Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szassz Tomek! Legalább nézőnek , nosztalgiáznál 1kicsit
Csak egyfelekeppen donthettem , mert dontes kenyszerben vagyok. Nem tudok menni, pedig mar nagyon dontenek egyet. A DVD-t majd maskor atveszem, koszonom szepen. Most ne vidd magaddal, szerintem felelsleges. Isteni csodanak kellene tortennie ahoz, hogy talalkozzunk.

A kovetkezo akcioban remelem reszt tudok venni, addig tessek a labtartokat csontig leradirozni!
Asszem Robisnak van igaza, marad a szombat délelőtti döntés... addig úgyis kiderül mi a helyzet (vagy beborul...) Ha 10fok fölött lesz és csak felhő akkor megyek én is délután 2 körül, legfeljebb körülményfüggően csak dumcsi lesz

Cápa Te hogy döntöttél? Csak azért, ha megyek vigyem-e magammal a dvd-t? Azt tom, hogy a kis ninjád még várja az összerakást, de ettől függetlenül biciklivel is jöhetsz kell az erőnlét
Estét!
Elhamarkodott dolog lenne előre leírni a szombatot , fő a pozitív hozzáállás .
Ha jól látom maradt az e-ring, és 11-12 közötti érkezés általában .
Műszaki rész
Előfordul, h néha-néha kidobja valamelyik sebességet, de nem gyakrabban mint akármelyik volt mocim.
Én általában Agip 10-60-as olajat használok, most azért van csak Motorex 15-50-es benne mert egy haveromtól kaptam , mind a kettő faszán működik, de alapból régóta az Agip-ot használom és ajánlom is.
FIGU
mindenki be van sz.....a, jó idő lesz és kész
Menni, menni, menni.
Jó idő lesz és kész!
Ebben egyet értek veled. A mostani előrejelzés valóban esőt ígér, 15 fokkal. Majd pénteken meglátjuk. És még ott a szombat délelőtt is.
Én nem beszariságból hanem racionalitásból,de nem megyek szombaton. Az egy dolog, hogy kelet felé 80% hogy lesz eső, de a hőmérséklet viszont tuti nem lesz 10 fok fölött (nem beszélve az aszfaltról...), így pénzkidobás lenne, ha felmennék a pályára, de nem kergetnélek benneteket "térden", óvatoskodni úgyis tudok ha csak a benzinért fizetek a pályahasználatért nem. Sorry, a legközelebbi időpont a pályázásra időjárás szempontjából már jó lesz. Bezzeg tavaly ilyenkor már lehet nagyot kenni a pályán...
Aki megy annak esőmentes időt kívánok és kellemes mocizást, óvatosan a hideg aszfalton!
Szerintem 12-re én is odaérek.
Szia King!

Ha levinném hozzátok a paripát és kérnék egy full átnézést így a 18000-dik km-nél és egy váltómű ill., tengelykapcsoló megnézést is, az emnnyi ideig tartana és kb árba mennyi volna?
Ha gondolod írj a mailemre ezügyben: hetei.miklos@chello.hu
Sziasztok!

Én azért kipróbálom a Repsol Sintetico 10W-40-et, most Valvoline 10W-40 van benne, ezt kaptam az első szervízen.

Freko!
Én a kiállításon vettem, Valter Moto a gyártó és olyan 12.000 körül van konzollal. Itt a honlapja:
www.valtermoto.com, illetve a forgalmazó www.danger.hu
...és én szereltem fel
Sziasztok!

Naa,hát nekem is az a tünet fordul elő,mit Zrider-nek! Az 5. és a 6. között szokott néha rakoncátlankodni,de nekem is csak akkor ha hanyagul pöckölöm,ha határozottan behúzom,akkor nincs hiba! De ez még így is ritkán fordul elő,havi 1-2 alkalom!
Én szinte mindig a Fuchs legfullosabb olaját raktam bele(10W50,15W50) szerintem hibátlan az az olaj,bár a félszintetikusai sztem hamar elhígulnak,elvesztik a viszkozitásukat!
Mindig figyelem a motorokból lejövő olajat,a félszintetikusok általában(a 6000km után esedékes cserekor) melegen úgy folynak ki mint a víz és ugyan motorja válogatja,de aránylag feketék.
Míg a fullszintetikus testvérek esetén szinte ugyanúgy megtartja a sűrűségét,mint új korában és szép átlátszó barna marad!
Szal ez biztos számít a váltónak is!

