hello! Tudom ,hogy nem ide tartozik, de nem találtam megfelelő topicot
Kawasaki zr7-hez tudna valaki ajánlani valami jó dobot, amivel mégszebben szólna a motorom mint a saját dobjával, vagy ha volt valakinek ilyen tipusú motorja megosztaná velem, hogy milyen dob volt hozzá? meg hátsó sárvédő érdekelne még.
eléggé "ritka" motor ha mondhatom ezt, nem sokat láttam még ilyet, közvetlen keresésben meg semmi kapcsolódó témát nem dob ki a net, értelem szerűen egyszerűbb egy z750-re dobot találni, mint az enyémre.
aki tud, segítsen. köszönöm szépen előre is a hozzászólásokat.
Na az uj kiput az elso utjan megcsattintottam
Elozem egy kocsisort, es egy magyar rendszamu auto eszrevett egy parkolohelyet, es siman ram kapta a kormanyt, igy en nekicsattantam a kocsi orranak szegeny kipuuuuummm
Hello Csucsu,
neked mivel van rögzítve a dobra a mivv tábla?
A képeken látszólag a szentlélek tartja, míg nekem szegecselt.
Azért kérdezem, mert le akarom cserélni egy új típusú mivv logora és ha nem muszáj nem furkálnám szanaszét, persze hőálló ragasztóm meg nincsen.
.....nem egy héttel nem indult be hanem a hazahozataltól számítva másnap reggel szal jah kötsögök a kereskedésekben én már az olajamat is itthon cserélem le...
Én ebbe a témába nem folynék bele.
Nem írtad, hogy milyen problémák jöttek elő a Z-n.
Az, hogy az akksi lemerült/nehezen kiszedhető az nem negatívum. Tomiz pl. úgy hozta ki a szalonból, hogy utána egy héttel(?) be sem indult neki, mint kiderült ott is akksi probléma volt. Nekem meg nem volt meghúzva az akkusaru és emiatt vibrált a fényszóróm, + kinlódott az elektronika, de ez sem japók hibája hanem sokkal inkább a kereskedőké.
A Z sokkal jobban egyben van, mint az Fazer, nekem ez a tapasztalatom.
Látom jobban tudod mi jár a fejemben, mint én!
Jó 20 év van a két Swift technikája között. Ekkora különbséget nem érezhetsz közöttük, hacsak nem fordítja ültél rá...
De azért a Mitsubishis témát kifejtheted, hogy mire gondolsz!
Kitartasz mellette, de másfélért bármikor megválnál tőle...
Azért az FZ 6 és a Z között nem kicsi a külömbség, aki próbálta már mindkettőt az tudja... Nekem olyan érzés volt mintha az új swiftből a régibe szállnék át.
A mitsubitsis témád meg már régen nem arról szól amire Te gondolsz...
De féltem ezért nem is szoktam használni télen,de most erösebb volt a kisördög...
Összesen kétszer vettem elö mióta leesett a hó utánna pedig alapos suvickolás ,nem hiszem hogy maradandó károsodást szenvedett volna.
Akksi,hát nem tom én még sosem töltöttem és nem volt kivéve belöle télen sem.(2007,6.havi,25000km. a motor)Álltalában 2-3 hetente beinditom és annyi.
Megint csak a 2004-es Fz6-omhoz térek vissza. Már 5 éves az aksi és még sose kellett tölteni! Bezzeg a Z-men már nyáron lemerült. Elég sok apróság jött már elő az én motoromon. De kitartok mellette.
Ráadásul azt a kereszttartó lemezt is le kell csavarozni, és kulcsnyílás kis mélysége miatt én már haza is vágtam 1 csavart. Fasza!
Jó síelést!
Jövő 7 szombaton újabb 1 hét Alpok
Kawasaki zr7-hez tudna valaki ajánlani valami jó dobot, amivel mégszebben szólna a motorom mint a saját dobjával, vagy ha volt valakinek ilyen tipusú motorja megosztaná velem, hogy milyen dob volt hozzá? meg hátsó sárvédő érdekelne még.
eléggé "ritka" motor ha mondhatom ezt, nem sokat láttam még ilyet, közvetlen keresésben meg semmi kapcsolódó témát nem dob ki a net, értelem szerűen egyszerűbb egy z750-re dobot találni, mint az enyémre.
aki tud, segítsen. köszönöm szépen előre is a hozzászólásokat.
Elozem egy kocsisort, es egy magyar rendszamu auto eszrevett egy parkolohelyet, es siman ram kapta a kormanyt, igy en nekicsattantam a kocsi orranak szegeny kipuuuuummm
Épp van egy tubus kandalló/kályha ragasztó pasztám.
Ha érdekel neked adom. 1000 fokig OK.
neked mivel van rögzítve a dobra a mivv tábla?
A képeken látszólag a szentlélek tartja, míg nekem szegecselt.
Azért kérdezem, mert le akarom cserélni egy új típusú mivv logora és ha nem muszáj nem furkálnám szanaszét, persze hőálló ragasztóm meg nincsen.
Miközben az ember az év eleji hajrából próbál kimászni...
...azért egy pár kép érdekel...
Ami keves ho volt a hargitan azt is elsieltuk, maradt a sar
5 napja Salzburg régió, csak a hegyek a deszkám, és 4 elmebeteg barátom társaságában telnek a napjaim!
Jönnek képek, holnap megy ek haza!
tes.hu_.png
Vettél Porsche Cayenne-t? Ma láttalak vele a városban...
Nem írtad, hogy milyen problémák jöttek elő a Z-n.
Az, hogy az akksi lemerült/nehezen kiszedhető az nem negatívum. Tomiz pl. úgy hozta ki a szalonból, hogy utána egy héttel(?) be sem indult neki, mint kiderült ott is akksi probléma volt. Nekem meg nem volt meghúzva az akkusaru és emiatt vibrált a fényszóróm, + kinlódott az elektronika, de ez sem japók hibája hanem sokkal inkább a kereskedőké.
A Z sokkal jobban egyben van, mint az Fazer, nekem ez a tapasztalatom.
Jó 20 év van a két Swift technikája között. Ekkora különbséget nem érezhetsz közöttük, hacsak nem fordítja ültél rá...
De azért a Mitsubishis témát kifejtheted, hogy mire gondolsz!
Azért az FZ 6 és a Z között nem kicsi a külömbség, aki próbálta már mindkettőt az tudja... Nekem olyan érzés volt mintha az új swiftből a régibe szállnék át.
A mitsubitsis témád meg már régen nem arról szól amire Te gondolsz...
Összesen kétszer vettem elö mióta leesett a hó utánna pedig alapos suvickolás ,nem hiszem hogy maradandó károsodást szenvedett volna.
Akksi,hát nem tom én még sosem töltöttem és nem volt kivéve belöle télen sem.(2007,6.havi,25000km. a motor)Álltalában 2-3 hetente beinditom és annyi.
Ráadásul azt a kereszttartó lemezt is le kell csavarozni, és kulcsnyílás kis mélysége miatt én már haza is vágtam 1 csavart. Fasza!