Szia Andris!
Akkor csak nem olyan reménytelen a helyzet! Persze enduro az enduro és abból is a freeride az igazi! Mész amerre akarsz és ahogy akarsz, mégse érhet a nyomába egy pálya akár milyen szép is! Azt pedig, hogy szép a táj elhiszem, sőt nem is szép hanem gyönyörű, bár is az én alföldhöz szokott szemeimnek!
SM szett? Dehogynem! Most nézegetem a magyar oldalakat, szeretnék beújítani egy SM szettet...Az utak minősége nagyon jó itt, ráadásul gyönyörű a táj, van mit nézni..
Most már lassan kész a GasGas is...csak azt nem tudom, hogyan hozassam ki a vasat?
Ó, basszus Zolikám...pedig már örültem hogy rendbe jöttek a dolgaid...a francba..
Ráadásul mindkettőtöket érint a dolog, ez nagyon nehéz így.
Pont azon filóztam hogy Magyarországon dúl a válság, nem bír kijönni belőle az ország, elbocsájtások mindenhol....
Rohadt szemetek, van pofájuk a válságra fogni az egészet...
Nem azért mondom, de itt szerintem azt sem tudják hogy válság volt/van...merthogy a világ minden táján már rég levonult a hiszti, minden a régi.
Itt tele vannak a plázák, alig látsz 4-5 éves autónál öregebbet, azárak pedig igen jók. Pedig kb akkora a sziget, mint magyarország, mezőgazdasága szinte nincsen, mindent ipmortálnak...akkor hogyhogy mégis minden rendben van?
Másik: Zoli én személyesen is ismerlek régebb óta, dolgoztunk is együtt....te egy jó ember vagy, mindig lelkiismeretesen végzed a munkád...én tudom...maradj is mindig ilyen!
Sajnos magyarországon jelenleg ez senkit sem érdekel...mármint a korrekt, becsületes munka. A munkáltató azt fogja alkalmazni,aki befogja a pofáját és olcsón dolgozik...a minőség nem fontos.
Nem akarlak ijesztegetni titeket, de az ország az utolsókat rúgja...remélem, nem lesz még egy forradalom, áldozatokkal....szomorú...mindez 2009-ben, elvileg Európa szívében...
Hát majd teszek fel vidit róla. Lehet h csak valami rögzítetlen alkatrész mozog amikor jár a motor. Vagy csak halucinálok . De egyébként alapjáraton hallom meg erősebb gázadásnál. De majd este dobok egy vidit. A szelep szár szimering drága holmi? Am kössz a segítséget Repci!
Köszöntelek köreinkben Matyee!
A füstölős sztori nem ismeretlen dolog számomra sem! Ha új a dugó és eltört az olajlehúzód(de miért tört volna el?), akkor azt még meg lehet gyűrűzni szerintem! Esetleg még lehet szelepszár szimering gond is! Ám ahhoz a zörgéshez nem tudok hirtelen mit szólni! Honnan jön kb? Igazából ahogy az előbb is írtam zoo barátunk tud neked igazán segíteni! Ő itt az igazi doki!
Sziasztok! Most vettem egy klr 600-ast. naon jó gép. Most volt felújítva, még járatós 380km-t mentem vele azóta és hidegen szívatóval eléggé füstöl. De mikor megálltam tegnap pihenni akkor is füstölt mikor beindítottam. pedig kímélem. És még valami el is kezdett zörögni benne. Nem értek naon a 4t-s motorokhoz de ez tuti h nem jelent jót. 160 000Ft lett ráköltve. Lehet h eltört az olaj lehúzó gyűrü?:S Lécci valaki segítsen! Köszönöm!
Heló mindenki!
Mennyi új arc lett itt a fórumon, de ez jó dolog! Jó tudni, h van még klr rajtunk kívül is és ha mindenki olyan jó arc mint akit eddig megismertem akkor ez egy nagyon jó kis fórum lesz(nem mintha eddig nem lett volna az)!
Szerintem zoo sikerülni fog, mert attól függetlenül, hogy személyesen nem ismerlek szerintem te egy remek szakember vagy aki lelkiismeretesen végzi a munkáját! Akár mibe szorultam segítségre te mindig itt voltál és mások is számíthattak rád! nem sok ilyen ember van sajnos...!
Hát Andris ez nagyon nagy kiba..ás! Azért az SM szettel lehet garázdálkodni?
Jól mutatnak az új gumik kisilo, már csak koptatni kell keményen! Azért kicsit irigyellek, mert DRZvel biztos minden könnyebb, főleg meghódítani olyan helyeket ahová a KLR el sem jut!
Digiwolf várom a képeket és ne aggódj szerintem most már csak jobb lesz!
