Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ezt már szeretem
Sajna most itt is esett, de már olvad.
Kicsit durva volt +20ról hirtelen -15
Amúgy 1 pulcsiban ki lehetett bekkelni a "telet"
NEM 1 hónap múlva jó időnek kell lenni!
értettem, Főnök
10 nap múlva nyoma sem lesz a hónak csillagom.
na az tényleg jó messze van
ott is van hó nem tudom, mikor jössz vissza, de sálat, sapkát hozzál itt szerintem még egy hónap múlva is térdig fog érni a hó
Afganisztán, DE már nem sokáig
Itt a tavasz és róhatom a jó kis magyar utakat!
Na hölgyek urak, megkezdődött a visszaszámlálás, 7nap múlva, újra itthon a motor, elvileg, és talán gyakorlatilag is a grafika kész van, lakkozásra vár.
Lesz csodálkozás gyerökök az biztos.

Off
Annyi baj legyen
hol a búbánatban vagy, hogy ennyivel előrébb jártok
Bocs nem akartam bunyek lenni (tudom sikerült)
Túl sokat vagyok katonák között......1 se normális!
Lassan mennem kell(itt már 22:30)
Ne haragudj!
Jajj, de jóóóó kis vicc volt
egyébként tényleg elég kemény. vehetnék vele puhább rugót, de mivel tavaly összesen ca. 1500 km-et mentem, nem volt "fontos". talán idén kicseréltetem, de nem tudom, mennyibe kerülne.

A csajos versenyről csak annyit, hogy hagyjuk...
Csajos versenynek mi lett az eredménye? remélem aláztad a mezőnyt!
Jajj bocsánat
Nem lett túl kemény?
Vagy azt szereted?
Szia!
Nem, az is zx10
Hello!
Ha jól emlékszem a tehén eleje 636-ból származik?
Sajnos nekem is csak az elejére telik.(csak rugó csere, bár ba fordított villa lenne az igazi )
Hatalmas a különbség az 1000 futóműve és a régi között!
de ezt az ár is mutatja!
Mibe fájtak a betétek?
Sokat jelent?
Szia!
Nem akarok nagyon belemélyedni a dologba, de csak ajánlani tudom, hogy a hátsó rugót tessék kicserélni nekem a zx10-é került bele és nagyon sokkal jobb lett, mint amilyen volt. Nem lobog a motor, tapad rendesen az úttesthez és sokkal kevésbé érzem meg az útegyenetlenségeket is.
A fém fékcső nagyon jó ötlet és javít is, de feltétlenül cseréltess olajat az első teleszkópokban és ne spórolj a bele való rugón. Tudom, hogy sok minden múlik a pénzen és ha nincs, akkor nincs, de ha tudsz, inkább áldozz erre kicsit többet.
Hátsó rugót lehet szerezni bontóból is, kis alakítással elfér a gáztartály is a motor alatt. Ha odáig jutsz, tavasszal szívesen le is fotózom, ha szeretnéd.

Sok sikert hozzá!
Fékbetét ügyben ajánlom kutyát, a hegylakóknál megtalálod, én is most vettem tőle brembo racing/road sinteres betétet.
Neeem akkor nem ilyen mocit vettem volna..... Maradok a fém csövek és a spéci betétek vonalon. A futóművet meg a "profik" csak tudják mit? hova?, hogy optimális legyen.
A rugócserénél figyelj oda, mert ha kemény rugóhoz kemény olajat raknak be, akkor annyira kemény lehet, hogy közúton már nem jó....
A futóművet megúszod 30 000 alatt. A fék neccesebb. Ha megtartod a gyári nyergeket akkor fém fékcső és szinter betétek az egyszerű és olcsóbb út. A bonyolult meg a 636 komplett eleje Az már túlmutat az ezresen is
Bővebben: Idén első teló "tuning" akár rugó cserével és fém fékcsövek.
Egyenlőre csak azon szeretnék javítani amin gyárilag spóroltak....picit jobb futómű, picit jobb fék. Miért nem ezrest vettem
Ha hozzányúlsz gondolkodj rendszerben. Én sport-túra gépet akartam, ehhez lett hozzáreszelve a motor. Ha csak mindig ezt azt cserélgetsz, nagyon nehezen fog összeállni .
Kösz az infót !
Reméltem, hogy a hátuljához nem kell nyúlni....tévedtem....