Hali! Ez HexaCone ha jól látom ugye? Ha igaz a héten már érkeznie kellene a paripámra. Kicsit stresszben vagyok, hogy milyen a hangja!? Mennyi idő múlva érkezett meg a megrendeléstől számítva?
Tehát akkor az van, hogy mivel én az elektronika által segített üzemanyagbejuttatást az égéstérbe injektornak véltem tartani - mint akár minden "szakújságíró" is -, ezért nem tudom, hogy hogyan működik a motorom, és motorozni sem tudok. Na jó, mondjuk ez utóbbi igaz...
Szasz Cápa!
Ismét végig küzdöttem magam a véleményeden, hát mondasz valamit /mer mozog a szád/ !
De azé aszt gondolom MAXIMALISTA vagy , és lehet hogy enyhén fogalmaztam .
Tehát azért mert villanyt használok, nem kell utána nézni a maghasadásnak .
1 csomó embert ismerek akik profi módon használnak dolgokat, és fingjuk sincs mitől megy vagy működik , és ez igaz motorosra is, van 1 kiscsákó 12 éves 4 éves korától motorozik, most a felnőtt szupermotyóban /ahol Kökény lett az 1-ső/ 125-ös kétüteművel nyomja a középmezőnyben végez általában , és kurvára szarik az Otto motor rejtelmeire.
Igazándiból asztmondom van közép út , mert az életben ha mindennek ilyen profi modon utána kéne nézni nagyon kevés gyerek születne .
FIGU
Hali mindenkinek,
Cápa testvér akkor kérlek segíts megérteni ezeket a sorokat.
Idézet:"Új üzemanyag befecskendezési rendszer
Az új üzemanyag befecskendezési rendszert egy nagy pontosságú ECU vezérli. Az ultrafinom injektorok és a kisebb furatú - ovális segéd-gázszabályzó szelepekkel ellátott - gázszabályzó szeleptestek rendkívül egyenletes reagálást biztosítanak a teljes fordulatszám tartományban. " Úgy tudom, a porlasztós rendszereket semmilyen elektronika nem vezérli. Ott egy úszóházban van a benya és egy tűszelep segít porlasztani. Míg a befecskendező rendszerekben egy elektronika adagolja a benzint. Akkor most nekünk 2007-eseknek mink van? Fuel injection: ø 32 mm x 4 (Keihin) with oval sub-throttles
Szasztok!
Balinko
A sárvédő-láncvédő egybe van, és a biker-world-től való. Ugyanaz mint az ermax, de egy pár ezerrel olcsóbb volt ott mint a motorpats-nál.De sajnos még fényeztetni is kell ,a gyári szinnel nem tudtam megrendelni náluk.
Koszonom az elismerest, bar oromom nem oszinte. En abban hiszek, hogy az embernek ismernie kell azt, amivel "jatszik", hogy jol tudjon jatszani vele. Manapsag egyre kevesebb ember van tisztaban azzal, hogy hogyan is mukodik az, amit vezet/ural. Eppen ezert sokszor nem tudja jol vezetni vagy uralni a technikat, mert nem tudja, hogy mukodik. Ez szerintem baj, a motorosok eseteben meg nagyobb baj - hiszen egy motorkerekpar vezetese mar eleve sok ismeretet kovetel a rengeteg tapasztalaton felul. Az ugyan igaz, hogy a gyakorlas es raerzes az donto szerepet jatszik a vezetes tokeletes elsajatitasaban de marad egy kis limit, amit az emberek sosem fognak tudni kiaknazni technikai ismeretek nelkul. A motorozasban ezek a dolgok kulonos fontossaguak. Nem annyira, mint pl. a repulesben, vagy az urhajozasban, de jobban mint az autozasban es a sielesben. Jo dolog tisztaban lenni azzal, mitol gyorsul, mitol lassul a motor. Miert egyenesedik fel kanyarban fekezeskor, miert van minden motornal kormanylenges egy bizonyos sebessegnel es hogyan fugg ez ossze a villageometriaval, mikor fullad le, mitol megy egyenesen (mar volt kerdes par honapja), milyen hibaktol blokkolhat a hatso kerek, ennek mi az azonnali tunete es mit lehet csinalni. Ilyenek. Arrol mar nem beszelve, hogy ha egy aprosag miatt lerobban a moci Karlovac-nal, akkor jo ha nem traileren kell hazahozni. Szoval emiatt vagyok ilyen alapos. Nem csak a technikaban, hanem a gyakorlatban is. Mikor ellestem a versenyzoktol a terdlogatos kanyartechnikat, akkor nem csak azt neztem meg hogyan csinaljak, hanem megprobaltam megerteni azt is, hogy miert ugy mozognak a motoron, ahogy. Mi az elonye, mi a hatranya, mikor kell alkalmazni es mikor nem szabad. Persze en is csak ugy jottem bele, hogy probalgattam, de mar az elejen tudtam mit akarok csinalni. Persze en nem hirtelen felindulasbol lettem motoros - mint ma nagyon sokan - ugyhogy en ra is kenyszerultem, hogy megismerjem a technikat! : ] Volt versenymotorom is, aminek a konyveben volt leirva, hogy hogyan kell vezetni, mert nem volt am mindegy. Leirtak hogy nem szabad azonos fordulatszamon huzamosabb ideig menni, nem szabad lassitas kozben tejesen visszaengedni a gazt, nem szabad gazfroccs nelkul visszakapcsolni, nem szabad tulforgatni (nem volt leszabalyzo, ugyhogy a fekpedallal kellett fogni a motort). Igy kellett menni, mert a technika csak igy birta a versenykorulmenyeket. Megtanultam, megszoktam. Es hasznomra valt. Ezert irtam le nektek a figyelemfelketo soraimat, hatha tenyleg okul valaki belole, vagy erdekel valakit. Hatha masnak is hasznara valik.
Na minden jot!
Capa
(2 kommentben most bepotoltam tobb heti lemaradast. Jo a forum! :])
Maximális tiszteletem!
Kedves Cápa úr leborulok szakszerű magyarázatod elött .
Bár a közepe felé kicsit belekeveredtem , mint pók a házi cérnába és Torichelli helyett Botticellit
ovastam /gondoltam is hogykerü ide a "fégyezés" na mind1/ , nem azé mer nem értettem hanem mer ennyi betüt utójára a Háború és békében láttam .
De b@szki legyen ez mindenkinek jó példa, h nem csak úgy írogatunk össze vissza mint hülyegyerek a budi ajtóra , ha nem korrektű ahogy ke.
Tehát gratula még 1 szer ebbő a témából asszem kihoztad a MAXIMUMOT.
Üdv FIGU
Először is... Engedjétekmeg hogy érdemben reagáljak a kamazos megjegyzésre .
KIKÉREM MAGAMNAK!
Szerintem sokkal jobban hasonlít az utcai sárga kukához! Ennyi pézééé... ...kamaz. Fászt!
A dobok a Laser Extreme dobok, nagyon szépen duruzsolnak és szerintem látványban is szépek. Kicsit megtartotta a gyári jelleget (2-2 cső).
De még amint látható hiányzik róla 1-2 apróság (dekli védő, jobb kormányvégsúly, óra, na meg a fényszóró nagyon magasara van állítva, valahogy ezt orvosolnom kéne, mert sokaknak nem tetszik.
Amúgy köszönöm a bíztatást és a dícséretet (mégha udvariasságból is jött ).
Egy hasidom engem is érdekelne
üdv,
Zoli