Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

Ne félj tőle. Kezdd el nyugodtan.
Először ülés, majd a tank.
Majd eljutsz egy pontra, ahol a karbit csak kifordítod oldalra, és a vizet sem kell leengedned. Ha van hosszú csillagcsavarhúzód, szépen le tudod bontani az úszóházat, és látni fogod a fúvókákat is.
A DRZ üresjárati keverékcsavarja is lefelé néz.
Ha teljesen betekered és másfelet visszatekersz, jónak kell lennie. (kivéve ha más a kipufogórendszer)

Próbáld csak ki. Nem bonyolult.

Trisy:
Mindíg első lánckerék cserébenben gondolkodj, mert ott egy fog változtatása annyit jelent mint hátul három.

Ha nyomatékot akarsz (elöl) legyen kissebb. Ha végsebességet, (elöl) legyen nagyobb, a jelenleginél.
Srácok, azon gondolkoztam, hogy ha már úgyis lecserélem a láncot/lánckerekeket, akkor szeretném egy kicsit fürgébbé tenni a mocit. Ha a hátsó 43-as lánckereket egyel nagyobbra cserélem, akkor észrevehetően jobban fog gyorsulni? Mennyivel lesz kevesebb a végsebessége nagyjából? Most olyan 160-at tudok vele menni.
Köszi a válaszokat!
Hát megnéztem ezt a karbi témát! Nem olyan egyszerü a helyzet mint gondoltam! Ha jól néztem akkor még a vizet is le kell engedni ahhoz hogy le tudjam venni a karbit. Aszt hiszem inkább holnap rákérdezek a szervízbe hogy mennyiért oldják meg nekem.
nalam a szabaly: csak addig szedd szet,amig meg emlekszel is ra, hogy volt osszerakva!
Na jolvan. Erre várok mindig,hogy valaki adjon egy lökést és mondja azt hogy "persze szedd szét nem bonyolult" ! Amugy nem merek nekiállni. Igy voltam a klr teleszkóppal és a balansz láncal is. De végül megcsináltam!
Ockodok a szerelőtől,mert ismerős nincs a többi meg lehúz. Igaz hogy a szakmunkát meg kell fizetni,azzal nincs is gond. De ha van egy probléma amit megcsinál és az a szakmunka 20 ezerbe kerül,azért még egy 10 15-öt biztos rárak csak úgy.

Ennek a kormány dolognak majd utána járok,de nem veszek 50 ezerért kormányt az biztos! Ha kell inkább veszek ötöt 10 ezerért.

Na szép napot!
Krisztián, ha cserélve is volt, az nem jelent feltétlenül rossz dolgot, sőt...

Ellenkezőleg...jókat szoktam mosolyogni az olyan hírdetéseken, amiben azt írják egy 5 éves motorra hogy kifogástalan állapot, még megbontva sem volt ...az hogy egy blokk 5 év alatt nem volt megbontva, nagyon rossz dolgot jelent..rendben hogy egy 4T-t kevesebbszer kell bontani, mint egy 2T-t, na de 5 év?
Azalatt a dugó, henger, hajtókar, csapágyak, esetleg főtengely is szépen szétkopott....főtengelyhez nem értek, nem tudom, milyen időközönként ajánlatos cserélni, de biztos nem arra tervezték egy endurónál/krossznál hogy 5 évig pörögjön

Szóval nyugi...karbit én kipucolnám helyedben, meg a főfúvókát is....hidd el, nem nagy kunszt...de csinálhatja szerelő is.

Zoo-t jó lesz ha kérdezed, öcsikéjének is DRZ-je volt, szerintem eléggé vágja a témát...meg hát szerelő is a lekem, nem is a rosszabbik fajtából...

De mindenképpen érdemes valami ismerős szerelővel átnézetni a motort (aki nem akar lehúzni), már csak a saját magad megnyugtatására is..

