Sziasztok! Volna egy kérdésem a motorommal kapcsolatban. Remélem tudtok segíteni.
Szóval van egy '89-es GPX 750R-em. Nagyon pöpec a masina csak kicsit rakoncátlankodik. Szóval az a jelenség, hogy megyek-megyek 5-6000-nél elkezd ugrálni a fordulatszámmérő, és nem sokkal később le is áll a motor. Utána kulcs ki-be, gyújtás, indítás és irány tovább. Pár km. és megint.
Tudtok valami tanáccsal szolgálni, hogy mégis mi lehet a baj?
Előre is köszönöm!
Jóestét!
Ma volt szerencsém kipróbálni az új 1000-t,Miskolc tesztnapon .
Kurvaaaaaaaaaaaaa jó ! Jól fordul,marha jó fék (enyémhez viszonyitva),nyomatékos,és nem tudom de könnyebbnek tünik az enyémnél .
Bevések neki egy 5*-t !
Hali,
Sajnos ez nem a lánc, hanem van egy bizonyos csapágy, ha jól emlékszem. Nekem tipikusan 6. -ban jön elő kb. annál a sebességtartománynál, ahol írtad. Amikor megvettem 6000 Km-el akkor is ugyanilyen hangja volt és most 35.000 után sem változott semmit. Anno olvasgattam sokat utána, mert zavart és nem értettem mi ez. Most nem találom már hol, lehet, hogy itt a fórumon is volt róla szó kb 3-4 éve...
E egyfajta szériaprobléma, egy minimális kopás után alakul ki. Gondot nem okoz, a javítása is csak átmeneti megoldás, és pár száz km megtétele után a hozzáértők szerint kezdődik előlről...
Szegény előző tulaj.Remélem nem olvassa a fórumot.
Jól lehúzzátok ezt a gyönyörű bukóalkalmatosságot....
Gondoltam rakok a csőre két Hella ködlámpát,és a kipufogót lecserélem egy dupla koppányra.Csak a retro feeling miatt.
De Mivv lett belőle.
Ha a puszta közepén megyek akkor is hallom.
Kíváncsi voltam hogy a láncot fogja e valaki említeni (direkt ezért nem írtam) mert én is erre tippeltem. Mert ha lazítottam akkor halkult.
De hogy ha terhelés alatt van, ha nem, akkor is, azt furcsállom a legjobban! Akkor finomítok a láncfeszességen!
Hang alapján lánc feszességet állítani? Az ott van a szeren!
Köszi!
Köszi, és amikor belefujtad a gumiba akkor utána mivel fujtad fel? vagy ez fel is fujja valamenyire? , mert találtam olyan készleteket is amivel van mini kompreszor is
Hali!Én használtam hasonlót,nagyon jó dolog . Kb.120km-t jöttem vele hazafelé szlovákoktól.Mindig van 1flakon nálam enélkül el sem indulok .
Lényeges ha belefújtad azonnal indulj el hogy szétterüljön belül és megtalálja a lukat ahol elkezd szivárogni és ezálltal tömiteni is.Ha megköt gumiszerü anyag lesz(amit leszedni nem leányálom ,ahogyan az elöttem szólók is irták már)
Ennyi a hátránya,valamit-valamiért,mindenki döntse el megéri-e neki....
Szombaton a márkaszerviz megmondja mi is volt vele.Engem a fényezes nem érdekel,kormány kényelmesebb,felnik meg nekem nagyon bejönnek.ha futómű,fékek,motor,ok akkor lehet megveszem.mellesleg jól lealkudom
ez kb a gyári fele
z.kawa@freemail.hu