Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És ha csak 20%-ot raktok rá?
Nem, a két slip-on.
Az egész? Mármint rendszer?
Hello!
Az alu verzió teflon bevonatú magnézium kiömlővel 109.900 Ft.
Lehet kapni külön is a dobot, de nem érdemes úgy venni, mert nem sokkal olcsóbb.
De írjál inkább az info@danger.hu-ra, nem szép dolog itt a topic-ban bizniszelni.
Na az Üllői útiakat hagyjuk inkább...
A fogyasztást nem növelik a TwoBrothers dobok, a teljesítményt viszont annál inkább.
Hát, a kiállításon az én R1-em lesz kint többek között a standon, de nem indíthatom be neked, mert a rendezők tarkón lőnek...
Helló dannyfiú!
Kicsit beszálnék a vevő forumra ha lehet , 2006-os z750-re bratyó alu dob mibe fáj .
Komletten van összekötő csövel, vagy anélkül is .
Ha jól értem minél magasabb a vásárlás összege annál kedvezményesebb .
Mer összeírunk a fiúkkal 1 pár dógot, és rátolatunk a cégre 1 IFA-val .
Viccnélkül viszont eladónak mik a feltételek
Köszi FIGU
Szia!

Ok, lehet hogy nem ti voltatatok és akko rmás is forgalmaz vagy csak tudott hozni. Én az Üllői úton érdeklődtem a namtudom hol, de egy benzinkútnál van a bolt.

Egyébként igen, a TBR kipuffoknak nagyon szép hangjuk van és engem csakis ez érdekel, a többi melékkes dolog (teljesítmény növ, fogyasztás, stb) meg nem!
Nagyon kíváncsi vagyok a tied hangjára, nagyon meghallgatnám...
Mondjuk nekem az Extreme hangja is nagyon tetszik , mert szép mély dörmögős és nem az a bazi hangos, amitől nem lehetne 100km-ert megtenni autópályán, mert kettéreped a fejed a hangtól.
Ráadásul a gyár mellékelt nekem egy kártyát, amin felelősséget vállalnak és egyben igazolják, hogy ha mérésre kerül a sor, akkor tompítóval 96 db, anélkül 102-104 db.

Mellékelek 2 linket, csakhogy aki még nem hallotta a dobokat az tudja miről áradozok itt :)

http://www.youtube.com/watch?v...

http://www.youtube
.com/watch?v...
Az az alu, 204.900 Ft az egész cucc.
Hát a legolcsóbb.....
Alu, karbon, titanium?
Mennyi is aza duplabratyi kipuff?
Dehogynincs, 150 ezer forintos összrendelés felett, úgyhogy hajrá!
Danny! Törzsvásárlói kártyátok nincs? Igazán küldhetnétek már egyet....
Hááát azé szar a motyon és endurón is a tükör mer az elöbbit az autók az utóbbit az ágak b@sszák szét , és nekem nem tetszik egyiken sem .
Lehet, h az én izlésem ilyen perverz , fene tudja.
De ha az ilyen motorokon 10-böl 3-nál többön látsz tökröt fizetek egy sört ,
és a 3-bóll az 1-ik német . /mer ők még Görögbe is bukóba nyomták /
Egyszerűen nagyon kevés mocin tetszik, azé ha van használom /néha/, de főleg sisak tartónak,
/a csajok többször néztek bele sminkelni mint én /
Csá FIGU
Hi Sneak,
tök ugyanez a kicsikém, egy évvel későbbi kiadásban
Igen, eléggé TwoBrothers fan vagyok, ugyanis mi forgalmazzuk Magyarországon...
De hogy nem tőlünk kaptál 280-ért ajánlatot, az is biztos - tekintve hogy 239.900 Ft az ára a karbonnak és a titánnak.
Egyébként 280-at is megér, mert ennél szebb hangot semmilyen kipufogóval nem tudott perezentálni számomra senki, akármilyen motorról is volt szó.
Pont ugyan azt mondod, amit én. Hiszen aki a kormányt rángatja irányjelzés előtt / helyett, annak sincs fingja róla, mi történik mögötte. Egyébként kresz szabály is a tükrök használata minden gépjárműnél, de nem ez a lényege, hanem, hogy tudd, mi történik körülötted. Szerintem. Pontosan ezért van az is, hogy általában a motorosok belenéznek az előzendő skoda visszapillantótükrébe, hogy meggyőződjenek róla, észre vette-e a kalapos bácsi, hogy épp előzik őt? Tehát ha elvárjuk a forgalom többi résztvevőjétől, hogy használják a tükröt, szerintem nekünk sem lehet ebből problémánk. Azt speciel nem tudom, miért néz ki szarul egy supermoton a tükör, de te tudod.
Dannyboy!

Megnézegettem a képeidet és látom, hogy TwoBrothers fun vagy , nos én anno, mikor sport dobot kerestem a z-émre énis dual csőrös 4es méretűt néztem ki, de nem találtam csak egy magyarországi forgalmazót, aki 280.000ért akarta hozni nekem, na így lett 150-ért Laser Extreme dobom...

Te honnan szermányoltad és hogyé a dobokat?
Ja, és mik a vélemények a hanggal kapcsolatban? A Znek csodaszép mély morgó hangja van vele.

.coR
Értem én faszikám .
De lássukbe, ha mindenki a gondolat után rögtön indexelne és nem elöbb a kormányt rángatná
mint buzi a f@szát , sokkal kevesebb lenne a baleset.
Tehát ha előzök egy sort és látom h valaki indexel /és még nem ment sehová/ HÜLYE aki elmegy mellette 300-al , és ettől a hülyétől a tükör se véd meg.
De meghajlok elötted és elismerem h fontos a tükör, én viszont hosszú éveken, és sok motoron keresztül KURV@ JÓL megvoltam nélküle .
Képzelj el 1 szuper motyót, endurót tükrökkel mint füles maci fénykorában .
Hali FIGU
Még szép hogy kint leszünk!
54 nm, 3 bemutatómotor, 2 promocica, és az összes cucc amit forgalmazunk... természetesen vásárolni is lehet majd!
Félreérthettél valamit, egy szóval sem mondtam, hogy ne néznék hátra bármelyik előzés előtt. Ha viszont hirtelen kell előzzél, mert pl egy suzukisnak eszébe jut, hogy "jajj nekem már rég fékeznem kellett volna, mert itt a tanya, ahova jövök", és te nem akarsz emiatt tökölni, akkor a gyors hátranézéseddel nem fogod látni, ha épp egy busa előzi a komplett sort mögötted 300-zal. Speciális eset, de előfordulhat. Általában előzés közben történik a legtöbb baleset, pont azért, mert az emberek nem használják a tükröt. Gyorsan hátranézek, nincs semmi, és kanyarodok balra vagy előzök. Mire megkezdem a manővert, a szabályatalanul gyorsan haladó motor, izomautó pont engem fog fenéken csókolni, ami nem valami jó.
Na én olyankor is hátra nézek , és ha nem az csak azér van mer ahova én beteszem a mocit
ott a Busás meg se próbálja /mások szerint normális ember se/.
De a legfontosabb, h az indexet megfelelően használom, NEM a kanyarodás jelzésére ,
hanem az irányváltás SZÁNDÉKÁT jelzem vele .
FIGU
a plexire, meg a lámpa boritásra gondolok.
Persze,frankón szuperál Mondtad még akkor,hogy kék Z750S,az meg nem túl sok rohangál itt nálunk szem előtt.....