Igen igen az sx-ből van 2 és 4 ütem is. Mindenképp 4 ütemben gondolkodok,de ha jól tudom az sx az nem önindítós ugyhogy kilőve. Semmi kedvem a 60 kilómmal motort rugdosni. Tehát az exc és a drz felé fogok orientálódni. Lehet hogy a drz nehézkes de a KLR után nekem biciklinek tüník!
Persze csak akkor jöhet szóba bármi is ha túl tudok adni a kis masinámon. De ha nem sikerül eladnom akkor se bánkódok,mert azért szeretem ezt a dögöt.
Sx nem a 2t jeloles , hanem a tipust jelzi
Minden gyarto maskeppen nevezi a cross modeljeit:
Kawasaki KX, Honda CR, Zamaha YZ, KTM SX...
Sx van 2 es 4 utemben is...asszem a legkisebb 4t SX 250-es, a legnagyobb 525-os
2t SX-ek pedig egeszen picitol (50 ccm) egeszen 300-ig...de regen MX-nek hivtak oket,akkor meg voltak 500 cm3-es crossgepek is...(a hires Honda CR 500)
ezek kezelhetetlenek voltak, tul nyersek....de mai napig legenda ovezi oket...
A DRZ 4t.....elonye hogy elterjedt, olcso es mivel nem porgos motor, ezert nagyon hosszu a blokk elettartama...viszont nehez, hard endurora nem igen alkalmas (de lehet vele), lomha, nehezkes joszag...turakra tokeletes
most kicsit egyszerűsödött a helyzet, az eu tagállamból behozott vasakra. nem biztos, hogy olcsóbb lett, de gyorsabb, az tuti. bár az írországit valószínű nem sikerül megközelíteni sem
na igen, rendszámos kell mindenképpen. ha nem lenne fontos, kis túlzással, de már rég lenne
oo Krisztian, ezek mer kb 2 hetes kepek, addigra rohogve meglesz!
Egz ugyes kezu ember 2 nap alatt osszerakja...marpedig az en Jani baratom igen ugyes kezu!
Eddig is csinalta volna, csak nem volt penzem.
Zoo-val nem tudom mi van, el van tunve...remelem talat valamit...
kint olcsobb, de mire hazaviszed, plussz beregisztralod,addigr a rafizeted a gatyadat...hacsak nem rendszam nelkuli a motor..de neked rendszamos kell, azt mondtad
En vittem haza ausztriabol 2x is motort, de azok crossok voltak...
A baj viszont, hogy otthon meg csak lepusztult gepeket talalsz...tisztelet a kivetelnek
Andris ez a szegény gas gas még nagyon darabokban van. Hogy lesz ebből Dorog-Szentendre túra? Bár lehet hogy szegény Zoo barátunknak se lesz most ebben a helyzetben kedve az ilyesmihez! De azért jó lenne ha össze jönne!
Slippy vedd meg az én vasam! 300 százért megszámítom neked! Na de komolyan eladó sorba bocsájtottam. Ha minden jól megy egy kis nem várt pénz áll a házhoz és lesz lehetőségem venni egy kb 50 kilóval könnyebb masinát!
Na de majd meglátjuk!
Ja esetleg valakinek valami tapasztalat DRZ vagy KTM sx ügyben?
igen, hallottam már az írországi ügyintézésről én is . egyik volt osztálytársam ment ki "egy nyárra". bejött neki, és már két éve kint él
remélem 2héten belül lesz valami, mert most kinéztem egy másik klr-t, szintén 88-as, csak ők meg most mennek nyaralni :)
az előző nem vette fel a telefont. sebaj.
vagy lehet, hogy kint kéne körülnézem
Hát én is szeretnék 300-ból kijönni...
De a barátom (aki egybe a keresztlányom apja és az én lányom keresztapja, valamint ő szereli a motoromat is) hogy ennyiért már minden ki lesz cserélve rajta.
Átiratás, nem tudom hogy mennyi, szerencsére nálunk ingyenes (Írország)..otthon sajna mindenért jól lehúzzák az embert.
Erdély pedig egyszerűen gyönyörű.Ha meglesz a motor, beszélj össze valakikkel, dobjátok be a motorokat egy mikrobuszba, vigyétek ki őket és motorozzatok ott egy párat!
Felejthetetlen élmény, főleg ha terepeztek. Rengeteg olyan helyre eljuthatsz,ahová turisták sosem. Ráadásul nagyon olcsó a szállás...
hát az tényleg nem kevés. én 300-ból szeretnék mindennel együtt kijönni.
tényleg most egy átiratás kb mennyibe van?
anyu igazából csak félt, de a motorozás "sajnos" gyógyíthatatlan betegség nálam.
jajj...erdélybe is jó volna egyszer eljutni. szoktam itt is nézegetni videókat róla...akár még egy gyalogos, vagy bringatúra is nagyon komoly lehet ott.
Na ja...szegény anyudnak nincs választása...ezt hívják kényszerített jóváhagyásnak..
