Erdekel valakit egy havasi extrem tura Svacban majus 1-4 kozott? En indulok majus 1.-en csutortokon, es el kell jonnom 4.-en vasarnap, szoval nagyjabol 2 nap motorozas lenne. A cel nehany majus elejen mar jarhato hago megtekintese. Nehany hago akkor meg zarva van, de a tobbseg OK. Ha nem jon senki, akkor megyek egyedul, lagytojasok... Es igen, hideg lesz, es az is lehet, hogy ho is lesz, sot sok helyen szalagkorlat sincs, es mormotak maszkalnak az uton...
Ja, legalább a motorom farka álljon fel. A leghasznosabb dolog ebben az ülés alatti kipufogóban az, hogy az utasodnak magasabb fordulaton melegíti a derekát.
Az enyém /asszem/ motorszáma így kezdődik: JKAZRCA
Össze kell vetni a magyarországiakkal, hátha eltérő.
Mar ez is reszsiker, hogy felkeltettem a figyelmed. Igazabol az elejen voltam paraszt , mert azt hittem direkt buheraltad meg ilyenre. Van egy bizonyos "divatiranyzat" vagy a f... tudja minek nevezzem, melyszerint a felallo farku motorok jol neznek ki. Szerintem nem, de gondoltam Neked igy tetszett. Aztan jott az amerika, akkor gondoltam azert ilyen...
A Ninjan nem lehet allitgatni a km. orat, mert mutatos.
Vaz, motorszam alapjan meg lehet allitani, hogy egy motort a vilag mely pontjara adtak el?
Nagyon érdekelne a téma, mert úgy néz ki (mostmár tényleg) 2-3 nap mulva hazajön a kicsikém.
Én amondó vagyok, hogy az ilyen mértékű túlhajtás nem biztos, hogy annyira jót tenne neki...
Viszont a 4000-et nem hiszem, hogy be fogom tartani 1000ig, de ez nem azt jelenti hogy csutkagázon fogom hajtani a szemem fényét.
Elég gáz, hogy ha rákeresel a témára, és szeretnéd a legjobban bejáratni a motorod, mindenhol mást javasolnak...
Szerintem maradok a gyár által javasoltnál, néha sportosra véve a figurát.
4év garancia az csak 4 év garancia...
Az enyémen amerikai óra van, de az is gond nélkül állítható km-re, Fahrenheitről Celsiusra. Annyi apró különbség van a két kontinens órája között, hogy megcserélték a hőfok visszajelzés, és a km adatok helyét. Valamint más színnel világít a két óra.
Az elejevel volt gond nekem is. Tovabba a kilometerora. Vagy a bukasnal tort szet a regi, vagy kicsereletek, hogy ne merfoldes legyen. (Csak sajnos egy ZX-6R orajat tettek ra. )
Amerikai vasaknal van valami folytas, amit ki kell szedni? Ki tud ilyenrol?
Sziasztok!
Az enyém is hasonló múlttal rendelkezik, mint a Tieitek. A motoron nekem is van több olyen apró sérülés, ami nem vezethető vissza az esetleges esésre.
A segédváz nekem is egy picit el volt ferdülve, de könnyen orvosolni lehettett. Gondolom ezért is deformálódik ilyen könnyen...
Cápának igaza van, a képen tényleg látható, hogy a jobb oldalon nem úgy áll a farokidom, ahogy kellene. Én is sokat variáltattam vele és még most sem 100-as. A baj az vele így, hogy feszülhetnek a rögzítő fülek, patentek, melyek amúgy sem túl erősek...
Hát igen. De a Muzzy az nagyon komoly tuning rendszerekkel foglalkozik, ez az ixil meg szerintem csak egy ilyen "jó néz ki" kipufogógyár. Bár lehet, hogy vannak komolyabb rendszereik is.
