Kb ugyan ez volt a helyzet nálam is. Letettem a jogsit novemberbe, de mocit majd csak nyáron akartam. Aztán jöttek tanácsok, hogy ha akarok ebben az évben akkor mindenképp télen vegyek. Sokat dilemmáztam, de végül rászántam magam. Én is főképp a rutintalanságtól féltem/félek, de minden motoros cimbi azt hajtogatta, hogy inkább nagyobb motort hosszútávon, mint fordítva. -Mondván hogy azzal is lehet lassan menni.- Szóval rábeszéltek a Z750re, amiből sikerült is egy jónak tűnő vételt kifognom /hosszútávon kiderül/. Egyenlőre csak nézegetem, simogatom a garázsba és várom a tavaszt. Amikor csak tudok megyek vele egy kört.
Egy szó mint száz: én a Z mellett döntöttem
sárba nem megyek vagy csak ha kanyar után jön és nincs más menekülési lehetőség meg kislány vagyok, későn kezdtem eddig csak a kölcsön-450-et nyúztam talán majd tavasszal veszek magamnak egy 250-et
Végülis jogsi már van autóra is mocira is lassan 18 éve, ahogy le lehetett akkoriban vizsgázni már meg is volt mindenre.
Volt etz250, kawa Klr 600, és motorozgattam Ténéré-vel, Xt-vel..stb..de az már nem most volt.
Mindegy, szerintem ha most vennék egy 50 le motort az is mosolyt csalna az arcomra.....
a 2 személyezést viszont bármit veszel is, egyenlőre tedd félre...ahhoz ki kell ismerned a motort, valamint a képességeidet is.
egy rutinos nagyvasazónak is tud gyöngyözni a homloka, mikor fektet a kanyarban, félszemmel meg látja a tükörben, hogy a kedves utas karót nyelt!
legalább te nem vagy az a típus, aki megszerzi a jogsit aztán ráül egy 1000es 180 lovas gépsárkányra.
sztem nincs min dilemmáznod...a Z amilyen szelíd tud lenni, olyan vad is, de a kezelő adja a parancsot. tehát ha nem nyelezed nem is ijeszt meg! szépen fokozatosan kell feltárni a tartalékait...
Kb ugyan ez volt a helyzet nálam is. Letettem a jogsit novemberbe, de mocit majd csak nyáron akartam. Aztán jöttek tanácsok, hogy ha akarok ebben az évben akkor mindenképp télen vegyek. Sokat dilemmáztam, de végül rászántam magam. Én is főképp a rutintalanságtól féltem/félek, de minden motoros cimbi azt hajtogatta, hogy inkább nagyobb motort hosszútávon, mint fordítva. -Mondván hogy azzal is lehet lassan menni.- Szóval rábeszéltek a Z750re, amiből sikerült is egy jónak tűnő vételt kifognom /hosszútávon kiderül/. Egyenlőre csak nézegetem, simogatom a garázsba és várom a tavaszt. Amikor csak tudok megyek vele egy kört.
Egy szó mint száz: én a Z mellett döntöttem
anno 250es fölé én sem jutottam, meg már igen ropogtak az izületeim.
sárba nem megyek vagy csak ha kanyar után jön és nincs más menekülési lehetőség meg kislány vagyok, későn kezdtem eddig csak a kölcsön-450-et nyúztam talán majd tavasszal veszek magamnak egy 250-et
régen én is saraztam a magam szórakoztatására...
Volt etz250, kawa Klr 600, és motorozgattam Ténéré-vel, Xt-vel..stb..de az már nem most volt.
Mindegy, szerintem ha most vennék egy 50 le motort az is mosolyt csalna az arcomra.....
nem szabad a tükörbe nézni, ha utast viszel teljesen felesleges csak megijeszt a látvány, ahogy izgul a szerencsétlen
ha az lennél, akkor nem néznél a tükörbe
nem is szeretek utassal menni...
egy rutinos nagyvasazónak is tud gyöngyözni a homloka, mikor fektet a kanyarban, félszemmel meg látja a tükörben, hogy a kedves utas karót nyelt!
sztem nincs min dilemmáznod...a Z amilyen szelíd tud lenni, olyan vad is, de a kezelő adja a parancsot. tehát ha nem nyelezed nem is ijeszt meg! szépen fokozatosan kell feltárni a tartalékait...