Az én vasam is készülget...sokáig állt,mert nem volt pénzem megcsinálni. Még Erdélyben robbant le, elszállt az olajpumpám és beállt a blokk..eredetileg kb 800.000 Ft lett volna a javítás, de talán most megáll 300-ba..(mondjuk az is horror öszeg, de még mindig jobb)
Itt vannak a képek a felújításról, meg hogy milyen volt/lessz:
akkor én inkább a léghűtésest választom sztem (kevés ilyen patakos rész van itt a közelben. pontosabban nem nagyon ismerem még így a tájat, ahol eddig jártam, az inkább dimbes-dombos erdőcske)
ha van valami előrelépés, mindenképp jelzek
én is nagyon kívánom. főleg a szülői áldást is. jóédesanyám nem igazán díjazza a fertőzésemet, amit nagy valószínűséggel fatertől kaptam el bár ha hazaállítok a vassal, akkor már úgyse nagyon tud mit csinálni
Ugyan, nincs mit, ezeket az infókat megtalálod a Bikepics oldalon...sajna tapasztalatom nincs KLR ügyben....de tényleg egyszerű a blokkja, még én is bele mernék nyúlni...csak mondjuk szelepet nem tudok állítani meg vezláncot cserélni....
érteni nem értek, de többnyire, ha szétszedek valamit, sikerül összerakni (jajj hány játékautóm bánta gyerekkoromban )
na meg van itt műszaki véna, fater révén.
igen, rendszámosat szeretnék, mert egyik barátom most vett szintén egy endurot, csak 40km-rel arréb lakik, és ha én hozzá, vagy ő hozzánk jön egyet gurulni, nem árt, ha papíros. na meg nem csak a határban szeretnék motorozni, pénzem meg nincs pályázni. így marad az ésszerű, szabályos motorozás
a videóhoz még annyit, hogy egy 15-20perces bemutatót érdemes élőben végignézni. főleg ha többen vagyunk, akkor valami gyönyörű
Jó kis videó! néha tiszta StaríWars feelingem volt
Ha értesz a motorokhoz és szeretsz bütykölni, akkor OK.
Abban mondjuk igazad van hogy egyszerű, mint a vasszög....
4 szelepes, DOHC, léghűtés....tényleg nem bonyolult.
Csak azért nézd át vétel előtt, nehogy rádsózzanak egy szart.
Rendszámos lesz?
Itt van néhány adat és kép,amíg nem veszed meg, lesz mit nézegetni
General information
Model: Kawasaki KLR 250
Year: 1988
Category: Enduro / offroad
Rating: 75.8 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
Safety: See our safety campaign with the high safety rated bikes in this category.
Engine and transmission
Displacement: 249.00 ccm (15.19 cubic inches)
Engine type: Single cylinder
Stroke: 4
Power: 27.00 HP (19.7 kW)) @ 9000 RPM
Compression: 11.0:1
Bore x stroke: 74.0 x 58.0 mm (2.9 x 2.3 inches)
Valves per cylinder: 4
Fuel control: DOHC
Cooling system: Liquid
Gearbox: 6-speed
Transmission type
final drive: Chain
Physical measures
Weight incl. oil, gas, etc: 134.0 kg (295.4 pounds)
Chassis and dimensions
Front tyre dimensions: 3.00-21
Rear tyre dimensions: 4.60-17
Front brakes: Single disc
Rear brakes: Expanding brake
Speed and acceleration
Top speed: 143.0 km/h (88.9 mph)
Other specifications
Fuel capacity: 11.00 litres (2.91 gallons)
az mz-t pl be sem tudtuk indítani, amikor megvettük, aztán végül szépen kikupálódott, és óra szerinte ment 140-150-et, ami úgy 110-120-nak felel meg. pedig szegényem nagyon le volt harcolva. valahol van róla kép, amikor elkezdtük csinálni, de az hagyományos fényképezővel készült, és nem tudom, hova lettek dugva. majd előkeresem, feldobom azokat is adatlapra.
tudom, hogy olcsó húsnak..., de már nagyon kéne egy vas, főleg, hogy egy barátom is most vett egyet, és akkor már lehet bandázni is, sátrazós hétvégéket csinálni, stb stb. na meg ahogy olvasgatom, ha vigyáz rá az ember, akkor elég hálásak, és "igénytelenek" ezek a régi vasak.
egyébként pont ezért kérdeztem itt konkrétan a klr fórumot, mert túl sok tesztet, véleményt nem találtam róla, és egy két "konkurensnek" is utánanéztem (suzuki dr350, yamaha ttr250), csak azok elég húzós áron vannak.
slippy, tudom hogy pénz beszél, meg nem is tartozik rám, de biztos hogy jó ötlet belevágni egy 21 éves motorba?
Tényleg nem akarok mindenbe beleszólni, csak tudom hogy milyen rossz érzés, ha beleölöd a pénzed egy gépbe,ami utána állandóan szarakodik.
Legutóbbi motoromat 1 évig kellett felújítani, most meg adhatom el 100.000 buktával...
Persze csak akkor jöhet szóba bármi is ha túl tudok adni a kis masinámon. De ha nem sikerül eladnom akkor se bánkódok,mert azért szeretem ezt a dögöt.
Na szép napot mindenkinek!