A cbr remekül üzemel, csak hát az öcsém vére is endurós. Ráadásul legutóbb már földúton motorozott a CBR-el. Vicces volt. Ha nem csúszott kellően a hátsó kerék, húzgálta a gázt, hogy történjen is valami.
Még egy építkezésre is bementünk.
A munkahelyemen tulajdonosváltás történt, így a cég SCHILLER M3 néven fut tovább.
Szinte mindenkit átvettek egy kicsivel kevesebb pénzért, de például én nem kellettem nekik, meg a párom se. Mi úgy gondoljuk, hogy azért, mert a volt főnököm keresztbe tett. Nem nagyon kedvelt minket, mert mi az M3-ból kerültünk át, majd vissza. Ismertük a rendszert, és bizony kinyitottuk a szánkat ha nem tetszett valami. Ez lett az ajándékunk a kitartásért. De nem baj. Mert a tulajdonos egy remek ajánlólevéllel és barátian búcsúzott el tőlem.
Ezt hétfőn még lehet, hogy előnyömre fordíthatom, mert várnak engem egy Suzuki (AUTÓS) márkaszervizbe, ahol egy becsületes szerelőt keresnek.
Ha kellek nekik, talán még a munkaviszonyom se szakad meg. De meglátjuk mit ajánlanak.
Az szinte bizonyos, hogy ha kellek nekik, én mindent el fogok követni, hogy a munkámba ne legyen hiba és ,hogy szakszerűen és következetesen végezzem azt, amit fiatal korom óta űzök. Mert két értékem maradt a cégtől. Ez, és a párom akit nagyon szeretek.
Na meg persze ti a motoros ismerőseim, akik talán egyre jobban ismertek a nagy távolságok ellenére is.
No meg itt van a motorozás öröme.
Meg itt van az öcsém, akivel hál istennek mindig jól megérjük egymást.
Ha rászánjuk majd magunkat és elmennénk arra feléd, előtte biztosan fel foglak hívni. Megígérem!
sziasztok! nagy segitségemre lenne ha valaki tudna segiteni,
KLR 650-es mocimhhoz központi telót szerezni mert sehol nem találok. évj.1991 email: palkovics0226@fremail.hu előre is köszi.
Sziasztok Klr-esek! Tegnap meg vettem a Vasat! El vittem műszakira..eredetvizsgára.. Kb mentem vele 60Km-t! El akartam menni mocizni de indítás után durrdefektet kaptam! Még az a jó hogy álló helyzetben! Kis méretű volt a belső a hátsó kerékben és hosszában végig repedt! Mert csak 2.5"-os volt!
Tegnap este meg csinálta a gumis...
Ma el indultam mocizni kicsit járatni akartam... erre el indult...rezgett előr! És el borult! rendessen meg karcolodott! Pedig karcmentes volt! Nagyon ideges vagyok! Nincs szerencsém eddig az uj kawáwal! Az előző mocimra "nem vigyáztam" erdőben használtam! És 2év alatt nem lett ilyen karcos! Megy a fényezőhöz!
Holnap rakok fel képeket! Üdv!
Mondtam már neked hogy bármikor a vendégem vagy egy bambira. Gyere nyugodtan! De én még mindíg benne lennék abba Dorog Szentendre túrában is! Mert ugye sajnos rendszámom ezen sincs ugyhogy csak terepen tudunk eggyütt gurulni. Legalább megállnék Pomázon és megnézném hogy mit művelnek szegény KLR-emmel. Remélem jól bánnak vele!
Na és milyen az új hely? Meg lehet szokni? Ja és mi van az öccséddel? Komolyan le akarja cserélni a cbr-T? Gondjai vannak vele? Na csak mert a multkór említetted!
Én azért örömmel látom ezt a szép kis DRZdet Kisilo!
Ha ferde ha nem, én már látom, hogy nagyon komolyakat tudsz te majd menni ezzel.
Nagyon remekbe szabott kis jószág. Csak nehogy elmotorozzak most már arra, hogy személyesen is megnézzem. Komolyan foglalkoztat a gondolat.
Csak a sárvédőm csálé egy kicsit. Tegnap hegesztettem meg,mert volt rajta egy törés és ugy látszik elfintult egy kicsit. A hegesztés elött még nem volt ferde.
de hisz ez még szűz gumi
inkább legyen kicsit kopottabb, mert ha ilyen, akkor azt jelenti, hogy szegényke a garázsban állt...az pedig mint tudjuk nem tesz jót a vasnak, ha nem gurul
Klr 650-em van a karbi bekötés nem tiszta nekem,töltötem le szerelési útmutatót de nem jötem rá abból sem.Segithetnétek!