Köszönöm Zoli és Andris!
Erre akartam kitérni! Tudom, hogy üzemórás, de én nem vagyok profi versenyző és ez a motor is full gyári! Na most ha a dugócserét, és az olajcseréket megúsznám annyiból, mint a kawa regisztrációja(250 euro) egy szezonban, akkor simán belevágnék! erről mi a vélemény? ennyibe fájna ez nekem kb?
100%-osan osztom, de van egy kis hozafuznivalom (mar megint beleugatok.. ):
Egy negyutemu crossgep csodalatos dolog, de ha megveszed, gondolj ara is hogy ezek a gepek uzemorasak...azaz itt a dugocsere orakban van szamolva, szelepcsere, beallitas, vezermulanc, stb,stb....ha elosztod a koltsegeket, havi szinten jopar ezer forintod fog elfolyni...
Marad a masik lehetoseg hogy le se tojod az intervallumokat, amde ekkkor ugy fogsz jarni, mint en: tobb szazezer Ft-os lesz a szamla...
Szoval az egy dolog hogy megveszed, de nem lesz gond fentartani?
Te most a krosszmotorok csúcsáról beszélsz. Ha komolyan gondolod a terepezést, akkor jobbat keresve sem találhatnál.
Az az igazság, hogy ez egy kő kemény versenymotor, aminek a tulajdonságai gyakorlatilag összehasonlíthatatlanok a KLR ével.
Ha keményen használod, brutális. Ha fáradt vagy és gyengült, akkor keményen visszaüt.
Berúgni, és lassan menni ezekkel igen nehéz. Ha vagy vagy leszel olyan szinten amit ez a gép tud, akkor viszont valami fenomenális adrenalinbomba.
Sziasztok! Múltkor felvetettem azt a témát, hogy elhagyom a betont végleg! Az a helyzet állt elő, hogy van egy CRF450R 2005-ös újszerű állapotban! A gazdája fájintkodni akart vele, de kiderült, hogy nem neki való és most eladó a gép! Láttam a masinát, és tényleg, mintha most vették volna ki a dobozból! gyári gumik 80%osak a többi alkatrész pedig mint az új, nagyon keveset hajtotta! Nagyon fáj érte a szívem, de még mindig bizonytalan vagyok, hogy odaadjam-e érte szeretett KLRemet! Nektek mi a véleményetek a CRFről?
Figyelj Kovia.
Ilyen bizony előfordul az én motorommal is, ráadásul elég gyakran.
Vedd le a karburátorról az úszóházat, és nézd meg milyen dzsuvák vannak benne.
Ha a tűszelepnél nincs kosz, akkor hajlíts egy kicsit az úszó lemezén felfele és ezzel lejjebb viszed az úszószintet, és nem fog folyni.
Meg vannak ugyan a gyári paraméterek a szinthez, de ebbe most nem mennék bele.
Vigyázz, hogy ne vidd túlzásba a hajlítást, mert azt is elő tudod idézni, hogy nem nyit ki a szelep.
Ellenőrizni úgy lehet a szintet, hogy az úszóház leeresztő csavar csöcsére egy átlátszó csövet húzol, majd azt felhajlítod (összerakott állapotban természetesen) és rányitod a benzincsapot.
Az úszóház mellett meg fogod látni a csőben a szintet.
Mondjuk most, hogy így jobban megnézem, a gyári előírás is így mutatja.
Nekem mindharom volt.
Ha csak betonon kell , lotyogni, akkor barmelyik jo, bar a Renthal nem is szukseges, mert a jobbak 40.000 penz korul kezdodnek. (Renthal twinwall)
Accel egy kalap fos...en napi szinten dobaltam a motort es minden nap elgorbult
Pazzaz jo volt..olcso, tetszetos es jol birta..csak akkor gorbult el,a mikor tobb mint 10 metert csusztam a fejemen, a kormany meg beakadt a foldbe es 40-rol megallt nullara 1 mp alatt...
Ja, az Accel merevito nelkuli, a Pazzaz merevitos volt
Hello Tityesz!
