Nem bántam meg, nagyon szeretem ezt is, meg sportmotort akartam és most megvan. Az, hogy 07, azt úgy értettem, hogy 07-től , formailag nekem még mindig ez a favorit. Sokkal jobban megnézték a Z-met, mint most a Ninját.
Leírom pro és kontra a Z-hez képest:
+ fék
+ futómű
+ 10.000-16.000 brutál
+ utasnak állítólag kényelmesebb
+ 1 lityivel kevesebbet fogyaszt
- 10.000 alatt semmi
- városban 10 perc után megfájdul a csuklóm
- szar úton egy személlyel szétráz
- okádja a meleget
- a plexi pont a sisakomra tereli a szelet, így ha egy kicsit is nyitva van a plexim, olyan utána a szemem, mintha egész nap hegesztettem volna
Hétfőn nyomtuk a Balatonkerülő túrát, nem kevés motorral voltunk, és rájöttem, hogy nekem formára még mindig a07- Z a legszebb motor. Az biztos, hogy egyszer az életben nekem még lesz Z-ém... Gyanítom, hogy öreg fejjel nem csopperezni fogok
Dob elrepült, a gyári viszont nagyon fasza, nekem nagyon bejön. Kiegyensúlyozottabban megy alul, kalkabb...valszeg a régi dob okozta a hideg fulladásokat is. Azóta minden fasza, jól müxik!
Ha már mindenáron plexit akarsz, szerintem csak olyat vegyél, amit a kormánykonzolra tudsz rögzíteni, hogy ne kelljen megfúrni a fejidomot... szerintem
Segítséget kérnék:sikerült vadásznom egy jó állapotú carbon Leo-t a Z-re,viszont összekötőcső nincs hozzá,valamint műbizonylat sem.Az előbbihez hol készítenek szarért-hugyért csövet?esetleg valaki ügyes kezű közületek?A másodikhoz pedig egy szkennelt mintára lenne szükségem, hogy kiállítsam én is...
köszönöm előre is
olvass vissza ha még nem tetted, már sokszor beszéltünk erről
bár szerintem ahány ember annyi vélemény ugyan arról a dologról,
és lehet hogy a tied is 1 másik lesz
Bár pesti vagyok, elképzelhető, hogy utálom a várost, és vidékre járok motorozni. A döntésről meg csak annyit, hogy azért szarozok ennyire, hogy megtaláljam azt az alternatívát, ami nem csinál Goldwinget a motorból, viszont van valami szélvédelme...
Minden infó hasznos. Ha nem értek egyet vele, akkor is egy vélemény egy másik szemszögből, amit ha el nem is fogadok, mindenképpen meghallgatok...
reggelt
Bp-en minek plexi
de ha már szeretnél a nagyobb nyilván jobban fogja a szelet,
a kisebb meg szebb
ezt senki nem dönti el helyetted ,
hát ha az én véleményem segít plexi ügyben
FIGU
+ fék
+ futómű
+ 10.000-16.000 brutál
+ utasnak állítólag kényelmesebb
+ 1 lityivel kevesebbet fogyaszt
- 10.000 alatt semmi
- városban 10 perc után megfájdul a csuklóm
- szar úton egy személlyel szétráz
- okádja a meleget
- a plexi pont a sisakomra tereli a szelet, így ha egy kicsit is nyitva van a plexim, olyan utána a szemem, mintha egész nap hegesztettem volna
Hétfőn nyomtuk a Balatonkerülő túrát, nem kevés motorral voltunk, és rájöttem, hogy nekem formára még mindig a07- Z a legszebb motor. Az biztos, hogy egyszer az életben nekem még lesz Z-ém... Gyanítom, hogy öreg fejjel nem csopperezni fogok
Milyen az uj gep?mik a kulunbsegek?
MRA
Ha jól látom ,akkor ezek konzolosak és annyira nem is otrombák
Segítséget kérnék:sikerült vadásznom egy jó állapotú carbon Leo-t a Z-re,viszont összekötőcső nincs hozzá,valamint műbizonylat sem.Az előbbihez hol készítenek szarért-hugyért csövet?esetleg valaki ügyes kezű közületek?A másodikhoz pedig egy szkennelt mintára lenne szükségem, hogy kiállítsam én is...
köszönöm előre is
bár szerintem ahány ember annyi vélemény ugyan arról a dologról,
és lehet hogy a tied is 1 másik lesz
Minden infó hasznos. Ha nem értek egyet vele, akkor is egy vélemény egy másik szemszögből, amit ha el nem is fogadok, mindenképpen meghallgatok...
Bp-en minek plexi
de ha már szeretnél a nagyobb nyilván jobban fogja a szelet,
a kisebb meg szebb
ezt senki nem dönti el helyetted ,
hát ha az én véleményem segít plexi ügyben
FIGU
http://www.kepesmotor.hu/idomo...
A gyári dögösebb, de ha egyszer kisebb a szélvédelem? Nagy dilemma!
Csoda a faszt,kenéshiányos volt a szerkezet
Örvendjetek és élvezzétek az életet motoros társaim .