Igen a dobban(is) van katalizátor,"c"-vel jelölve közvetlen a kipuf.szelep után a dob elejében van.
Szétberheltem egy gyári dobot,csinálok majd róla fotót hogy néz ki belülröl.
Gratulálok a dobhoz brada. Én szerelmes vagyok a hangjába mióta feldobtuk az enyémre rögtön a megvételkor. Azóta mindenki a csodájára jár, örülök hogy már ketten vagyunk a világ legszeb motorján, a világ legszebb kipufógójával.!
Hello,
nekem csak a dob lett lecserélve és a kipufogószelep ki lett kötve az ülés alól, de a Mivv kitben volt egy kis cuccos, ami rögzítette volna a kábeleket, ha ott hagyjuk. Mivel mekkmester vagyok a többi kérdésre nem én vagyok hivatott válaszolni, de tudtommal a katalizátor a dobban volt, tehát az is kikerült. Motorino épített sportdobot kipufogószelepestül, talán ő érdemben is tudna reagálni. Én nem érzem a nyomatékhiányt alul, de persze a hangja miatt az az érzésed, hogy találtál 10Nm-t.
Ha 50-ért ellát minket kályhákkal, akkor maradhat!
Kaposváron van a Bodis gyár gondolom, és Pécs közel van. Jó a kapcsolata...
Így terjednek a pletykák.
Amire nagyobb esély van, hogy a motoreladásból nem lehet megélni, így extrákból...
Azt nem tudom, hogy a nagy sportmotor gyártók miért nem gyártanak versenyképes dobokat. Könnyebb a "semmiből" dobot gyártani? (Akra, Bodis...)
"semmiből"= 20-on éve gyártják
motort 1885 óta
Csak épp minden kawás topikba beleírtad, már bocs, de ez igen átlátszó. Az is tuti, hogy én ezennel nem vásárolok többet a sztílhorsznál... Mert reklámozd magad nyugodtan, nem azzal van a baj, de ne így... Pláne nem ilyen stílusú válasszal, ha valaki piszkál a reklám miatt. Nem értem miért kell hazudni.
Üdv. Motorodon csak a dob lett cserélve? Leömlő+kat., gondolom exup kikötve.
Azt tudom, hogy alacsonyabb fordulaton exuppal nagyobb a nyomaték. De magasabb fordulaton miért kisebb? Azért mert a szelepszerkezet csökkenti a keresztmetszetet? Akkor azt miért nem lehet a szelepnél nagyobb átmérővel megoldani? ...
Szétberheltem egy gyári dobot,csinálok majd róla fotót hogy néz ki belülröl.