Sajna most itt is esett, de már olvad.
Kicsit durva volt +20ról hirtelen -15
Amúgy 1 pulcsiban ki lehetett bekkelni a "telet"
NEM 1 hónap múlva jó időnek kell lenni!
na az tényleg jó messze van
ott is van hó nem tudom, mikor jössz vissza, de sálat, sapkát hozzál itt szerintem még egy hónap múlva is térdig fog érni a hó
Na hölgyek urak, megkezdődött a visszaszámlálás, 7nap múlva, újra itthon a motor, elvileg, és talán gyakorlatilag is a grafika kész van, lakkozásra vár.
Lesz csodálkozás gyerökök az biztos.
Jajj, de jóóóó kis vicc volt
egyébként tényleg elég kemény. vehetnék vele puhább rugót, de mivel tavaly összesen ca. 1500 km-et mentem, nem volt "fontos". talán idén kicseréltetem, de nem tudom, mennyibe kerülne.
Sajnos nekem is csak az elejére telik.(csak rugó csere, bár ba fordított villa lenne az igazi )
Hatalmas a különbség az 1000 futóműve és a régi között!
de ezt az ár is mutatja!
Szia!
Nem akarok nagyon belemélyedni a dologba, de csak ajánlani tudom, hogy a hátsó rugót tessék kicserélni nekem a zx10-é került bele és nagyon sokkal jobb lett, mint amilyen volt. Nem lobog a motor, tapad rendesen az úttesthez és sokkal kevésbé érzem meg az útegyenetlenségeket is.
A fém fékcső nagyon jó ötlet és javít is, de feltétlenül cseréltess olajat az első teleszkópokban és ne spórolj a bele való rugón. Tudom, hogy sok minden múlik a pénzen és ha nincs, akkor nincs, de ha tudsz, inkább áldozz erre kicsit többet.
Hátsó rugót lehet szerezni bontóból is, kis alakítással elfér a gáztartály is a motor alatt. Ha odáig jutsz, tavasszal szívesen le is fotózom, ha szeretnéd.
Neeem akkor nem ilyen mocit vettem volna..... Maradok a fém csövek és a spéci betétek vonalon. A futóművet meg a "profik" csak tudják mit? hova?, hogy optimális legyen.
A futóművet megúszod 30 000 alatt. A fék neccesebb. Ha megtartod a gyári nyergeket akkor fém fékcső és szinter betétek az egyszerű és olcsóbb út. A bonyolult meg a 636 komplett eleje Az már túlmutat az ezresen is
Ha hozzányúlsz gondolkodj rendszerben. Én sport-túra gépet akartam, ehhez lett hozzáreszelve a motor. Ha csak mindig ezt azt cserélgetsz, nagyon nehezen fog összeállni .
Kicsit durva volt +20ról hirtelen -15
Amúgy 1 pulcsiban ki lehetett bekkelni a "telet"
NEM 1 hónap múlva jó időnek kell lenni!
ott is van hó nem tudom, mikor jössz vissza, de sálat, sapkát hozzál itt szerintem még egy hónap múlva is térdig fog érni a hó
Itt a tavasz és róhatom a jó kis magyar utakat!
Lesz csodálkozás gyerökök az biztos.
Off
hol a búbánatban vagy, hogy ennyivel előrébb jártok
Túl sokat vagyok katonák között......1 se normális!
Lassan mennem kell(itt már 22:30)
Ne haragudj!
egyébként tényleg elég kemény. vehetnék vele puhább rugót, de mivel tavaly összesen ca. 1500 km-et mentem, nem volt "fontos". talán idén kicseréltetem, de nem tudom, mennyibe kerülne.
A csajos versenyről csak annyit, hogy hagyjuk...
Nem lett túl kemény?
Vagy azt szereted?
Nem, az is zx10
Ha jól emlékszem a tehén eleje 636-ból származik?
Hatalmas a különbség az 1000 futóműve és a régi között!
de ezt az ár is mutatja!
Sokat jelent?
Nem akarok nagyon belemélyedni a dologba, de csak ajánlani tudom, hogy a hátsó rugót tessék kicserélni nekem a zx10-é került bele és nagyon sokkal jobb lett, mint amilyen volt. Nem lobog a motor, tapad rendesen az úttesthez és sokkal kevésbé érzem meg az útegyenetlenségeket is.
A fém fékcső nagyon jó ötlet és javít is, de feltétlenül cseréltess olajat az első teleszkópokban és ne spórolj a bele való rugón. Tudom, hogy sok minden múlik a pénzen és ha nincs, akkor nincs, de ha tudsz, inkább áldozz erre kicsit többet.
Hátsó rugót lehet szerezni bontóból is, kis alakítással elfér a gáztartály is a motor alatt. Ha odáig jutsz, tavasszal szívesen le is fotózom, ha szeretnéd.
Sok sikert hozzá!
Reméltem, hogy a hátuljához nem kell nyúlni....tévedtem....