Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

persze hogy jo....
Lanckereket, lancot te is tudsz cserelni....
Az elso lanckerek alltalaban csak egy omegaval van rogzitve, a hatsonal meg egyszeruen leveszed a csavarokat, VESZEL UJAKAT (!) - nem muszaj a bazi dragat megvenni a motorosboltban, csavartboltban is kapsz, csak figyelj a kemenysegre- majd felrakod a hatso lanckereket onzaros anyaval, esetleg csavarrogzitovel.

Feltenni a lancot kicsit macerasabb, mert nem art hozza a egy patent-kinyomo...erre viszont rrdemes beruhazni, nem draga es jol jon, ha nagy turara mesz...
Hja, nem ilyen megfontolásból gondoltam, csak láttam máshol olyat, ami 108 szemes volt, és nem volt belőle 106-os.
Amúgy arra gondoltam, hogy raknék hátulra egy számmal nagyobb lánckereket, hogy jobban gyorsuljon a gép. Mennyire lenne észrevehető a változás szerintetek?
Egy autószerelő vajon le tudja cserélni a láncomat, lánckereket? Nem nagyon tudom szállítani a motort távolabbi szervizbe, a haver meg közel van...
Kapnék DID-et 15.500-ért, az is jó?
ki lehet szedni....de szerintem nem erdemes kiserletezni, mert most kifizetsz 15ezret, ami meg elmegy...vagy kiserletezel, felraksz valami szart,ami elszakad, kiuti a blokk oldalat es egybol kifizethetsz tobb tizezer Ft-ot a javitasra...arrol nem beszelve hogy tolhatod haza a vasat....
Köszönöm!
Akkor tulajdonképpen nekem minden O-gyűrűs lánc jó, ami 520-as, és legalább 106 szem van benne? Ha több szem, az gáz, vagy ki lehet szedni?
tökömet már...mindegy...www.big-bike.hu-n 14000 a lánc
na mégegyszer:
www.bigbikeshop.hu/termek/773+..." target="_blank">CZ lánc
Ajánlanám a CZ láncot...legalább olyan jó, mint a DID...

www.bigbikeshop.hu/termek/773+..." title="http://209.85.229.132/search?q=cache:yAgJ_or5RnMJ:www.bigbikeshop.hu/termek/773+..." target="_blank">http://209.85.229.132/search?q...
Esetleg megoldható patentszemmel a javítás, hiszen a lánc megvan, és látszólag semmi károsodás nem érte.. ha nem muszáj, nem vennék komplett láncot...
SOS!
Elszakadt a láncom a mocin Tengai 650.
Hol tudnék gyorsan beszerezni valami láncot hozzá?
Elvileg ilyen kell hozzá: DID520V-2X106L
Esetleg lehet-e helyettesíteni más márkával? Érdemes-e?
Köszönöm a segítséget!
Szia!

Na, már azon gondolkodtam hogy átírom a Kawasaki KLR topicot "kelemenandris" topicra...

De jó nektek, én is szeretnék már motorozniiiiii !

Hát a Harley-s sztori az úgy volt hogy szólt a lányom hogy felülhetek egy kép erejéig...
Ne mérgelődj Andris, itt vagyunk mi! Tényleg nagyon helyes a kislányod, de azért kezdetnek egy kicsit nem nagy a Harley?
Jövő héten megyek az új kipumért!
2 kép a Fruska Gorai túránkról!
gyerekek, a vegen meg azt fogom hinni hogy nem is erdemes benezni ide!

En is dolgozom, nekem is vannak dolgaim, de van 2 percem is irni!
az anyja, de belehuztatok!
nem gyozok visszaolvasni!
ja igen...anyam meg a husveti nyul...
ÁÁÁ!

Miért lógnál ki a sorból.
Nézd meg.
A szemetek színe például ugyanaz a szép piros árnyalat.
Látod?
aha...gondoltam, autós is jó..de legalább most már tudom hogy nem...

na ja...szép motor, szép kislány, csak a én vagyok a kakukktojás...
Az autósbolt sajnos azért nem jó, mert a Motorkerékpár háromfázisú generátorok feszültségszabályozója teljesen más mint egy autóé.

Most egyenlőre a motorbontókat fürkészem.

Helyes a kislány a Harleyin!
(Jól áll neki)
A DRZ-k remek motorok.
No nem szeretném, ha csak így elpártolnál a fórumunktól, de azért nézz körül a DRZ-sek fórumán, mert érdemes ott kérdezősködni.
Egyébként az öcsémnek volt DRZ-je, és a Finster dobbal együtt valóban csodálatos volt, és nem mellesleg nagyon megbízható.
A mai napig sajnálja, hogy eladta, sőt már megint azon jár az esze, hogy egy E-s ből kreált supermotóra cseréli a CBR-t. (A gyári supermotót egyébként az S-esből készítették, de sokak szerint jobb az E-sből csinált.
Ja!
És az E.s elvileg 10 lóerővel erősebb és egy személyes. Bár terepen ennek nincs jelentősége.
autósbolt?
Igen Zoo, megváltam a KLR-emtől! De olyan gyorsan hogy el se hiszem.
Az a tervem hogy veszek egy DRZ-t helyette és majd kiderül hogy jól döntöttem e. Nagyjából már világos lett hogy mi a különbség az e és s között,ugyhogy E-t kéne találnom magamnak!
Nem tudjátok, honnan szerezhetnék olcsón fesszabályzót? Az öcsém CBR-én be..s..rt.
Naaa!

Örülök, hogy sikerült.

Az S-es DRZ nehezebb, hosszabb az áttétele és például fémtankos. Az E-s a könnyebb keményebb terepre szánt műanyagtankos verzió ventilátor nélkül. De állítólag nem kell neki még városi körülmények között sem, olyan jó a hőháztartása.

Fater 1500-asán (nem Lada ), kislányommal...
Sajna, valószínűleg nekem sem lesz soha ilyen motorom...
Köszi!

Hát mint mondtam a drz vagy exc felé kacsingatok! Igazából endurózgatni kéne. A drz-éket nagyjából átnyálaztam már. Tényleg! Mi a konkrét különbség a drz-e és a drz-s között?
Az a lényeg hogy fiatal,kiváló állapotú és olcsó legyen! Viccet félre téve,el nem akarom kapkodni van időm keresgélni.