Ha a road vagy bt023 kozott kell donts akkor a roadot válaszd, 3-4, sokkal jobb vizesen mint a bt023. Qualifier1-esem volt, nem tenném fel ujra.(de ez nem mervado neked)
Dunlop qualifier 2-ről van valakinek tapasztalata? Gumicsere előtt állok, kicsi Z-re kellene.
Olvasgattam visszafelé sokat többen a Bt23-at írják, illetve a pilot road-ot ezeket nem ismerem.
A Sima Team csinálta a 14 kerben. Menj oda mutasd meg és megoldják. Szerintem megúszod 9e alatt. Vasárnap rakok fel képet, hogy nekem milyen lett ha jó lesz az idő. Bár van egy kép de ezen még nem cseréltem ki a rögzítő csavart.
Igen az automata szívatós 2007-s modell.
Most lett visszatéve a tank a múlt hétvégén és akkor pöccre indult és nem volt vele semmi gond.
Hmmm most, hogy így mondod lehet a benya lesz a ludas mert kb tankolás után jött elő a probléma és most egy másik kúton tankoltam nem ott ahol szoktam. Akkor asszem megvárom míg kifogy, megyek a régi kútra aztán kiderül.
Köszi a tippeket
ez automata szivatós újabb gép?
légszűrő esetleg, vagy rossz benzin, esetleg régi a benzin? (ha most vetted elő a motort régóta állás után)
vagy csak kis időszakos valami és kiköpi majd.
minden cső rendesen helyén van nem szív falsot sehol?
na ez egy külön történet nálunk is,
Er6on kényelmes összeszokós utazás volt feleségemmel.
most először mentünk Z-vel, magas is, nincs hova kapaszkodni, szokni kell az biztos, de ha van ülésmegoldás engem is érdekel.
nekem adtak valami zselés első ülést pluszban, motorszínnel varrva, de még nem próbáltam, úgy látom magasabb kicsit ami nekem nem jó.
de teszt a lelke mindennek.
Tegnap meg ma reggel volt egy olyan problémám, hogy beindítottam a motort és hidegen ugye kicsit emelt alapjáraton megy míg be nem melegszik. Viszont most nem emelkedett meg az alapjárat, dadogott az egész aztán le is állt. Újra beindítottam utána megint leállt. A harmadik indítás után már húztam neki egy kis gázt is utána viszont már jó volt szóval ment az emelt alapjárat nem dadogott semmi.
Valakinek valami ötlet, hogy ez mitől lehet?
Sziasztok!Akinek van tapasztalata ülés komfortosítással,kérem ossza meg velem.Konkrétan a hátsót szeretném elviselhetőbbé tenni hölgy utas számára,hosszabb %ztávra.Tommot,Somoto?Esetleg más?Első ülés teljesen jó egész napos motorozáshoz is!
érvényes magyar okmányokkal és műszakival, 100% mechanikus állapot, szinte hibátlan külső állapot, szezonkészen, frissen szervízelve. 250.000 FT extra kiegészítővel. Szívem szerint soha nem adnám el, viszont nemzetközi munkám miatt sajnos nincs elég szabadidőm motorozni. Bármire szívesen válaszolok, szeretném ha jó kezekbe kerülne.
Én pont 2 hete rakattam fel egy arrow kipufogót. Elég hangos db killer nélkül főleg olyan 80 alatt van valami fura mély búgása , ami még a gerincemet is borzolja.Tapasztalat: a gyári dobbal nem vettek észre talán csak akkor ha a tükörbe nézett véletlenül. A új dobnál mielőtt beérem a sort visszaváltok és nyílik a sor szépen egész az első mobilozó nőig aki csak előre tud koncentrálni mintha egy 100-as pvc cső lenne a fejére húzva.
Csináltattam bele db killert kemény 5000 forint volt. a hosszú túrákra jó lesz. Nekem nem tetszett a hátsó lábtartón a rögzítése ezért alul van mint az er-6n-nek.
arra gondoltam, hogy ha hosszabb útra vállalkoznék akkor jönne jól, hogy nem ordít annyira.
köszi
-
meghallás kérdés.. hát én sztem hallják, vagy látnak nem tudom, én autóban inkább látni szoktam elsőre mint inkább hallani. ebben azért van igazsága elektro-motor fórumtársnak is ugyanakkor azért egy jó hang mindenképp hamarabb eljut a kocsiba is.
aztán úgyis csak akkor megyek el köztük ha elég széles a hely vagy látom hogy észrevettek. én Bp-n elég sokat megyek kocsisor között... reggel este alapból csúcsban..