Másik téma, amerikából behozott vasak:
Akitől vettem, ő ezzel foglalkozik évek óta, és elég készségesen adott információt a behajóztatásról. Ezeket a motorokat nagyvonalakban szétszedik, tehát nem egyben jön be. Az enyémből is ki lett húzva az eleje, hogy "roncsnak" tűnjön. Visszaszerelésnél el is felejtették meghúzni a csavarokat, ezekre szerintem nagyon érdemes odafigyelni vásárlás után, nehogy elszaladjon az elje az első komolyabb gázadásnál. Én az összes csavart leellenőriztem amihez hozzáfértem, jó párat meg kellett húzzak... Az enyémbe 13 000 mérföld volt, mikor vettem, de számomra teljesen megkíméltnek tűnik a blokk. Úgy érzem, hogy nagyon jó üzletet csináltam ezzel a paripával, de lehet, hogy "csak kifogtam" egy megkíméltebb darabot.
Hello knapet, nem en voltam. Meg mindig nincs osszeepitve a gep, de remelem, ha kesz lesz akkor alazos fajta lesz belole. Muzzy rendszert mar vettem ra, igeretes parameterei vannak.
Setzer! a Muzzy is amerikai, kifejezetten Kawasakik tuningolasaval foglalkoznak. Csak infokent mondom.
Tulajdonkeppen pont azt akartam tisztazni, amit most irsz. Ugyanis az en ZX-9R-em is kintrol behozott motor es valoszinuleg amerikabol szarmazik (tudtommal csak ott adtak el 2004-es gyartasi evu ZX-9R-t, last ninja). A dolog azert erdekes, mert a ZX-9R forumon mar megvitattuk, hogy az amcsi behozott motorok nagyon gyakran ramaty allapotban vannak, a kimeletlen hasznalat miatt (lasd videok). Az en motorom is borult, a vazon is talatam horpadast. Ezekszerint Te sem kint vetted a motort, hanem mar egy behozott darabot vasaroltal meg itt. Es neked is rossz tapasztalatod van. Ez a lenyeg.
Figyelemfelkelto mindenkinek: tessek a kulfoldi motorokkal vigyazni! Amerikaban - mivel megtehetik - rendszerint egy szezon alatt szetb...sszak a vadi uj motort. Utana atjon az oceanon es a mienk lesz.
Esetleg tenyleg nezd at a faroknyulvanyodat en 1-2 cm-t latok benne. De lehet, hogy csak a kep csal es nincs semmi gond.
Kérdezhetek valamit? A hétvégén kint voltam Kiskunlacházán a gyorsulási versenyen. A te egyik fotódon lévő ZX9-R pontosan ugyanúgy néz ki mint amivel egy srác ( lehet, hogy éppen TE? ) alázta a mezőnyt. A kérdés igazából az, hogy csaknetántán nem Te voltál, vagy?
Így minden oké! A motort Magyarországon vásároltam, miután behajóztatták. Egyébként - most, hogy gondolkodom (?) - a farokidom magasságát elképzelhető, hogy azzal is sikerült módosítaniuk a szerencsétlen rakodómunkásoknak, akik konténerezték a gépet, hogy simán benyúltak egy targoncával a kipufogó alá, és ott emelték meg. Ennek a szakszerű tevékenységnek köszönhető, hogy gyönyörűen be vannak horpadva a dobok alulról. Tehát a rések még innen is eredeztethetőek.
Az meg, hogy az ixil egy kft lenne, teljesen elképzelhető, sose jártam utána, mert igazából nem érdekelt sose. Mindamellett pedig én is el tudnék képzelni egy sokkal jobb ülés alatti kipuf-elvezetést, de egyelőre annak is örülök, hogy a részleteket tudom fizetni, és néha-néha még motorozgatni is marad pénzem.
Biztosan felreertetted. Az volt a teoriam, hogy Te korabban nehany baratoddal hosszabb idot toltottel az USA-ban, ahol egyforma motorokat vettetek. Es mivel a bevagott kepeken levo motorok mind azonosan vannak atalakitva, gondoltam ezt egy ceg csinalja. A garazs-tuning szovirag pedig arra akart vonatkozni, hogy ez az atlakito ceg egy kis ceg (mint egy KFT. Magyarorszagon). Abbol gondoltam ezt, hogy nagyon nagy cegek ezeknel valoszinuleg jobban atepitenenek egy motort - ha egyaltalan van olyan atalakito tuningceg, aki a Z1000 komolyabb atepitesere kinalna kittet (en nem ismerem ezeket, de az USA-ban sokminden van). Mostmar vilagos, hogy csak a kipufogok vegett linkelted a kepeket. Semmi fikazas. Jo a gep. A kipu ugyan nem tetszik (igaz a gyari sem), a fara meg a kepen becsapott. Maig nagyon elszomorit, hogy nem sikerult osszel egy Z1000-re valtani.