Mind a 3 jó minőségű, szóval azt vedd meg amelyik tetszik és az ára is megfelel, mert utcai használatra mind a 3 tökéletesen megfelel! Nálam ezek a favoritok:
A segítségeteket kérném. Kormányt szeretnék cserélni a gépen.
Mi tudtok ezekről mondani: Pazzaz, Renthal, Accel..
Nem verseny célra kell, hanem minden napi használatra.
Üdv..
Örülök, hogy tetszett! Gondoltam feldobom kicsit a hangulatot!
Az a wr jól néz ki és annyiért ajándék! Ha jól látom az már nem a gyári benzintank rajta!?
Helló KLR -esek!
Egy olyan problémám lenne a mocimal hogy a karburátor túlfolyóból folyik a benzin. Igaz a túlfolyó azért van hogy a fölös benzin elfolyon.De szerintem jóval több elfolyik mint ahogy annak lenni kellene.Akkor veszem észre amikor alapjáraton jár és mondhatni egyfolytába folyik.Ha kis gázon megyek vele akkor is csőppenik a túlfolyónál.Mikor nekihúzom a gázt akkor abba hadja.Mi lehet a probléma,Magas lehet az úszószint vagy más a baj?
Egy kis falfirka:
Plátói szerelem: lekváros üveg kívülről nyalogatva!
A fiatalok 50%a
pozitívan tekint a jövőbe. A többinek nincs pénze drogokra!
Az életem előttem
áll és nem látok tőle semmit!
A gazdaság a szakadék szélén áll, de jövőre
teszünk 1 nagy lépést előre!
A csiliszósz nem más mint határozott
fellépésű ketchup!
A vélemény olyan mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki
sem kíváncsi a másikéra!
Az elv olyan mint a fing. Tartja az ember amíg tudja!
Tudom én hogy benned bújkál a terepmotoros'
A TM nekem nem is kellene, csak jó vétel lenne..
Itt vannak a képek...ez csak a bejárat, bent nem tudtam fényképezni...nos ha 3000 nem is, de olyan 4-500 biztosan volt...öreg Norton, Royal Enfield, DR és még sok más csoda' Főleg speed gépek voltak...sajna terepmotor nem sok...
Bizony a KX és az EXC nyomokat hagyott.
Amikor a napok végére belejöttünk, már tényleg olyan tempókat mentünk, hogy bizony éreztem, milyen jó, hogy ott vannak azok a harapós fékek, a bütykös gumi, meg az a remek feszes futómű.
Ezekkel azonnal meg lehet állni, majd ha ez sikerült, akkor a könnyű sújt csak oldalra biccented és végül a kanyarból kifele meg ott az a temérdek erő, ami olykor még fel is dobja a földet az ég felé.
Ez maga a csoda.
Néha nagyon gondolkodom, hogy végleg elhagyom a betont.
Jól érzed. Bizony.
Nagyon kíváncsi vagyok a képekre.
A Tm pedig úgy tudom, hogy egy kimondottan remekbe szabott kis gép, bár tudom, hogy a 125 ccm neked hamar kevés lenne.
Nos igen! Ha minden igaz akkor ez a gyári SM. Ami nehezebb és gyengébb,de kurva jól mutat!
Ha nincs a motornak sem különösebb baja akkor szerintem nem rossz vétel. Persze pofátlanul alkudj le minél többet!
Köszönöm a válaszokat, hát nem lett könnyebb a döntés.
Lehet hogy sikerül megtartani a KLR-t is, de ez még nem tuti....
Az a helyzet engem néha elkap a gépszij, és szeretek odacsapni a lóvaknak, talán ezért a drz a nyerő. De a túrázgatást is bírom ami a KLR mellett dönt.
Még alukálok rá......
Amúgy ő lenne az áldozat.:
DRZ vs KLR? Nem lehet őket egy kalap alá venni. A 250 köbcentit nem lehet észrevenni,mivel azért a kettő között van egy pár év konstrukcios különbség. Sőt! Az én klr-em 45 ló volt (papíron) a drz-E pedig 50 ló! Egészen más a kettő. A drz-t pörgetni kell és akkor kiszakítja a karod a helyéről, a klr-el viszont szépen nyugodtan,nyomatékosan és főleg kényelmesen lehet közlekedni.
