km-ként és tocsogjon a lánc az olajban.Olaj cseréhez ajánlom a Motul 300v-t abból is az 50-est.Ha kiveszed a kereket és kiesik a közbetét feltétlen cserére szorul a simmering.600ft kb az ára.
mikre kell figyelni fektitibi?
kacsorjanika... azt is én tettem fel
Ha érdekel tudok két dolgot írni amit megkell csinálni rajta szervizeknél és kész.
Jani!
mesz tanulni, de azonnal????

Sanyi
a 453as hozzászólásnál van egy link onnan letudod tölteni a service manual-t
fektitibi.... szerencsére egyenlőre semmire :) de mivel közel áll hozzám a szerelés... szeretem tanulmányozni a dolgokat
annyit tennék hozzá dr. pacmman írásához, hogy szerintem biztos nem fogja a barátnőd elérni a tankot, hacsak nem legalább 175cm magas, a lába meg mindenképp zsibbadni fog, elég gugolós hátul. 2 személlyel 120km volt a max távolság amit mentem, de már ennyi után is eléggé panaszkodott a csajszi...
Bagelo,

akkor csak felsorolas szeruen ami eszembe jut:
- ha hatra ulok az asszony moge akkor 1/2 mulva mar nagyon le akarok szallni
- ha en vezetek akkor kb 200km az amit mi egy fenekkel le tudunk nyomni utanna kell egy hosszu szunet
- tankot nem szoktuk tamaszteknak hasznalni mivel akkora vagyok szerkoval hogy nem ernek at
- 90-120 as tartomanyba szoktunk hasznalni en akkor kb egyenesen ulok mogottem meg szelarnyek van. Ezen a tartomanyon 5-6L a fogyasztas
- most kerdeztem meg boltokat nem lehet hozza 3 dobozos tura bakot kapni a magasra huzott kipufofo miatt -- mar gondolkoztam regebben is azon, hogy valami kipufogossal szoget valtoztatok rajta.
+ 10-15cm alom lenne az utasnak
- gyari gumi nallam 12E huzott le a hatso meg van egy tavaszi 1 honap, de azt mondtak a gumisok , hogy ne a gyarit 2,5/2,9 jarjak vele akkor tovabb el a gumi
- egyszer majdnem nekem jottek oldalrol mikor a ZOLDNEL elindultam de jott keresztbe valaki meg vagy 70el akkor saju ereztem hogy patogott az eleje de nem bicsaklott be [jo nem is mentem szinte semmivel , de ismeros mar borult igy]
- utanna egyszer elozes kozben huztak ram a kormanyt mikor a hatso ajtonal jartam 30m feknyom, csuszas sikitas hatulro stb. de ezt is megusztuk
-egyedul mesz plexi mogott is jol tarthato 180as is igaz csak 2 szer probaltam 180km oda vissza.
-szoval ha mi megyunk csak ugy gurulni akkor 90, akkor el is engedheted a kormanyt :D
-koptato nallam meg nem volt hasznalva errol talan masok tudnak beszelni
-eddig ket telelese volt nallam mindent papirforma szerint csinaltam poccre indult tavasszal
-szerviz ahova vittem az a neked motors az ulloi uton, sok haszonlitasi alapom nincs max a kocsival de a srac rendesnek tunt mindig mindent megnezett megcsinalt hulye kerdeseimre valaszolt.
-egyszer mikor nem volt autonk akkor jatunk vele egy hetig a sorok kozott arra is megfelelt szamomra [en csak gyok2vel gurultam a sorok kozott]
-jah igen a hangja: en nem szeretem ha ordit igy a gyari van rajta

oo aszem ennyi :D
Ha meg esetleg van valami akkor ird meg.
Hajra mindenki!
dr.pacman
erről az utas témáról nekem is van véleményem, én eddig lehosszabb úton 70 km-ert ültem hátul Z-n, de soha többet nem is akarok , szerintem ebbe minden benne van, igaz nekem nem hosszú a karom

"mama" "papa" tudom, már itt se vagyok megyek tanulni
dr. pacman, természetesen minden apró részlet érdekel. ilyesmik, hogy az utas szemszögéből milyen a motor, hosszú távon nagyon kényelmetlen? olyasmi mint egy sportmotor? el lehet érni a tankot? nagyon az utas nyakában van a saját lába? meg ami még eszébejuthat az embernek, és szerintem nyugodtan beírhatod ide mivel biztosan sokakakat érdekel még a téma