sarazok még mindig az (is) miért hagytam volna abba
majd ha tavasz lesz megint, meg meleg, akkor előszedem a Z-t is addig kipiheni magát, leadja a karácsonyi kajálásban felszedett kilókat és már repülünk is
110 LE és 200 kg nem játék akárki akármiről is ül át rá, ésszel kell vele bánni és lépésről lépésre haladni.
én fél szezon GS500 (48LE) után váltottam, fél éves jogosítvánnyal, lányként és a mai napig nem bántam meg. de az is biztos, hogy a mai napig nagy meglepetéseket tud okozni, ha nem figyelek rá. a motor nem egy önálló tudattal és akarattal rendelkező állat. azt csinálja, amit te akarsz tőle.
két személlyel biztosan kényelmesebb, mint az ER-6, ez nem is kétséges. ha hosszú időre akarsz motort venni és nem azzal a hülye szöveggel jössz majd, hogy "kinőttem egy év alatt", akkor jó választás a Z. vannak gyenge pontjai, mint minden motornak, de az itteni srácok javarészt ezeket már orvosolták és tudnak is tanácsot adni.
én Z-t vennék, de ez a te döntésed. igazítsd a tudásodhoz és a "józan eszedhez". ésszel kell menni vele
Szia..178cm vagyok és kb 75 kg...nem valami díjbirkózó alkat...inkább konditerembe járogatok..
Igazatok lehet, mert mindenki a Z-t ajánlja, sokan meg azt mondják elsőre vegyek er6-os, mert nagyon kezes és megfelelően erős?De vajon 2 személyel is? Már nem tudom, a végén nem akarom megbánni a választást...pedig lassan el kell döntenem...
és? Nem volt túl erős a Simo után? Tényleg ez van, hogy rég motoroztam és tartok tőle egy kicsit, habár az igaz , hogy a Z -vel is lehet normálisan menni...
hello
én is hasonló dillemába voltam amikor mocit vettem, én simson után ültem át a z-re, sztem az er6 egy idő után és két személlyel azért kevés lesz, sztem
és nagyon örülök h z-t vettem meg nagyon imádom
hi
ha van időd várni,
tavasszal rengeteg tesztnap lesz , próbáld ki!
bár most talán jobb áron veheted meg
viszont ha L-es vagy XL-es a méreted nincs min gondolkodnod
csak is a Z
azzal is lehet 50-60-al menni, csak nagyon hülyén néz ki
FIGU
Köszi a választ, lassan veszek valamit, de tényleg nem tudom melyik legyen, a z nagyobb, erősebb, jobban bírja a két személyt az er6-os is nagyon kezes, de két személlyel nem tudom milyen, nem árt e a rúgónak...stb...
Köszi a választ....sor 2 vagy 4? Végülis ennek is annak is megvan az előnye. rég motoroztam "normális" motoron ezért gondolkodom az er6-on, állítólag nagyon kezes, és elég erős is..de a két személyt nem tudom mennyire viseli jól..A z-től kicsit attól tartok nem túl erős e még nekem...
Szia!
legfőképp az árára
Sok kis jelből észre lehett venni,hogy ha valami gubanc volt a masinával Pl:gyáriak e a patentok,kuplungbowden és a kábelköteg a helyén van e,a csvarok oda lettek becsavarva ahová ténylegesen való,kilóméteróra állás és a gumi kopás arányban van e(1-2 éves motornál),kormányütköző a vázon nem horpadt be vagy nincs e felhegesztve a horpadás,fényezés,stb....
hali,én nem tudok semmi csak a z750-re jellemző hibát mondani(nagyon kiforott konstrukció)...........így szerintem az általános dolgokra kell figyelni,amit minden motor vásárlásnál,előtérbe kell helyezni.
na mindegy
Se Kawanap se semmi
Sarazni én csak egyszer tudtam menni ,de csak a közelbe
Azért 110 le tényleg nem játék.....
majd ha tavasz lesz megint, meg meleg, akkor előszedem a Z-t is addig kipiheni magát, leadja a karácsonyi kajálásban felszedett kilókat és már repülünk is
Mi van veled? Sarazol még?vagy azt is letetted mint a Z-t?
én fél szezon GS500 (48LE) után váltottam, fél éves jogosítvánnyal, lányként és a mai napig nem bántam meg. de az is biztos, hogy a mai napig nagy meglepetéseket tud okozni, ha nem figyelek rá. a motor nem egy önálló tudattal és akarattal rendelkező állat. azt csinálja, amit te akarsz tőle.
két személlyel biztosan kényelmesebb, mint az ER-6, ez nem is kétséges. ha hosszú időre akarsz motort venni és nem azzal a hülye szöveggel jössz majd, hogy "kinőttem egy év alatt", akkor jó választás a Z. vannak gyenge pontjai, mint minden motornak, de az itteni srácok javarészt ezeket már orvosolták és tudnak is tanácsot adni.
én Z-t vennék, de ez a te döntésed. igazítsd a tudásodhoz és a "józan eszedhez". ésszel kell menni vele
Igazatok lehet, mert mindenki a Z-t ajánlja, sokan meg azt mondják elsőre vegyek er6-os, mert nagyon kezes és megfelelően erős?De vajon 2 személyel is? Már nem tudom, a végén nem akarom megbánni a választást...pedig lassan el kell döntenem...
és? Nem volt túl erős a Simo után? Tényleg ez van, hogy rég motoroztam és tartok tőle egy kicsit, habár az igaz , hogy a Z -vel is lehet normálisan menni...
én is hasonló dillemába voltam amikor mocit vettem, én simson után ültem át a z-re, sztem az er6 egy idő után és két személlyel azért kevés lesz, sztem
és nagyon örülök h z-t vettem meg nagyon imádom
Ha nem a Ze't valasztod akkor majd irj mikor megbantad......kivancsi vagyok meddig birod.
ha van időd várni,
tavasszal rengeteg tesztnap lesz , próbáld ki!
bár most talán jobb áron veheted meg
viszont ha L-es vagy XL-es a méreted nincs min gondolkodnod
csak is a Z
azzal is lehet 50-60-al menni, csak nagyon hülyén néz ki
FIGU
sokat segítettetek további szép napot!
legfőképp az árára
Sok kis jelből észre lehett venni,hogy ha valami gubanc volt a masinával Pl:gyáriak e a patentok,kuplungbowden és a kábelköteg a helyén van e,a csvarok oda lettek becsavarva ahová ténylegesen való,kilóméteróra állás és a gumi kopás arányban van e(1-2 éves motornál),kormányütköző a vázon nem horpadt be vagy nincs e felhegesztve a horpadás,fényezés,stb....