Hú de rég voltam már megint itt! Fene pofámat! Na de remélem mindenkinek minden oké!
Jut eszembe! Nem érdekel valakit KLR-re való utcai gumi? Nagyon baráti áron adom! Még a KLR-emhez kaptam de én sosem használtam! ( gumi, bütykök nélkül? Nem is tudom mire jó? ) Nem új az biztos de occsoér adaadom!
Zoo! Kérdezted a DRZ nyomatékát! Hát nem is tudom! Nem igazán veszem észre! Lehet hogy kisebb mint a KLR-é,de ha oda huzok neki akkor pillanatok alatt felpörög és akkor ugye itt is előjön az a kb 50 paci. Na meg ugye 2.-ba nagy gáz és egykeréken van. Hát ez is furcsa még egy kicsit. De jó!
Tegnap végre felrakattam az új gumimat ugyhogy mostmár mehetek mászogathatom meg a hegyeket! Igaz a hátsó sárvédőt is most hoztam haza a müanyag hegesztőtől ugyhogy csak óvatosan!
igazából robogót akkor vennék, ha valami nagyvárosba költöznék, és egyszerűbb lenne vele a közlekedés. vagy ha már rendes, dolgozó ember lennék, akkor egy bmw c1 200-at. na az nagyon bejön
nekem eddig 3 volt, abból 2 még megvan, és 1 tuti, hogy meg is marad. a verhovinához túl sok emlék fűz, hogy valaha is eladjam.
most pedig az utolsó forintok kapargatása van, mert jó volna még ebben az évben újra saját vasra ülni
hat igen...en eleg sok motoromat alakitgattam at, szepitgettem es mind hozzanott a szivemhez..az osszes...kiveve a robogoimat... ..na,annak orultem,amikor elvitek oket..
Hello Tityesz!
Hogyhogy most őt hajtod? Jó h. tettél fel képet mert most még jobban beleszerelmesedtem ebbe a motorba :) Még mindig eladó a kicsike? Üdv: Ákos
jaa...pályára nem mennék.
egyik barátommal gurulgatnánk erdőben, meg földúton (természetesen nem tájvédelmi körzetben ), meg bnőhöz rohangálni, éjszaka kiszakadni itthonról (bringával el eltekerek szinte akárhová, csak a tökömnek sincs már kedve hazatekerni ), kisebbeket túrázni (hátizsák, hálózsák, aztán irány az út )
hát sok műanyag nem volt aranyomon
de ennek ellenére nagyon kis kezes gép volt. 110felett kezdett kicsit szitálni az eleje a teleszkóp miatt, de ha megszokta az ember, akkor fel sem tűnt
így utólag visszagondolva nagyon szerettem, bár volt vele gond, de mégis mi csinálgattuk, így eléggé hozzámnőtt.
na de talán hamarosan jön a következő.
addig lehet, hogy rendbe kéne hoznom kicsit a verhovinát
Földutakra kiváló én is sokat tekeregtem vele. Pályára, nehéz terpre értettem hogy nehéz, ere nem igazán alklmas. Szerintem jó kis gépek, de amit meg szeretnél venni jól nézd át.
"Füstölés,kuplung,futómű,fék,stb"
Rá is jelemzők a 4 ütemű problémák, és a generál nem olcsó..
Ha mondjuk hidegen füstöl általában szelepszárszimering, ha melegen kövér gáznál " fekete füst" gyürü problémára lehet gyanakodni..
De ebben ZOO a profi
Üdv.
köszi
amit néztem, az is ez a fajta. majdnemhogy tök így néz ki
igazából nem lenne nagyon kemény terepre véve, inkább földutakon gurulgatás. főleg túraenduro szerepe lenne
a nehéz mit takar? csak mert az mz szárazon 160kiló volt
Nekem volt 3 évig egy "92" 250-es. Én nagyon szerettem. Tipus hibáról nem tudok neked beszámolni, nem sok gondom volt vele.
Igaz mikor hozzám került teljessen fel lett újítva. Alkatrész ellátása jónak mondható.Terepen is elboldogul, talán egy kicsit nehéz.
Ő volt az..
Szia Zoo! Meg cibáltam a vasat! Tényleg egyben van! A gazdája hidegen cibálta kicsit a gázt és semmi füstje nem volt! Ezen csodálkoztam is! Utánna mentem vele és semmi hangja nincs a blokknak! Csütörtökön el hozom! Pénteken viszem műszakira mert lejárt, remélem nem kötnek bele az első telóba! Mert tényleg nagyon puha!...Rakok fel képet róla... Üdv!