Ha halkítani szeretnél egy kicsit az is megoldás ha a kipu végébe mármint a nyílásba esztergáltatsz egy kis szűkítőt. Nem arra gondolok hogy a 60-as lukat mondjuk 20-asra szűkítsd az fojtja a gépet de ha 60-as luk helyett szűkítővel 55-öst csinálsz akkor az máris más hangot eredményez és általában halkabbat is. Cimborám is így tette vállalhatóvá a B-king-jén a dubla Yosi rendszert.
Ez sajnos igaz. a Hangos kipufogó talán DE TALÁN csak akkor jöhet jól ha egy rosszul belátható kereszteződésben akar valaki kifordulni mármint egy autós akkor talán jól jön hogy a távolból meghallhatja a motorost. De azért 100 esetben talán 1-szer jön jól. Az eseti eloszlásnál maradva viszont a maradék 99 esetben legalább 50-nél az jön le a kipufogó hallatán hogy " na már megint egy donor jelölt megy mint az állat" . De amúgy én is kicsit hangosítani szeretnék a kipufogómon de csak azért mert nekem tetszene.
Ha hallgattál már motort autóból , akkor hallhattad, hogy a motor hangja csak azután hallatszik be , hogy megelőzted az autót. De akkor már feleslegesen.
Olvasgattam visszafelé sokat többen a Bt23-at írják, illetve a pilot road-ot ezeket nem ismerem.
Köszönöm.
http://www.prop-tech.hu/hu/tel...
érdekes lehet a hangja a tiednek is, így rövidebb csővel és dobbal
Most lett visszatéve a tank a múlt hétvégén és akkor pöccre indult és nem volt vele semmi gond.
Hmmm most, hogy így mondod lehet a benya lesz a ludas mert kb tankolás után jött elő a probléma és most egy másik kúton tankoltam nem ott ahol szoktam. Akkor asszem megvárom míg kifogy, megyek a régi kútra aztán kiderül.
Köszi a tippeket
légszűrő esetleg, vagy rossz benzin, esetleg régi a benzin? (ha most vetted elő a motort régóta állás után)
vagy csak kis időszakos valami és kiköpi majd.
minden cső rendesen helyén van nem szív falsot sehol?
ezek jutottak az okoskodó eszembe először.
Er6on kényelmes összeszokós utazás volt feleségemmel.
most először mentünk Z-vel, magas is, nincs hova kapaszkodni, szokni kell az biztos, de ha van ülésmegoldás engem is érdekel.
nekem adtak valami zselés első ülést pluszban, motorszínnel varrva, de még nem próbáltam, úgy látom magasabb kicsit ami nekem nem jó.
de teszt a lelke mindennek.
hol csináltattad a Db killert? gyanítom hogy 9-12ért ugyanazt kapnám.
azt néztem a "yosimosi" dobnál hogy a végén alul van egy pici süllyesztett beütés, ott lehetne átfúrni minden további nélkül, rögzíteni a tompítást.
úú most 4 napig elvoltunk autóval kirándulni, hiányzott a gép már. ma reggel olyan jót motoroztam, semmi melléváltás, csakis a nyugis jó menet
Tegnap meg ma reggel volt egy olyan problémám, hogy beindítottam a motort és hidegen ugye kicsit emelt alapjáraton megy míg be nem melegszik. Viszont most nem emelkedett meg az alapjárat, dadogott az egész aztán le is állt. Újra beindítottam utána megint leállt. A harmadik indítás után már húztam neki egy kis gázt is utána viszont már jó volt szóval ment az emelt alapjárat nem dadogott semmi.
Valakinek valami ötlet, hogy ez mitől lehet?
hátha valakit érdekel:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/kawasaki_z_750_edition_black-10273591
érvényes magyar okmányokkal és műszakival, 100% mechanikus állapot, szinte hibátlan külső állapot, szezonkészen, frissen szervízelve. 250.000 FT extra kiegészítővel. Szívem szerint soha nem adnám el, viszont nemzetközi munkám miatt sajnos nincs elég szabadidőm motorozni. Bármire szívesen válaszolok, szeretném ha jó kezekbe kerülne.
Üdv
Jansa
Csináltattam bele db killert kemény 5000 forint volt. a hosszú túrákra jó lesz. Nekem nem tetszett a hátsó lábtartón a rögzítése ezért alul van mint az er-6n-nek.
köszi
-
meghallás kérdés.. hát én sztem hallják, vagy látnak nem tudom, én autóban inkább látni szoktam elsőre mint inkább hallani. ebben azért van igazsága elektro-motor fórumtársnak is ugyanakkor azért egy jó hang mindenképp hamarabb eljut a kocsiba is.
aztán úgyis csak akkor megyek el köztük ha elég széles a hely vagy látom hogy észrevettek. én Bp-n elég sokat megyek kocsisor között... reggel este alapból csúcsban..
utánanézek. de még így sem mindig vesznek észre autósok. klíma, zene..