Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

gyári tükörpár eladó. ár 25.000.-ft
ez kb a gyári fele

z.kawa@freemail.hu
Fasza,akkor kell egy dobot is vennem(pedig jol szol)...
igen jol,du be indulok kicsit bogarat gyüjteni.
Hali
És melyik csapágyról van szó? kerék? Vagy elöl?
Na ilyet a "Jóisten" még nem teremtett...
Sziasztok! Volna egy kérdésem a motorommal kapcsolatban. Remélem tudtok segíteni.
Szóval van egy '89-es GPX 750R-em. Nagyon pöpec a masina csak kicsit rakoncátlankodik. Szóval az a jelenség, hogy megyek-megyek 5-6000-nél elkezd ugrálni a fordulatszámmérő, és nem sokkal később le is áll a motor. Utána kulcs ki-be, gyújtás, indítás és irány tovább. Pár km. és megint.
Tudtok valami tanáccsal szolgálni, hogy mégis mi lehet a baj?
Előre is köszönöm!
ezek szerint jól sikerült mégiscsak a motornézés
Sziasztok ..
Micron dobba keresnék hangtompitot?
Köszi.hát nem volt ok a motor......
Több komolyabb baja volt.
Viszont vettem egy magyart.2006ost tényleg jó állapotut.
Jóestét!
Ma volt szerencsém kipróbálni az új 1000-t,Miskolc tesztnapon .
Kurvaaaaaaaaaaaaa jó ! Jól fordul,marha jó fék (enyémhez viszonyitva),nyomatékos,és nem tudom de könnyebbnek tünik az enyémnél .
Bevések neki egy 5*-t !
Sziasztok!
Ma nem gurulunk valamerre?
Hali,
Sajnos ez nem a lánc, hanem van egy bizonyos csapágy, ha jól emlékszem. Nekem tipikusan 6. -ban jön elő kb. annál a sebességtartománynál, ahol írtad. Amikor megvettem 6000 Km-el akkor is ugyanilyen hangja volt és most 35.000 után sem változott semmit. Anno olvasgattam sokat utána, mert zavart és nem értettem mi ez. Most nem találom már hol, lehet, hogy itt a fórumon is volt róla szó kb 3-4 éve...
E egyfajta szériaprobléma, egy minimális kopás után alakul ki. Gondot nem okoz, a javítása is csak átmeneti megoldás, és pár száz km megtétele után a hozzáértők szerint kezdődik előlről...
Felfújja valamennyire,de nekem akkora volt a sérülés,hogy engedett(2centis lemezdarab állt bele)benzinkúton fújtam még rá hazafelé.
Tudja esetleg valaki, hogy a fojtást hová is kell berakni az újabb fajta Z-be? Azt a kis pöcköt, ami miatt nem lehet elfordítani a gázkart teljesen.
Ha neked tetszik, és amúgy motorikusan-futóművileg jó, akkor vedd meg nyugodtan... Ne hallgass másokra!
Szegény előző tulaj.Remélem nem olvassa a fórumot.
Jól lehúzzátok ezt a gyönyörű bukóalkalmatosságot....
Gondoltam rakok a csőre két Hella ködlámpát,és a kipufogót lecserélem egy dupla koppányra.Csak a retro feeling miatt.
De Mivv lett belőle.
ilyet hegesztek otthon...
Ha a puszta közepén megyek akkor is hallom.
Kíváncsi voltam hogy a láncot fogja e valaki említeni (direkt ezért nem írtam) mert én is erre tippeltem. Mert ha lazítottam akkor halkult.
De hogy ha terhelés alatt van, ha nem, akkor is, azt furcsállom a legjobban! Akkor finomítok a láncfeszességen!
Hang alapján lánc feszességet állítani? Az ott van a szeren!
Köszi!
Köszi, és amikor belefujtad a gumiba akkor utána mivel fujtad fel? vagy ez fel is fujja valamenyire? , mert találtam olyan készleteket is amivel van mini kompreszor is
Lehetne egy kicsit kisebb is.
Nekem a defektjavito keszlet van. Dugohuzoval, medvecukorral es ket habszifon-patronnal .
Na ez aztan ronda...
Hali!Én használtam hasonlót,nagyon jó dolog . Kb.120km-t jöttem vele hazafelé szlovákoktól.Mindig van 1flakon nálam enélkül el sem indulok .
Lényeges ha belefújtad azonnal indulj el hogy szétterüljön belül és megtalálja a lukat ahol elkezd szivárogni és ezálltal tömiteni is.Ha megköt gumiszerü anyag lesz(amit leszedni nem leányálom ,ahogyan az elöttem szólók is irták már)
Ennyi a hátránya,valamit-valamiért,mindenki döntse el megéri-e neki....
Üdv!
2007-es a gépem.
Állítólag 30-ért csináltatta rá az előző tulaj.
20 sok érte?Itt van az apróban...

http://www.kepesmotor.hu/bukog...
Szombaton a márkaszerviz megmondja mi is volt vele.Engem a fényezes nem érdekel,kormány kényelmesebb,felnik meg nekem nagyon bejönnek.ha futómű,fékek,motor,ok akkor lehet megveszem.mellesleg jól lealkudom