Kormányból merem ajánlani a Pazzaz-t...bár vékony, de neke hihetetlen dolgokat kibírt...többek között egy 7 napos Erdély-túrát.
Accel már nem annyira, pedig vastag kormány. Ezek olan 7-8 ezer Ft körül vannak. na meg ha vastag kormányt veszel,akkor befogó is kel, másik.
Persze ha márkásat akarsz,akkor ott van a Renthal. Nagyon jók, de ne felejetsük el hogy ezek is csak kormyányok, persze sokkal jobb anyagból..de ha nagyot perecelesz, ezek is el fognak görbülni előbb-utóbb....csak ezekért már 40-45 ezret kell kicsengetni.

Másik kedves fórumban most biztos húznák a szájukat ezekre a kormányokra és csak az 50ezreset mondanák, de kíváncsi vagyok arra,aki nem versenyző és hobby szinten motorozik, hol fog kiadni havi-kéthavi 50ezret kormányra?
Na a forumot nem hagyom el! Már jártam a drz forumon is,de nem tűnik valami barátságos helynek!
Andris beültetted a bogarat a fülembe ezzel a hengerfej kérdéssel! Megnézegettem egy pár képet és úgy tűnik hogy minden drz-nek elüt a hengerfej színe. Legalábbis remélem hogy nem volt cserélve.
A tipikus betegség már előjött az előző tulajnál! Kijöttek a csavarok neki és hazavágta a gyujtást. Most elvileg már be vannak ragasztva! A kormány gyengesége nálam hamar ki fog bukni azt hiszem! Olyan motorozás nincs hogy én ne dőljek el vele! A tankba nem is homok lehetett inkább csak valamilyen mocsok ami egy koszos benzinkannából kerülhetett bele vagy fene tudja. Mondjuk elég finom szűrő van a benzincsapon ugyhogy lehet a karbinak nem is az a baja. Csak akkor tudnám hogy mi. De nem is motorozok vele így mert idegesít hogy húzok egy gázt és nem akar vissza állni alapjáratra rendesen.
Megvárom hogy mit mond rá a Zoo barátunk ,hogy érdemes e otthon belenézni vagy inkább vigyem el egy szervízbe beállítani!

Hu de marha késő van! Takarodok aludni!
Még annyit hogy én nem is a KLR-ek miatt jövök ide..hanem a társaság miatt...másik topicban voltam évekig, de annyi lett a mindentudó, mindet megszerelő, értetlenkedő madár hogy inkább eljöttem...
Igaz, igaz...haver most fizetett ki 60ezret a javításra, mert kijöttek a csavarok a gyújtásnál a forgórésznél...
DRZ-k nekem is teszenek, csak azt a nagy kályhacsövet felejthetnék el a végéről....én biztos rádobnék valami rövidebb dobot...
Szép tényleg!
Ha adhatok egy tanácsot, vegyél minnél előbb hűtő+deknivédőket! Ha csak simán eldől a motor, már nyomja is össze a hűtőt. Rosszabb esetben a deknik betörnek a váltó/fékkartól. Ezeket a védőket meg tudod venni a Termol Robitól, kb 20eft-ért. robi.termol(kukac)t-online(pont)hu
A másik, az előző tulajnál kérdezz rá, h beragasztotta-e a gyújtás forgórész csavarokat. Ha nem, szt is érdemes, mert ki szoktak lazulni és ladarálják az állórészt. JHa enm akarsz olajcseréig várni, elég ha eldöntöd oldalra a motort és úgy le tudod szedni a deknit. Egyébként ez kb 1500ft-ba kerül (5ml-es loctite 243) Leírás
Össz-vissz ennyi típushibája van a drz-knek. Meg persze a kormány, ahogy mondták.
Aztán húzzad neki
Szép a gép!Gratula mégegyszer!
Ha teheted, egy másik kormányt dobj rá, mert ezek a gyáriak nem sokáig bírják...mármint ha néha eldobod a motort, hajlik mint a kanál, Uri Gellernek..
Ha valóban homok volt a tankban, akkor nem ártana majd egy kicsit belekukkantani a blokkba is, csak a biztonság kedvéért...mert ha a kis kvarcszemcsék lejutnak a hengerig, az nem túl szerencsés..
Hengerfej vajon cserélve volt?
Nem tudom hogy Suzukinál így van-e, de ha gyári az idomszett, akkor elvileg a műanyagba is bele van ütve az évjárat...
Ha nem,akkor szerintem kereskedő megmondja neked alvázszám alapján...vagy a rendőrség
Nagyon szép a gép! Nem tűnik agyon terepezettnek! Sok sikert hozzá, minél több szép élményt és annál kevesebb perecet! Azért néha benézel még ide remélem!?
Köszönöm szépen az érdeklődést! Eleget is teszek a kérésnek és hoztam a képeket!