És bizony a váltóhibás motorok többsége kawa
az a ruha használtan került hozzám, előtte már csúsztak benne, de szakadás nem volt rajta, elég strapabíró
mi úgy tervezzük h olyan 10-11 körül indulunk
Üdv Cap! Veled ellentétben az én kis zémnek nagyon kevéske váltóbaj irható a számlájára. Nekem az 5.-et dobálta el ritkán ,de azt is inkább csak akkor ha nem elég határozottan kapcsoltam, hanem csak ugy hanyagul pöcköltem felfelé, mig a másik talán nem is a váltó, hanem elektromos bajság, ugyanis ha hosszasan utaztam vele esőben, minden fokozatban világitott a üresvisszajelző. Amikor én vettem 0km-mel a Kawa a fuchs-olajakat használta, a kötelezö szervizeken is ezt töltötték bele. Majd a gari lejártával, asszem 24000 szerviznél, használtam először castrol sbk 10-50 et és érzetre azzal még pontosabban finomabban működött a váltó, de a korábban irt hibák továbbra is maradtak!
Urak!

Úgy hozzávetöleges időpont
Igen, Okoska-motordoktor mar megint valaszolt es mar megint lehuzta a Kawasakit...
Az en Z750-em majdnem ugyanezt csinalta. Szalajtast nem vettem eszre, de neha nem vette a kettest. Olyan volt a valtokaron az erzes mintha a fokozatnak nem egy kattanasa lenne, hanem ketto. Ha az elso kattanasig huztam, akkor nem vette be. A masodik kattanasig viszont nehez volt behuzni, plane melegben. A Castrol R4 olajjal egyenkent csak fokozodott ez a baj, mikor rajottem nem tettem bele tobbe. A jelenseg nalam is csak a 2. fokozat bevaltasanal volt meg.

Ugy orvosoltam, hogy
- R4 helyett masik 10W-40-es olajat tettem bele (Valvoline SynPower 4T).
- Lejjebb allitottam a valtokart, hogy onkentelenul is jobban behuzzam labfejjel a gangot (mindig a figyelmetlen, gyors valtasoknal dobtam lyukat)
- Vegul eladtam a motort, mielott nagyobb baj lesz

Utobbi megoldassal nem nyertem, mert mar a hazauton - a probakoron nem - eszrevettem, hogy a Ninja is ugyanezt csinalja, nem veszi a kettest... Raadasul egyre surubben fordul elo, felek tole, hogy be fog szarni vegleg.

Egy magyarazat:
Azert mindig a 2. fokozat doglik meg eloszor, mert az valtodik a legnagyobb fordulatszam kulonbseggel gyakorlatilag gazadas mellett - mert amikor az ember bevagja a villamkettest, olyankor meg nem esik vissza a fordulat.

Egy konkluzio:
Akik azt mondjak, hogy a Kawasakik valtoja szar, valoszinu nem tevednek. Nekem 2-bol 2. Egyetlen mas motoromon sem volt valtohiba.

Egy tanacs: probald azt, amit en (olaj, valtokar) es kimeld a valtot.
kacsorjanika néztem a képeidet és látom calvatti bőrruhád van,azt szeretném kérdezni hogy ezek jó fajta bőrruhák,érdemes megvenni?Mert majd bőrruhát akarok venni és ezen a márkán gondolkodom.
Vagy báránybőrbe bujt farkasok! Délelőtt v délután lesz ez az Ering-bandázás?
sűrűbben kell járni
Szevasztok!
Bazzeg,az ember nem jár erre pár hétig,aztán egy nap rámegy az olvasásra....De csakazértis végigtolom:)

Amúgy érdeklődnék : többeknél láttam már bukógomba megoldásokat 2007-es kicsiZ-re.
Hol és mennyi az annyi?:)
Hu waz! Ott valami baj van...
Sziasztok!

Elsődlegesen a műszaki részleghez szólnék.
Nemtudom, hogy nálatok hogy van, de nekem a kettesbetétel kicsit nyögvenyelősen megy (kattan és olykor be se veszi).
A másik dolog amit észrevettem, hogy mikor ebbe a fokozatba vagyok és már egy jó ideje a paripán ülök (tehát jó meleg már minden) és kigyorsításnál (alacsony fordulatról, kb 4000 alól) olyan érzésem van ebbe a fokozatba, mint amikor annó kontrás kerékpároknál volt, hogy "szalajt".
Kettesbe araszolásnál vagy éles fordulónál, amikor a kuplungot kicsit behúzom, hogy ne toljon annyira olyan, mintha nemtudná mit akar, menni vagy nem menni és ekkor rángat olyan hangok kíséretében, mint mikor egyesbe teszem.

Ui: Lehet, hogy a váltóműhöz kéne lassan nyúlnia valami szerelő szerűnek...

Köszönöm a türelmet...
OK, este csinalok kepet.