Nekem is van ismerősöm. Ő a harmadikat koptatja. Kettőt megtört. A mostaniban most tart 28 ezernél. Hiba nélkül. Pedig stage II, power commander, full akrapovic stb.
Minden márkából, típusból ki lehet fogni. Úgy általában szerintem a Yamaha-k nem betegágyak.
Megértelek....
Az ész érvek mindig a japán gép mellett állnak
Persze ha a BKV egyik vezető beosztású "kétkezi" munkása vagy akkor már más a helyzet Hát igen a Ducati az Ducati
Egy cimborám vett MT-t, padlizsán színben. Kb. 8000 km-t ment vele és tavaly nyár óta a szervízben van. Váltó, kuplunk...már cseréltek nála komplett lamellasort is, de kakukk
Hali!
Mondjuk van köztük egy kis aprópénznyi különbség...
Ma láttam Lipcsében élőben a nagy zét. Pódiumon is, illetve streetfighter bemutató szereplője is volt. Szép
Igazából a háromból bármelyikre gondolkodás nélkül felülnék. Minden fenntartás nélkül.
Minden márkából, típusból ki lehet fogni. Úgy általában szerintem a Yamaha-k nem betegágyak.
Az ész érvek mindig a japán gép mellett állnak
Persze ha a BKV egyik vezető beosztású "kétkezi" munkása vagy akkor már más a helyzet Hát igen a Ducati az Ducati
Mondjuk MT01 is még a kalapban van... azé a vékettő... bocsi mindenki.
Mondjuk van köztük egy kis aprópénznyi különbség...
Ma láttam Lipcsében élőben a nagy zét. Pódiumon is, illetve streetfighter bemutató szereplője is volt. Szép
sorrendben
Kawasaki Z1000 2010
Ducati Streetfighter S
( persze, tudom, tudom, rossz helyen mondom, de vékettőre vágyom banyek... )
Méghogy hó, apám ami itt van az a hó...(Berlin...)
Mikor adtad el a Z750-et és miért?