Jó ötlet.
Szerintem az lenne a legjobb, ha elmennék Andrishoz Írországba a szervizébe, ahol munkaidő vége előtt 1 órával lezárasképpen az internetes szervizlevelekre válaszolnék, majd szabad időmben elficcennénk egyet motorozni, például a dorogi tó felé.
én rántottában vagyok verhetetlen
na meg dolgok szétszedésében (ha nincs róla felvétel, akkor az összerakás már necces )
én azt mondom, hogy éljenek a szakik
Jolvan! Szerintem is be fogjuk ezt még pótolni!
Amint látom egész Párkányig eljutottatok. Az idő az jó volt motorozni (talán túl jó is),de az az Ipoly nem redvás? A fényképeken elég csunya színe van! Ha legközelebb erre jártok és fürödhetnéktek támad akkor gyertek el Dorogig a Palatinus tóig. Az szép tiszta.
Na igen,jövő héten esküvőm lesz! Tizenhárom év után beadtam a derekam. Ennyi idő kellett hozzá hogy igent mondjak! Nem sok kedvem van ehhez a felhajtáshoz,de túl kell esni rajta azt kész. Ebben az életben már nem tervezek többet az biztos.
Tartottam a mult héten egy ilyen legénybucsú féleséget és a kollégáimtól egy vásárlási utalványt kaptam ajándékba amit a helyi motorosboltban tudok levásárolni! Ugyhogy bevátom egy új csizmára!
Na akkor a meló ügyeid is alakulnak,ez jó hír! De ha mégse jönne össze akkor van egy ötletem!
Nyiss egy online helpcentert! Ugy mint az Andris! Csak te nem Ipod-okat orvosolsz hanem motorokat!
Azt hiszem igazad van. Nekem 600 asom van. A 650 es benzincsapja valóban vákuum vezérelt. A lefele álló vastag cső a benzincső, míg a kicsi a vákuumcső amit bizony a szívótorokra kell valahol kötni. Ez fogja neked indítózáskor egy kis gumimembrán segítségével kinyitni a csapot.
Ez arra szolgál, hogy ha nem jár a motor, ne legyen felesleges nyomás a tűszelepen.
Szerencsére a csövek átmérőkülönbsége nem engedi meg, hogy elkösd.
A vákuumcső mindig vékonyabb.
Köszi az infot!Nagyon vágod a témát!
Még egy kérdésem lenne:a benzincsapon 2 cső van.Az egyik a karbihoz megy, amelyik lefele áll, de van egy ami vizszintesen áll, és azt hittem az kell összekötni a szívócsövön lévő kis "csöcssel", mint valami vákumos vezérlés szerüség.
Köszi a sok segítséget!
A párom főpénztáros volt. Sajnos most helyet kell keresnünk neki is, mert hiába volt igen jó szakember a maga szakterületén, sajnos az új cégtulajdonosnak nem kellett. Valószínűsíthető volt, hogy ebben a bizalmi állásban saját embert fognak alkalmazni. Így is lett.
Most inkább nem említenék cégneveket, mert túl korai lenne, de nem tétlenkedünk.
Én viszont reggel, "Apósomék" jóvoltából felvételi beszélgetésen voltam egy SUZUKI szervizbe. Meglepően kedvesen fogadtak. Kikérdeztek, hogy mit csináltam eddig, és mennyire ismerem a Suzukit. Elmondtam, hogy autójavításban szinte mindent és, hogy olykor kezem közé kerültek Suzukik is, hiszen nekem is azok voltak, meg márkafüggetlen szervizünkbe is bekerült olykor egy-egy példány. Ráadásul kedvelem is a márkát. Apró szakmai kérdésekről is beszéltünk. Futóműállításról, hegesztésről stb..
Úgy láttam bőven elégségesnek ítélték azt amivel eddig foglalkoztam.
Itt jobbára csak Suzukival kell dolgozni, és úgy tűnik egész jó kis ügyfélkörük van.
Természetesen próbahónappal kezdek, de legalább kezdek valahol és egy egészen elfogadható bérrel. Jövő hét hétfőn kezdek. Már a próba hónapra is megfelelő pénzt ígértek, és elég szavahihető emberkének láttam a cégtulajdonost.
Voltam már próbanapon és elbeszélgetésen máshol is, de bizony úgy láttam nem mindenhol vannak meg a feltételei a szakszerű munkavégzésnek. Egy ilyen jellegű márka szerviznek azért meg vannak a megfelelő eszközeik, így remélhetőleg jó lesz ez nekem. Ha meg nem, még akkor is ráérek gondolkozni.
Na ennyit a munkáról!
Ezen a héten megszerzem a munkavállaláshoz szükséges papírjaimat, pihenek egyet, megnézem a tűzijátékot meg esetleg a Duna feletti repüléseket, iszom egy két sört , meg hét végén talán horgászom egyet egy kedves barátommal.
