Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

NA akkor az árak ugyanazok.Bár -németbe az adó sokkal kedvezöbb.
Szombaton kiderül mi lesz,ha a Z jó megveszem,ha nem F800R..
Mikori Z-re való a bukócső?
Képet dobsz fel ide?
Nem az Mv-vel volt gond!
A pénztárcámmal....
A Zével mentem kb ezer km-ert, és nagyon tetszik!
Az exup vezérlőt holnap megnézem.Remélem csak annyi lesz a hiba.
Ja, és ugyanitt bukócső eladó!
Azt levettem róla.
Ha szallagkorlát mellet hallod balról, előfordulhat hogy a láncot hallod!Elég érzékeny a feszességre,és a kenésre.
Üdv mindenkinek
'05-ös Z1000-nél 70-80Km/h-nál egy különös búgás hallatszik lentről. Fel erősödik és 90-nél eltűnik és vissza sem jön bármely magasabb sebességnél.
Ha üresben magasabb sebességről lassulok alapjáraton, akkor is előjön!
Valakinek valami ötlet tapasztalat?
Valakinek?
Béla, vettél már bőrruhát?
FI - Fuel Injection

Lecserélted az MV-t egy Z-re?
Nem volt jó?
Visza kell dugni a (exup) vezérlőbe a csatit,és megszűnik a hibakód!
A többieknek nem kellett, illetve nem állítottak semmit. Az FI hibakód pedig az injektor lehet, de várj egy kicsit, mindjárt jönnek a szakik is.
A pillangószelep motorját kikötötted, vagy csak levetted róla a bovdent?
Ne haragudj, de nem biztos hogy értem...
Sportlégszűrő plusz beállításra célzol?
... én akkor is annak a szabálynak vagyok a híve: "Ha kipufogó oldalt megváltoztatod akkor a szívó oldalhoz is hozzá kell nyúlni"
Műszakin nem megy át a motor (TÜV), illetve ha balesetbe keveredsz és nem te vagy a hibás, a jármű nem megfeleő műszaki állapota miatt részesedhedsz a felelősségből. Szerintem egy egyszerű kiintős ellenőrzéskor szarnak rá.
A régi zére viszont engedélyezett a Z6.
Üdv Mindenkinek!

"Bezöldültem" egy fekete Z750-nel.
Viszont azonnal egy kérdéssel kezdeném.Kipufogócsere után megjelent az FI hibakód.Mit jelent ez?
Köszönet.
köszi Soma,
ezek szerint, ha Németországot elkerülöm, akkor jogi szempontból bajom nem lehet, viszont szakmailag nézve nem szabadott volna ilyen gumit szerelniük a kicsiZre, de legalábbis szólniuk kellett volna, hogy egy tök vagyok. A régi Zmen is ilyat használtam és mivel bevált, ezért erre cseréltem, mikor esedékes volt.
Az tény, hogy a kényszer nagy úr...
Viszont nekem a srác azt javasolta, hogy a spray helyett inkébb az a javítószettet vegyem, ami hasonló a gumisok által használthoz. Úgy tudom az Imet forgalmaz valami hasonlót.
Az hagyján ugyanis, hogy a gumi hogy néz ki a sprayből származó anyagtól, de a felniről alig bírták levakarni ezt a trutyit...
Ha egy szög vagy csavar áll bele, bent kell hagyni és kész. Olyan lassan ereszt le, hogy egy gumisig tuti elérsz.
Pedig kényszerhelyzetben nem nagyon van más választás ha fent vagy a hegyekben vagy akár külföldön is lerohad a géped.
Egyik barátom elszenvedte ennek használatát a motorjával, s ugyanazt mondta, amit előttem olvashatsz...
Én erre csak azt hallottam, hogy ha ilyennel fújod fel a gumit, akkor elég nehéz lesz olyan gumist találni, aki leveszi majd. Mivel a cucctól tiszta szar lesz minden.
Hali!
Használt már valamelyikőtök ilyet vagy hasonló cuccot?
vagy mit lehet tenni ha defektet kap az ember fent a hegyekben és egyedül van.
Szia
Van egy nemet oldal, ahol a motort kikeresed es evjarat szerint kiirja, hogy mit lehet rarakni, illetve, hogy a gyarto mit adott meg.
Soma,
az valóban Metzeler Z6os, én arra esküszöm, mert nekem tapad eléggé és a futásteljesítménye is jó. Őszintén szólva a gumis nem kapott elő semmilyen táblázatot, hogy eladhat-e nekem ilyen gumát vagy sem. Hol találhatok táblázatot, arra vonatkozóan, hogy mit kellett volna vennem?
Hali!
Ha még nem sikerült gombát találni, keress meg: tom@eniac.hu
Van egy elfekvő LSL szettem.
8700 EURO nevre irva es a fullos felszereltseg. Ez meg mai arfolyamon is 2.3M