Hát tényleg nem gondoltam volna hogy ez ilyen gyorsan fog menni. Egyébként a KLR-t 280 ért sikerült eladnom ezt pedig kerek 600-ért hoztam el. Állítólag 2004-es de ezt igazából nem tudtam kideríteni. A gép jó,megy mint a szél,de a karbival kell valamit okoznom. Az alapjárat nem olyan mint kéne. Szerintem koszos lehet,mert ha alapjáraton akarok hirtelen egy kövéret huzni akkor lefullad.A tank is teli volt homokkal vagy mivel de azt tegnap kimostam. Az előző tulaj semmit nem ért a motorokhoz és mondta hogy állítot rajta. Szóval ki kéne pucolni és beállítani! Ez szerintetek kivitelezhető itthon? Aszem KeihinT FCR39 a karbi.

Na de mi van veletek? Zoo stabil már a helyed? KTM-et elvitték? Mikor megyünk motorozni?
Igen!

Ez egy remek reklám. Nagyon tetszik.
Mért nem ilyen reklámok mennek a TVben?!
http://www.sportmotor.hu/motor...
Sziasztok!
Hát kisilo ez nagyon jó hír, örülök, h ilyen hamar sikerült! A DRZ nagyon szép moci, nekem is nagyon tetszik, főleg az SM!
....ja, és én is nagyon várom a képehet!
ÓÓÓÓ!

ÉÉÉÉÉÉn is ééén is.
Látnom kelll!
hát hallod, nem sokat vártál vele...
..bár minden ilyen gyorsan sikerülne...
Remélem, sok örömöd lesz benne!
Képeket, képeket, képeket !
képeket, képeket, képeket !
képeket, képeket, képeket !
képeket, képeket, képeket !
képeket, képeket, képeket !
képeket, képeket, képeket !
Oké.Köszi szépen és sok sikert az új vashoz.
halihó!

Na megvan a DRZ-m! Majd rakok fel képeket ha lesz. Van egy két gyerekbetegsége de ugy érzem jó vételt csináltam de majd kiderül.
Elkel a KTM is? Akkor neked is alakulnak a dolgok jolvan!

Na misula neked meg nyomatom a manuált! Használd egészséggel!
Hello Kisilo!
Az nagyon jó lenne.Köszi szépen,hogy segitesz.Lekötelezel
Email cimem:mihaly8523@freemail.hu
Suzuki DRZ az egy jó kis moci,nekem is bejönnek a supermotok és csak ezért vettem endurot,mert egyenlöre még csak az erdöbe szeretnék motorozni.
Sok sikert a választáshoz.
sok sikert es nezd at oket jol!

Ugy nez ki, elviszik a KTM-et....
Misula! Tudok küldeni neked egy komplett Service Manualt a KLR-ről,ha adsz egy mail címet! Abban van robbantott rajz meg fényképek meg minden hasznos!
Még a Megatron barátunktól kaptuk a topiknyitás elején!

Ma megyek Vácra megnézek két DRZ-t! Majd meglátjuk mi lesz belőle!

Szép napot!
Halló!
Nincs valakinek egy klr 600-as enduro blokk robbantott rajza?Nagy szükség lenne rá.Aki tud segitteni az legyen szives.