Hosszabb lazább túrákra szerintem a klr elönyösebb. Kényelmesebb és szerintem sokkal nagyobb feeling-je van azt a nagy dögöt vezetni. De mivel én szinte csak terepre főleg durvább terepre használom ezért nekem sokkal jobb a drz.
Supermotohoz nem értek,de gondolom az is attól függ hogy hogy akarsz supermotozni. Csak simán aszfalton akarsz közlekedni vagy igazán supermotozni stopizni,egykerekezni,meg hasonlók. Ha durvábban használnád akkor a súlyelőny az elég tetemes a drz-nél.
Szóval a legjobb megoldás: Tartsd meg mind a kettőt!
Erre akartam kitérni! Tudom, hogy üzemórás, de én nem vagyok profi versenyző és ez a motor is full gyári! Na most ha a dugócserét, és az olajcseréket megúsznám annyiból, mint a kawa regisztrációja(250 euro) egy szezonban, akkor simán belevágnék! erről mi a vélemény? ennyibe fájna ez nekem kb?
Egy negyutemu crossgep csodalatos dolog, de ha megveszed, gondolj ara is hogy ezek a gepek uzemorasak...azaz itt a dugocsere orakban van szamolva, szelepcsere, beallitas, vezermulanc, stb,stb....ha elosztod a koltsegeket, havi szinten jopar ezer forintod fog elfolyni...
Marad a masik lehetoseg hogy le se tojod az intervallumokat, amde ekkkor ugy fogsz jarni, mint en: tobb szazezer Ft-os lesz a szamla...
Szoval az egy dolog hogy megveszed, de nem lesz gond fentartani?
Te most a krosszmotorok csúcsáról beszélsz. Ha komolyan gondolod a terepezést, akkor jobbat keresve sem találhatnál.
Az az igazság, hogy ez egy kő kemény versenymotor, aminek a tulajdonságai gyakorlatilag összehasonlíthatatlanok a KLR ével.
Ha keményen használod, brutális. Ha fáradt vagy és gyengült, akkor keményen visszaüt.
Berúgni, és lassan menni ezekkel igen nehéz. Ha vagy vagy leszel olyan szinten amit ez a gép tud, akkor viszont valami fenomenális adrenalinbomba.
Ki osztja a véleményem?
Figyelj Kovia.
Ilyen bizony előfordul az én motorommal is, ráadásul elég gyakran.
Vedd le a karburátorról az úszóházat, és nézd meg milyen dzsuvák vannak benne.
Ha a tűszelepnél nincs kosz, akkor hajlíts egy kicsit az úszó lemezén felfele és ezzel lejjebb viszed az úszószintet, és nem fog folyni.
Meg vannak ugyan a gyári paraméterek a szinthez, de ebbe most nem mennék bele.
Vigyázz, hogy ne vidd túlzásba a hajlítást, mert azt is elő tudod idézni, hogy nem nyit ki a szelep.
Ellenőrizni úgy lehet a szintet, hogy az úszóház leeresztő csavar csöcsére egy átlátszó csövet húzol, majd azt felhajlítod (összerakott állapotban természetesen) és rányitod a benzincsapot.
Az úszóház mellett meg fogod látni a csőben a szintet.
Mondjuk most, hogy így jobban megnézem, a gyári előírás is így mutatja.
Nekem mindharom volt.
Ha csak betonon kell , lotyogni, akkor barmelyik jo, bar a Renthal nem is szukseges, mert a jobbak 40.000 penz korul kezdodnek. (Renthal twinwall)
Accel egy kalap fos...en napi szinten dobaltam a motort es minden nap elgorbult
Pazzaz jo volt..olcso, tetszetos es jol birta..csak akkor gorbult el,a mikor tobb mint 10 metert csusztam a fejemen, a kormany meg beakadt a foldbe es 40-rol megallt nullara 1 mp alatt...
Ja, az Accel merevito nelkuli, a Pazzaz merevitos volt
Mind a 3 jó minőségű, szóval azt vedd meg amelyik tetszik és az ára is megfelel, mert utcai használatra mind a 3 tökéletesen megfelel! Nálam ezek a favoritok:
A segítségeteket kérném. Kormányt szeretnék cserélni a gépen.