Az enyém /asszem/ motorszáma így kezdődik: JKAZRCA
Össze kell vetni a magyarországiakkal, hátha eltérő.
A Ninjan nem lehet allitgatni a km. orat, mert mutatos.
Vaz, motorszam alapjan meg lehet allitani, hogy egy motort a vilag mely pontjara adtak el?
Nagyon érdekelne a téma, mert úgy néz ki (mostmár tényleg) 2-3 nap mulva hazajön a kicsikém.
Én amondó vagyok, hogy az ilyen mértékű túlhajtás nem biztos, hogy annyira jót tenne neki...
Viszont a 4000-et nem hiszem, hogy be fogom tartani 1000ig, de ez nem azt jelenti hogy csutkagázon fogom hajtani a szemem fényét.
Elég gáz, hogy ha rákeresel a témára, és szeretnéd a legjobban bejáratni a motorod, mindenhol mást javasolnak...
Szerintem maradok a gyár által javasoltnál, néha sportosra véve a figurát.
4év garancia az csak 4 év garancia...
Amerikai vasaknal van valami folytas, amit ki kell szedni? Ki tud ilyenrol?
Az enyém is hasonló múlttal rendelkezik, mint a Tieitek. A motoron nekem is van több olyen apró sérülés, ami nem vezethető vissza az esetleges esésre.
A segédváz nekem is egy picit el volt ferdülve, de könnyen orvosolni lehettett. Gondolom ezért is deformálódik ilyen könnyen...
Cápának igaza van, a képen tényleg látható, hogy a jobb oldalon nem úgy áll a farokidom, ahogy kellene. Én is sokat variáltattam vele és még most sem 100-as. A baj az vele így, hogy feszülhetnek a rögzítő fülek, patentek, melyek amúgy sem túl erősek...
Másik téma, amerikából behozott vasak:
Akitől vettem, ő ezzel foglalkozik évek óta, és elég készségesen adott információt a behajóztatásról. Ezeket a motorokat nagyvonalakban szétszedik, tehát nem egyben jön be. Az enyémből is ki lett húzva az eleje, hogy "roncsnak" tűnjön. Visszaszerelésnél el is felejtették meghúzni a csavarokat, ezekre szerintem nagyon érdemes odafigyelni vásárlás után, nehogy elszaladjon az elje az első komolyabb gázadásnál. Én az összes csavart leellenőriztem amihez hozzáfértem, jó párat meg kellett húzzak... Az enyémbe 13 000 mérföld volt, mikor vettem, de számomra teljesen megkíméltnek tűnik a blokk. Úgy érzem, hogy nagyon jó üzletet csináltam ezzel a paripával, de lehet, hogy "csak kifogtam" egy megkíméltebb darabot.
Setzer! a Muzzy is amerikai, kifejezetten Kawasakik tuningolasaval foglalkoznak. Csak infokent mondom.
Figyelemfelkelto mindenkinek: tessek a kulfoldi motorokkal vigyazni! Amerikaban - mivel megtehetik - rendszerint egy szezon alatt szetb...sszak a vadi uj motort. Utana atjon az oceanon es a mienk lesz.
Esetleg tenyleg nezd at a faroknyulvanyodat en 1-2 cm-t latok benne. De lehet, hogy csak a kep csal es nincs semmi gond.
Kérdezhetek valamit? A hétvégén kint voltam Kiskunlacházán a gyorsulási versenyen. A te egyik fotódon lévő ZX9-R pontosan ugyanúgy néz ki mint amivel egy srác ( lehet, hogy éppen TE? ) alázta a mezőnyt. A kérdés igazából az, hogy csaknetántán nem Te voltál, vagy?
Csak kíváncsiságból kérdezem. Köszi
üdv
knapet
Az meg, hogy az ixil egy kft lenne, teljesen elképzelhető, sose jártam utána, mert igazából nem érdekelt sose. Mindamellett pedig én is el tudnék képzelni egy sokkal jobb ülés alatti kipuf-elvezetést, de egyelőre annak is örülök, hogy a részleteket tudom fizetni, és néha-néha még motorozgatni is marad pénzem.