Nekem is megvan a saját baráti köröm, mégsem szarok magasról a Z fórum tagjaira! Igen, magamra (is) vettem. Csucsu kímélj meg ettől minket!
Lehet, hogy bennem van a hiba.
ááááá dehogy
egyszerűen először azt használtam, endurózás közben
és annyira megszoktam, hogy nem is használnék mást
szerencsére sport gépem, robogóm sose lesz, a többin meg elmegy.
nem az
én párszor megpróbáltam, de nekem nem ment. elképzelhető, hogy másnak van más tapasztalata is, de nekem az istennek nem sikerült rendesen váltani
Hát igen. Mondjuk a vezetéstechnikai tréningen is jók, ott is hasonló megy. Biztos hogy amíg nincs biztonságos tudásom addig nem megyek ki az ingyennapokra. Nem akarom feltartani a menőket, meg nem akarom kiejtetni magam. Majd egy tempó után, addig marad a szabi a délelőtt, a haverok...
igen így fasza menni pályán
de Soma komának is igaza van,
sajnos láttam rengeteg balfaszt a pályán akit a dögszállító hozott le,
és 2 másik motort is kitolt,
persze lóvéja nyista, motor hitelből, biztosító pályán nem fizet
aztán csöcs mindenkinek
Jaja, egyetértek voltam párszor az euroringen munkanap délelőtt. Ketten voltunk egy régi versenyző ismerőssel, tanított kb 15-20 perc alatt jobban ledöntöttem a vasat mint előtte sosem. És biztonságban éreztem magam, nem előztek, nem tartottunk fel senkit, csak ment előttem, körről-körre kicsit gyorsabban. Így kell csinálni. Remélem sikerül idén is tanulni.
Az utca nem versenypálya. Persze mehetünk gyorsan, lendületesen, de igazán pályán jó motorozni. Ennek ellenére nem vagyok jó pályán, mert nem sokat mentem, de élveztem, nagyon. És ez a fontos, az élvezet, az öröm, az adrenalin, meg a tudás csiszolása, mindenki volt pályakezdő(!), és (majdnem) mindenkiből lehet pályamenő, ez csak gyakorlás, pénz, idő és türelem kérdése. Talán ebben az évben többet gyakorolhatok, és gyorsabb leszek. Nem a fjelző miatt...
Ott lehetne nyugodtan kipróbálni a saját és a géped határaid, esetleg az agyadat tanítani (átbaszni) hogy azok az információk, amik a belső füledből és a szemeből származnak a normális és az egészséges jelzőkkel illethetőek.
De csak lehetne, ha néhány kolléga, kihasználva a kawás esti motorozások nyújtotta ingyenes pályahasználatot, nem az összes létező kategóriában indulva el és előznék meg egy kanyarban kívülről és belülről is a pályával, pályázással és a motorjukkal éppen ismerkedőket. Aztán pedig jókat röhögnek rajta a parkolóban. Bezzeg, ha a 13,5 ropit be kellene kongatni...
Hali!
nem a vita kedvéért, csak a véleményem miatt
az utcát és a pályát ne hasonlítsuk össze ,
tehát aki az egyiken jól tolja az a másikon nem biztos,
persze tudom van összefüggés de még is ez a véleményem.
FIGU
Egy kettővel egész közeli barátságban vagyok, de nincs gond.
Az én fejemben rend van, és meg tudom különböztetni a viccet a nem vicctől. De semmi gond. Szarok igazából mindenkire kurva magasról, hála istennek megvannak a barátaim és a haverjaim, ráadásul pont elegen.
Menjetek a kawaestre, ott gyűlnek a menő arcok.
Én maradok ilyen kis majomnak amilyen vagyok, nekem jó így.
Senki sem tartja magát nagy motorosnak szerintem, rajtad kívül, legalábbis ahogy olvasom, De ha te mondod hogy kell a fokozatkijelző, akkor biztosan úgy van.
Ringkirály...
sajnos nem tudok oda még menni, épp 14.én lesz az utolsó vizsgám az egyetem, és ráadásul délután 1kor...
utána ráérek ha minden jól megy, már meló lesz, aztán azzal jobban tudok variálni...
Lehet, hogy bennem van a hiba.