Mi tudtok ezekről mondani: Pazzaz, Renthal, Accel..
Nem verseny célra kell, hanem minden napi használatra.
Üdv..
Az a wr jól néz ki és annyiért ajándék! Ha jól látom az már nem a gyári benzintank rajta!?
Egy olyan problémám lenne a mocimal hogy a karburátor túlfolyóból folyik a benzin. Igaz a túlfolyó azért van hogy a fölös benzin elfolyon.De szerintem jóval több elfolyik mint ahogy annak lenni kellene.Akkor veszem észre amikor alapjáraton jár és mondhatni egyfolytába folyik.Ha kis gázon megyek vele akkor is csőppenik a túlfolyónál.Mikor nekihúzom a gázt akkor abba hadja.Mi lehet a probléma,Magas lehet az úszószint vagy más a baj?
http://www.donedeal.ie/for-sal...
Plátói szerelem: lekváros üveg kívülről nyalogatva!
A fiatalok 50%a
pozitívan tekint a jövőbe. A többinek nincs pénze drogokra!
Az életem előttem
áll és nem látok tőle semmit!
A gazdaság a szakadék szélén áll, de jövőre
teszünk 1 nagy lépést előre!
A csiliszósz nem más mint határozott
fellépésű ketchup!
A vélemény olyan mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senki
sem kíváncsi a másikéra!
Az elv olyan mint a fing. Tartja az ember amíg tudja!
Az a KX!
Ráadásul az már lehet, hogy 2000 utáni? talán?
ÓÓÓÓÓÓ!
A TM nekem nem is kellene, csak jó vétel lenne..
Itt vannak a képek...ez csak a bejárat, bent nem tudtam fényképezni...nos ha 3000 nem is, de olyan 4-500 biztosan volt...öreg Norton, Royal Enfield, DR és még sok más csoda' Főleg speed gépek voltak...sajna terepmotor nem sok...
Bizony a KX és az EXC nyomokat hagyott.
Amikor a napok végére belejöttünk, már tényleg olyan tempókat mentünk, hogy bizony éreztem, milyen jó, hogy ott vannak azok a harapós fékek, a bütykös gumi, meg az a remek feszes futómű.
Ezekkel azonnal meg lehet állni, majd ha ez sikerült, akkor a könnyű sújt csak oldalra biccented és végül a kanyarból kifele meg ott az a temérdek erő, ami olykor még fel is dobja a földet az ég felé.
Ez maga a csoda.
Néha nagyon gondolkodom, hogy végleg elhagyom a betont.
Jól érzed. Bizony.
Nagyon kíváncsi vagyok a képekre.
A Tm pedig úgy tudom, hogy egy kimondottan remekbe szabott kis gép, bár tudom, hogy a 125 ccm neked hamar kevés lenne.
Ha nincs a motornak sem különösebb baja akkor szerintem nem rossz vétel. Persze pofátlanul alkudj le minél többet!
Köszönöm a válaszokat, hát nem lett könnyebb a döntés.
Lehet hogy sikerül megtartani a KLR-t is, de ez még nem tuti....
Az a helyzet engem néha elkap a gépszij, és szeretek odacsapni a lóvaknak, talán ezért a drz a nyerő. De a túrázgatást is bírom ami a KLR mellett dönt.
Még alukálok rá......
Amúgy ő lenne az áldozat.:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_drz_4
00_sm-3207732
Ára: 7 kilóra tartják..
Üdv. mindenkinek...
Hosszabb lazább túrákra szerintem a klr elönyösebb. Kényelmesebb és szerintem sokkal nagyobb feeling-je van azt a nagy dögöt vezetni. De mivel én szinte csak terepre főleg durvább terepre használom ezért nekem sokkal jobb a drz.
Supermotohoz nem értek,de gondolom az is attól függ hogy hogy akarsz supermotozni. Csak simán aszfalton akarsz közlekedni vagy igazán supermotozni stopizni,egykerekezni,meg hasonlók. Ha durvábban használnád akkor a súlyelőny az elég tetemes a drz-nél.
Szóval a legjobb megoldás: Tartsd meg mind a kettőt!