Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tehát akkor mégis bele kellene szerelni az újba?
nálunk ilyet csinálnak 45 ezer péz
Én tudok Szolnokon egy srácot aki csinál dobokat, odaviszel egy képet, h te ilyet akarsz és olyat csinál
Ha érdekel privátban megadom az elérhetőségét!
Ez ÍÍÍÍÍGY van! Exup nélkül alul mintha nem is Z vel mentem volna...
Viszont felül is megtette a hatását...
A kipufogó rendszerbe épített Exup szelep a gyűjtőcső kellő mértékű szűkítésével az alsóbb fordulatszámokon a forgatónyomatékot növeli, ezáltal javítja motor rugalmasságát. Az Exup jól végzi a dolgát, hiánya akkor érezhető, ha elromlik, alul sokkal lustábbá válik a motor.
EXUP szelep

szerző: Bubus

A mozaikszót kibontva ezt kapjuk: Exhaust Ultimate Powervalve, ami valami olyasmit jelent, hogy a végső kipufogószelep...

A mozaikszót kibontva ezt kapjuk: Exhaust Ultimate Powervalve, ami valami olyasmit jelent, hogy a végső kipufogószelep, vagy ha azt feltételezzük, hogy a Yamaha mérnökei (merthogy ez yamahás szabadalom) vicces kedvükben voltak, akkor úgy is értelmezhetnénk, mint legfrankóbb kipufogószelep.



De mielőtt a magyar szaknyelv hiányossága miatt (nincs a powervalve kifejezésre magyar megfelelő, mondhatnánk power-szelepnek is, de mivel a szakzsargon a kétüteműek kipufogószelepét hívja így, nem szerencsés itt is ezt használni) félreértelmeznénk a dolgot, itt most nem a blokk kipufogószelepeiről van szó, hanem a kipufogórendszerben található, szervomotorral működtetett - végülis - pillangószelepről, egy változó szűkítésről. Különböző fordulatszámokon és terheléseken növeli vagy csökkenti a kipufogórendszer ellennyomását a motor felé, így minden fordulatszám tartományban ideális lesz a blokk töltése és kipufogása. Ezzel nő a hatásfok és a teljesítmény.

Tehát röviden az EXUP szelep dolga az, hogy a kipufogó átömlési keresztmetszetet változtatva mindig optimális nyomatékleadást hozzon létre minden fordulaton. Manapság ezt a technológiát is átvették sokan, a Suzukinál pl. SET-nek, Suzuki Exhaust Tuningnak, azaz Suzuki Kipufogó Tuningnak hívják. Az elv ugyanaz, csak a név és a gyártó más. De mivel a Yamaha volt az első aki mindezt a sorozatban gyártott motorokon is nagy számban és sikerrel alkalmazta, sok esetben más gyártók ilyen jellegű rendszerét is EXUP-nak hívja a motoros szleng.
Hali.Hamár maszek dobokban is gondolkozol szerintem akkor inkább Raptor,sokkal szebbek,és nem túl drága.Én már csináltattam velük...nagyon korrektek a srácok.
Ez igen! Van választék. Szét fogok nézni. A Finster-ről hallott már vki?
Na jó estét! Túl vagyok a mai disznóölésen, de megpróbálok értelmes válasz adni...
A lényeg, hogy mi tényleg így kaptuk meg a Candy Lime Green-t, viszont a 2. színnek tényleg nem sok köze van a dologhoz...,
Nekünk a Line green volt az "aláfújó", és erre jött a semmirekkellő második szín. Nekünk ezt adták ki 8N alapján. Mi szígyen ez... Szerintem ránk van bízva a kikisérletezése a színnek...
Ha nem számít a márka és füldugóval motorozol akkor a Fenyő féle dobot ajánlom nem drága és jól néz ki
Ezügyben keresd Stevesaki vagy Szomszéd kollegát nekik van már a dobról tapasztalatuk.Én Knapettől vettem a Leovici gp dobot jutányos áron ,de megláttam egy g.p.r. dobot és sikerült elboltolnom a Leóba
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Őt eléggé jól ismerem a Ricsi haverja (Ricsibontó)
(Biatorbágy)
Tudsz vmi jót és olcsót ajánlani?
Rosszabb,gyengébb biztosan nem lett,károsabb meg a kipufogógáz lett csak meg a fülem
Valami nem stimmell
Nektek így jött össze a szín?3 réteg (Lime zöld + egy takony szín lakkal + lakk)?

Gyárilag ezüstmetál az aláfújó utánna gyöngyház (Lime) zöld utánna teflon lakk!így áll össze a szín!
Hello! Szolnoktól nem messze 1 kis faluban. Lehet h ez lenne a legjobb megoldás, mert így vissza lehetne alakítani gyárivá.
És az nem kell bele? Nem lesz rosszabb, vagy gyengébb, vagy károsabb?
Az enyémen igy van csinálva
Merrefelé lax?
Evvvan, sajna.... 3 réteg (Lime zöld + egy takony szín lakkal + lakk), nincs mese, az enyém sem lett tökéletes... (Dupont-ból)
Szerintem a második színnel van bibi, a fényező cimbi azt mondta, hogy szerinte valami világosabb szín kellene a lakkozott színhez...
Lehet ki kellene prószálni a standox-által kevertet...
Ha minden jól megy idén ki tudjuk prószálni a javaslatát, remélem jobban sikerül majd...
Hi!
Nekem is kikeverték már két helyen is a Candy Lime Green-t,de nem olyan mint a motor színe pedig a színkártyára is rá volt írva a szín(Kawasaki Candy Lime Green)két fényező sem tudott vele mit kezdeni Hiába fújtak bármilyen aláfújót nem sikerül a szinnél is próbáltak az arányokon változtatni,de nem vezetett csak hasonló eredményre
Hi!
Minek kivágni?
Ki kell kötni a bowdeneket aztán rá a sportdobot és kész!
A Gáspár festékáruházban nekem is simán kikeverték ez alapján
A Candy Lime Green-t nekem ez alapján (8N) keverték le.
Nekem a DMC alvázszám alapján kiadta a színkódot (17P), viszont nem voltam vele kisegítve, mert ez Japó szabvány.
Egyelőre arra várok, hogy megérkezzen, csak a napokban rendeltem meg.
Hello Mindenkinek!
Lehet, h lerágott csont, de szeretném a segítségeteket kérni sportdob ügyben! Egy 2007es Z750 em van. A szerelő azt mondta kivágja azt a ("szelepet"?) az oldaláról és ráteszi a sportra. Ti hogyan csináltátok?
ja és kellene egy évjárat is
Melyik motor melyik színkódjára lanne szükséged?

Lehet,hogy tudok segíteni.