Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem értem miért kell ezen rágódni. Ott van a Mitsubishi is. Hatalmas cég, több területen brillíroznak, de a személyautó gyártásban már rég nem versenyképesek, csak szenvednek.
Mit számít, hogy gyártanak -e robogót?
Sótól nem félted a motort?
Hát ja, csak most már a Yamahát szponzorálja a Monster.
Szevasztok!

11 db-os Monster Energy-s matrica 2490 ért:
http://www.kepesmotor.hu/matri...
Kizárólag Kawára ;) én már rendeltem....
Multkor láttam Yamahákra ragasztgatva milyn hülyén néz ki már
Itt van Tökölön a forgalmazó.
weboldal:
www.motor-akku.hu
Hát igen, ez a bajom, hogy le kéne hozzá bontani a fél motort, meg hideg is van, meg kedvem sincs hozzá... Ez a zsinór jó ötlet, megérné a beruházást, köszönöm a tippet!
köszi szépen!
Keresd meg Kutyát a ZZR fórumban fékbetétben, olajban, légszűrőben, és olajszűrőben verhetetlen segítséget tud adni
Szia!
Köszi az infót. Nekem Szombathely a legközelebbi Kawa szervíz, még ősszel kérdeztem őket akkor említették a légszűrőt is, aranyáron. Ezt már kiküszöböltem úgy, hogy vettem sportdobot és mellé K&N-t. Az első fékbetétemnek már amúgy sem sok van hátra, de azt magam megoldom. Akkor résen leszek...
Orsi, a régi és az új Z között hatalmas a különbség az aksi kiszerelésében. Az új Z-ben szét kell csavarozni az ülés alatti merevítőt és a takaró műanyagot. Szóval nem kicsi meló. Kell hozzzá egy imbuszkulcs is. A régi Z-n valóban egyszerű történet. De lehet kapni olyan aksitöltőt, aminek van egy kis csatija, ami mindíg bennmaradhat és ha tölteni kell, akkor csak rácsatlakozol.

Komplett töltő: 13 150 Ft.

Illetve ha van töltőd, akkor van csak zsinór 1700 Ft.
Gondolom egy kis mókolással megoldható.
Sajnos nincs.
Cső, nekem csak sima olajcsere volt, de a fékbetéteket már el kell kezdeni figyelgetni... Amúgy meg ha nagyon sokmindent akarnak rádadni akkor meg kell nekik mondani, hogy Te ezeket nem kéred...
Szia!
Sajnos nincs külön csatlakozója, de az ülést levenni tényleg nem nagy munka
Sziasztok!

Én arra lennék kíváncsi hogy 18.000-nél mire számíthatok szervízügyileg?
Az útmutató amit a Pilyu bevágott, nekem is megvan, de kérdésem lenni mi a valóság vagy hasznos tanács.
Thx!
megmondom őszintén én a napokban bányásztam ki, de nem figyeltem...de hát 3 perc.
Szia Mindenki!
Boldog Új Évet!
Valaki okos mondja meg, van-e a Z-nek aksitöltő-csatlakozója, vagy ki kell bányászni az aksit a töltéshez? Lemerültem (minden szempontból...)...
A 2004-esé 24 000-et ír. Ez azért is furcsa, mert akkora technikai különbség nincs a két blokk között...
Sziasztok!

Nem akarok nagy hülyeséget mondani, de a 18.000 km az kicsit kevésnek tűnik szelephézag állításra. A 2007 utáni kis Z-nek pl. 42 ezrenként írja a szervízfüzete :
Értem!Köszönöm a tanácsokat!
Egyre kevesebb korrekt szervíz van az országban...Tőlünk ez van a legközlebb, benzinköltség ide vagy oda . A hozzállás, a szakértelem és az árak annyira találkoznak Áronéknál, hogy bátran ajánlom. Ráadásul egészen véletlenül ő is z750-el jár
Köszi!
A gyertyákat 30e-nél már kicseréltettem!
Mire gondolsz a nem véletlenül alatt ha megkérdezhetem?
Attól függ, hol csináltatod . Bár a helyedben a gyertyákat is cserélném

Én (meg ha minden igaz Stevesaki is) Dunaújvárosba hordom a Áronhoz. Hidd el nem véletlenül
32e km van ben!De aki szervízelte mondta hogy szerinte 24e-nél még nem kell!De tavasszal mindenképp viszem!Mennyibe fájt a szelephézag állítás?
Mennyi km van benne?
-
+