Igen, de az újaknál csak minden második kötelező, tehát az 1000, 12000, 24000, stb. Ez egészen tuti. 6000-ként csak ajánlott, de az nem befolyásolja a garanciát.
Hmmm, akkor lehet, hogy korábbi Z-knél még másképp volt. Mindenképp a szervízkönyv a mérvadó, abban benne vannak az intervallumok. Nálam már az előző motornál is így volt (=12e). Ha túlmentél rajta, akkor azt hiszem 10% eltérést fogadnak el, de azt meg kell kérdezni pontosan.
Ejha!
12000renként? Nah ezt majd megnézem estre mikor hazaérek, de nekem azt mondták, hogyha nem viszem el szervízbe 1000-, 4000-, 12000-, 18000-, 24000-, stb km-erenként, akkor nincs pecsét és így nincs is igazols, hogy garanciális!
A motort garázsban, az akksit benn a házban, ráadásul automata töltőm van, ami a feltöltés elkészültekor, csepptöltésre áll át. Amikor vettem a robogómba egy akksit, akkor kaptam rá 12 hónap garit.
Kingmidas, tudom már miért volt hiányérzetem újabban! Hát a Haribó gyárba akartam elmenni. (de komolyan. ) Meg Kölnbe a csokimúzeumba! Van itt látnivaló bőven. Csak lenne már kicsit jobb idő... Meg fogok fagyni az Alpokban egy hónap múlva...
CoRo, a 18e-es szerviz nem kotelezo, csak ajánlott! Szóval attól nincs gari-bukta! 12e km-kent kotelezo a szerviz, tudtommal. Nezd meg a szerviz-fuzetben!
Igen van még gari, bár a tökköm tudja hogy át léptem e a 18000-ret a műszeregység törése miatt. Mert ha átléptem és még nem vittem el, akkor bezony buktam a garit. De amúgy meg annyira nem érdekel a gari, mert kiba drága a kötelező szervízentyű...
Kit láttam ma munkábamenet a budai oldalon (felső rakpart folytatása az Árpádhíd felé) a HÉV mellett szembe jönni?
Személyleírás: -Lime green kawa Z750 (az új változat)
-egy 3szög alakú zöld tatyó (tán műanyag)
-fekete ruci
Sorry mindenkitől és sok jó fotózást meg miegymást nektek mára! Sajnálom, hogy ma nem lehetek veletek, ilyen ez a játékfejlesztés...
Ui: Mindenki vigyázzon másokra és magára! A fotókat meg majd megnézem, hogy a következő ilyenen ami nemsoká lesz jobbakat tudjak készíteni
Uraim, elnézést kell kérnem, hogy nem voltam ott a találkozónál, de a technika megint közbe szólt. Egyúttal tanácsot kérek. Nekem az akksi 4-5 nap után (ha benn van a motorban), már nem tudja beindítani a gépet. gyakorlatilag a múlt héten motoroztam egy jót, és most mikor indítani akartam, csak beteges nyöszörgés és semmi más. Csak nekem van ilyen, vagy más új Z tulajdonosnak is? Mert ha az én akksim szar, akkor az 1000-es szervíznél kicseréltetem a akkumulátort. Egyelőre majd szét vet az ideg, olyan ideges vagyok.
12000renként? Nah ezt majd megnézem estre mikor hazaérek, de nekem azt mondták, hogyha nem viszem el szervízbe 1000-, 4000-, 12000-, 18000-, 24000-, stb km-erenként, akkor nincs pecsét és így nincs is igazols, hogy garanciális!
Igen van még gari, bár a tökköm tudja hogy át léptem e a 18000-ret a műszeregység törése miatt. Mert ha átléptem és még nem vittem el, akkor bezony buktam a garit. De amúgy meg annyira nem érdekel a gari, mert kiba drága a kötelező szervízentyű...
Személyleírás: -Lime green kawa Z750 (az új változat)
-egy 3szög alakú zöld tatyó (tán műanyag)
-fekete ruci
Sorry mindenkitől és sok jó fotózást meg miegymást nektek mára! Sajnálom, hogy ma nem lehetek veletek, ilyen ez a játékfejlesztés...
Ui: Mindenki vigyázzon másokra és magára! A fotókat meg majd megnézem, hogy a következő ilyenen ami nemsoká lesz jobbakat tudjak készíteni
Fene a bűrödet!
Mizujs bátya? Jól vagy?
1000 és egy éve már ... !
ebben az időben, kint ömlik, marad a póker
megy a dilemma
kivéve ha cigány gyerekek potyognak az égből /akkor pezsgőzünk /
Csutka, te kis torkos ...........
most már tudod, h a fiúk miért tájékozódnak jól kocsmák alapján
FIGU