Tolómérővel a málység mérő felével hozzá lehet annyira férni,hogy 90%-os pontossággal meg lehet mérni.Ha nagyon kopott akkor van neki egy kis válla és,ha az ujjad végighúzod a fékező felületen egészen a széléig akkor érezni fogod,hogy kb. mekkora a válla.
Érdeklődnék hogy külön az első féktárcsa eladó-e ?
Ha igen mit kérsz érte ?
Esetleg a két kerék kompletten menyi zsé ?
Ha gondolod írjál " tityi@citromail.hu " címre és megbeszéljük..
Köszi..
de hát ilyet nem tudni
Hú de rég voltam már megint itt! Fene pofámat! Na de remélem mindenkinek minden oké!
Jut eszembe! Nem érdekel valakit KLR-re való utcai gumi? Nagyon baráti áron adom! Még a KLR-emhez kaptam de én sosem használtam! ( gumi, bütykök nélkül? Nem is tudom mire jó? ) Nem új az biztos de occsoér adaadom!
Zoo! Kérdezted a DRZ nyomatékát! Hát nem is tudom! Nem igazán veszem észre! Lehet hogy kisebb mint a KLR-é,de ha oda huzok neki akkor pillanatok alatt felpörög és akkor ugye itt is előjön az a kb 50 paci. Na meg ugye 2.-ba nagy gáz és egykeréken van. Hát ez is furcsa még egy kicsit. De jó!
Tegnap végre felrakattam az új gumimat ugyhogy mostmár mehetek mászogathatom meg a hegyeket! Igaz a hátsó sárvédőt is most hoztam haza a müanyag hegesztőtől ugyhogy csak óvatosan!
Na legyetek jók!
Kívánom hogy minél hamarabb összejöjjön neked a motor és hogy sok örömöd legyen benne!
nekem eddig 3 volt, abból 2 még megvan, és 1 tuti, hogy meg is marad. a verhovinához túl sok emlék fűz, hogy valaha is eladjam.
most pedig az utolsó forintok kapargatása van, mert jó volna még ebben az évben újra saját vasra ülni
Most szamoltam, eddig 15 motorom volt
Irany az ut! ...vagy az erdo...(nem tajvedelmi)
Hogyhogy most őt hajtod? Jó h. tettél fel képet mert most még jobban beleszerelmesedtem ebbe a motorba :) Még mindig eladó a kicsike? Üdv: Ákos
egyik barátommal gurulgatnánk erdőben, meg földúton (természetesen nem tájvédelmi körzetben ), meg bnőhöz rohangálni, éjszaka kiszakadni itthonról (bringával el eltekerek szinte akárhová, csak a tökömnek sincs már kedve hazatekerni ), kisebbeket túrázni (hátizsák, hálózsák, aztán irány az út )
de ennek ellenére nagyon kis kezes gép volt. 110felett kezdett kicsit szitálni az eleje a teleszkóp miatt, de ha megszokta az ember, akkor fel sem tűnt
így utólag visszagondolva nagyon szerettem, bár volt vele gond, de mégis mi csinálgattuk, így eléggé hozzámnőtt.
na de talán hamarosan jön a következő.
addig lehet, hogy rendbe kéne hoznom kicsit a verhovinát
"Füstölés,kuplung,futómű,fék,stb"
Rá is jelemzők a 4 ütemű problémák, és a generál nem olcsó..
Ha mondjuk hidegen füstöl általában szelepszárszimering, ha melegen kövér gáznál " fekete füst" gyürü problémára lehet gyanakodni..
De ebben ZOO a profi
Üdv.
amit néztem, az is ez a fajta. majdnemhogy tök így néz ki
igazából nem lenne nagyon kemény terepre véve, inkább földutakon gurulgatás. főleg túraenduro szerepe lenne
a nehéz mit takar? csak mert az mz szárazon 160kiló volt
Ha nincs füst és rendellenes hang, akkor jöhet.
Nekem volt 3 évig egy "92" 250-es. Én nagyon szerettem. Tipus hibáról nem tudok neked beszámolni, nem sok gondom volt vele.
Igaz mikor hozzám került teljessen fel lett újítva. Alkatrész ellátása jónak mondható.Terepen is elboldogul, talán egy kicsit nehéz.
Ő volt az..
Üdv.
mire érdemes figyelni egy '91-es 250-es klr-nél? van valami típushibája?
köszi
Érdeklődnék hogy külön az első féktárcsa eladó-e ?
Ha igen mit kérsz érte ?
Esetleg a két kerék kompletten menyi zsé ?
Ha gondolod írjál " tityi@citromail.hu " címre és megbeszéljük..
Köszi..