mi a tökömnek kéne a fokozat kijelző
nincs az a szitu amikor szükségem lehetne rá hányadikban van a motor, ez amolyan úri huncutság
az első 10 évemet biztosan úgy motoroztam le, hogy fordulatszámmérő biztosan nem, és vagy kilométer óra sem volt, kurvára nem hiányzott
de az enduróim javán se volt ilyen luxus, és nem volt gond
de tényleg aki akar tegyen rá ,
FIGU
Hali!
Hamár annyira nézelődsz, akkor a fordulatszámmérőt bámuld ,ha nem érzed a fordulatszámot (vagy a súbertben nem hallod).
Erről is egy rövid történet jut eszembe:
Van már vagy 8-10 éve, amikor néhány kollégámmal Kijevben voltunk egy spec. tanfolyamon. Egyik nap kimentünk egy bolhapiac szerü valamire. Egy kollégám egy búvárszivattyúra alkudozott, ami akkora volt, mint egy mosógép.
"Minek ez neked, amikor a hetediken laksz és nincs neked nincs kerted, se anyósodnak?"- tettem fel a kérdést.
"Egyszer kéne, oszt nincs!?"- jött a válasz.
Na ez a helyzet a fokozat-kijelzővel is: egyzser kéne, oszt nincs.
hali
csatlakozom Csucsuhoz, és nem akarok senkit megbántani
de szerintem is haszontalan kütyü, sose volt ,
de ha rajtam múlik nem is lesz,
az utat kell nézni baszki
FIGU
Sziasztok! Köszi a sok hasznos választ, sajnos el kellett mennem tárgyalni, de ahogy látom jó a tapasztalata mindenkinek, szóval megrendelem. Nekem tényleg csak azért kell, mert néha 2. helyett 3.-ban kanyarodok ami nem jó és szinte majdnem mindig be akarom szúrni a 7.-et. Na most szerintem ez hasznos kütyü.
Hi!
Nekem nagyon bevált!Ez már a harmadik generációs fajta.
Csutkától így vettem a motort,Ő vásárolta rá az volt az 1.0 változat.
1 probléma volt csak vele,hogy ha visszaengetted a gázt akkor - jelet mutatott,de felhívtam a prop-techeseket és mondták kicserélik a 3. generációsra mert már kiküszöbölték a hibát.
Vigyem be vagy adjam fel postán és küldik az újjat.Elvittem kezembe nyomták az újat kérdem tartozom e valamivel mégis újabb fajta aszmondják semmivel használjam egézséggel meg is lepődtem,hogy ingyen kicserélték se számlát se semmit nem tudtam mutatni nekik
Ha gondolod és erre jársz bekötöm neked 15-20 perc az egész.
Én tízből ötször biztos, hogy beakarom dugni neki a hetediket De ez csak az én bénaságom, talán...vagy azért, mert kisebb az első lánckerék és még nem szoktam meg a fordulatokat Nem rossz az, ha van fokozatkijelző a Zén
Én ilyet használok. Teljesen jó. Egyszerű feltenni. Adnak hozzá kétoldalas ragasztót, azzal tettem fel a műszerfalra. Az ülés alatti diagnosztikai csatlakozóba kell dugni és már kész is. Csak a vezetéket kell addig valahogy elvezetned.
Sziasztok. Jó ideje olvasok már, de még nem írtam.
Szóval első. Egy kis könnyed kérdés.
Nektek a fékkar és a kuplungkar öntvényeiből a tükörszárak párhuzamosan jönnek ki amikor maguk a karok egy szintbe vannak állítva? Mert az én gépemen a kuplungkarhoz képes merőlegesen, a fékkarhoz képest viszont egy kis szögben áll a tükröm szára. Ha viszont a tükröket állítom be párhuzamosra, akkor elölről nézve a karok állnak összevissza.
Tudom hogy egy szőrözős f*sz vagyok, de ez a dolog nem hagyja nyugodni a fóbiáimat.
Lehet, hogy vagy az egyik vagy a másik kar (öntvénye legalábbis) nem eredeti a motoron? Megtennétek, hogy valaki lecsekkolja a sajátján? Előre is kösz.
Szia, köszi, arra lennék kíváncsi, hogy jól működik-e? Az a gondom, hogy legtöbbször városban nem tudom hányadikban vagyok. Behúzott kuplungnál is mutat valamit? Nehéz felrakni? Hova kell dugni a csatit?Te hova tetted a műszerfalon?
nincs az a szitu amikor szükségem lehetne rá hányadikban van a motor, ez amolyan úri huncutság
az első 10 évemet biztosan úgy motoroztam le, hogy fordulatszámmérő biztosan nem, és vagy kilométer óra sem volt, kurvára nem hiányzott
de az enduróim javán se volt ilyen luxus, és nem volt gond
de tényleg aki akar tegyen rá ,
FIGU