Hát kell ennél több?
És örülök, hogy azért nem egy teljesen bizonytalan jövő felé nézek ezek után, azt ennyi.
Ne is törődj vele. Motorozni még bármikor mehetünk, de megházasodni nem sokszor szokott az ember. (A többség legalább is)
Egyébként arra fele mentünk, csak a hegyeken keresztül. Az Ipolyba fürdeni egyet. Szép nap volt, de egy szép esküvőnél semmiképp sem szebb. Így engedd meg hogy gratuláljak hozzá és kívánom, hogy szép legyen és emlékezetes.
Addig is itt van egy két kép a tegnapról, bár azt hiszem, hogy a holnap fontosabb, úgy hogy bepótoljuk.
Ne is izgasd magad ezen. Nem érzem én még, hogy vége lenne a nyárnak.
A szívócsövön a torok tövében egy elvileg ledugózott kis csöcs van. Ezt a "CV" karburátort tették sok kéthengeres, és négyhengeres modellre is. Ez a vákuumszinkron teszteléshez és beállításhoz, a vákuum mértékének méréséhez alakították ki.
Ha alap helyzetben nincs ledugózva, akkor ott fals levegőt szív a motor. Az nem valami jó.
Ó hát én csak motorértékesítő voltam...
..na meg teszteltük is a motorokat...főleg az endúrókat, krosszokat..(GasGas EC 250, Ktm EXC, KTM SX-F 250, stb, stb)...mármint úgy teszteltük hogy hétvégenként kivittük túrázni őket... ...szép idők voltak!
Köszi az információt Zoo!Az lenne még a kérdésem hogy a karbi elején felül a henger felől is van egy cső csatlakozás ez mi célt szolgál és hova kell kötni?
Végre hazaértem! Látom Zoo te is hazatértél! Nagyon bánom,hogy nem tudtunk ma összefutni de sajnos nem tudtam már tovább húzni ezt a bevásárlást. Két hét mulva nősülök és még semmi öltönyöm semmi ruhám nem volt. Na de végre ma, nem kis nehézségek árán de beszereztem mindent.
Végül is merre mentetek motorozni? Figyeltem az utat hátha szembe jöttök valahol,de nem láttam a "zöld sárkányt" sehol.
Még egy esti motorozásra se tudok menni olyan fáradt vagyok.
Na de remélem legközelebb már össze hozzuk! Az öcséd,meg cserélje le CBR-t egy "terepjárósra" és akkor jöhettek,és mehetünk endurózni!
Látod azt nem is tudtam,hogy az asszonykáddal egy helyen dolgoztatok. Ő mit csinált ott? Ja és te Andris? Te mit ténykedtél a Csiki begénél?
A manuál nem adja meg a lógás mértékét, de általánosságban motorkerékpárnál, 0.1-0.3 között kell lennie. Attól nagyobb lógás esetén a szimering csere sem segít. Olyankor cserélni kell a szelepet és a vezetőt is. Ezt igazából szakszerűen a gépműhely tudja elvégezni.
Ehhez viszont mindenképp le kell venni a hengerfejet, és akkor már a dugót és gyűrűit is meg lehet nézni.
A hengerfej levételéhez viszont ki kell venni a blokkot is.
Ha terhelésen is füstölne, azt mondanám, hogy tényleg gyűrű, vagy dugó. De ebben az esetben a szelepszár szimeringek valószínűbbek. Először azzal kezdeném. A javítása is egyszerűbb. Bár az is tény, hogy ha lógnak kissé a szelepek, az sem segít. Azt pedig meg lehet nézni indikátorórával.
Ez a bekötés bizony rossz. Az alsó cső a benzin bemenő ág, a felső cső pedig csak egy szuszogó, amire egy sima kivezetést kell csak rátenni. De ha arra nem teszel semmit, az sem baj.
Ha megfigyeled, még az alsó cső is bőven az úszóház fölött van. Tehát a szintszabályzás így valósul meg. Ebben a bekötésben orrán száján folyhat, ha kinyitod a benzincsapot.
A bal felső vezeték pedig a hidegindító bowden. Az jó helyen van.
Hát van mit nézni, az biztos....ha nem esik...
Egyébként fene tudja...én nagyon szeretem az alföldet is...Tura nevezetű községben gyermekeskedtem, ami majdnem az alföld...de legalábbis sík, mint egy ping-pong asztal.. ...én szerettem ott lenni..minden terepviszonyban meg lehet találni az élvezetet, ha endurózol.
Jó ötlet.
Szerintem az lenne a legjobb, ha elmennék Andrishoz Írországba a szervizébe, ahol munkaidő vége előtt 1 órával lezárasképpen az internetes szervizlevelekre válaszolnék, majd szabad időmben elficcennénk egyet motorozni, például a dorogi tó felé.
Na ez tetszene!