Eladtam a motoromat! Hát nem gondoltam volna! Kb 2 nappal ezelött tettem fel egy két oldalra és tegnap este el is vitték. Persze én akartam eladni de nagyon nem voltam boldog. Hiába állt az asztalon egy kupac pénz én kurván sajnáltam a masinám! Egy pomázi srác jött érte és haza is ment vele lábon!
Még nem tudom hogy jól döntöttem e hogy eladtam de majd kiderül.
Gyakorlatilag már nincs KLR-em de remélem nem néztek ki ebből a topikból! Bár ilyen szempontból az Andris is kivűl álló ugyhogy remélem nem lesz gond!
Tehát a következő kicsi kis álmom ami megvalósulhat hogy lesz egy kicsit fiatalabb motorom. Tehát ha valaki netán tudna egy jó vételt 5-600 ezer ft körül akkor szóljon nyugodtan!
Nem baj srácok, az álmodozásért nem kell fizetni! ...még.
De az sem kizárt hogy nemsokára azt is megadóztatják.
Az álmokról csak annyit (szerintem) hogy ha reálisak,akkor igenis meg tudod őket valósítani! Csak küzdeni kell érte. Ha nem jön össze valami,akkor újra kell kezdeni. És megint.
Sznobul fog hangzani, de én elértem nagyon sok mindent,amit akartam. Sokszor döntöttem rosszul is és meg is fizettem érte.
De a terveim általában bejöttek.
A szüleim pedagógusok voltak, sosem vetett fel minket a pénz..utáltam tanulni, ezért csak a szakmunkás sulit tudtam nagy nehezen elvégezni...aztán amikor elegem lett, fogtam magam és kimentem külföldre..(21 évesen, bele az ismeretlenbe)..ott összeszedtem annyit hogy lett belőle othon egy 35 milliós házam.
Visszamentem 8 év után Magyarországra, ahol 5 év alatt összejött 3 millió forint adósságom. Közben nősültem és megszületett a kislányom...most megint kijöttem külföldre és 3 hónap alatt elértem azt,amit Magyarországon 5 év alatt sem....
14 éves korom óta dolgozom rendszeresen, több mint 22 költözésen vagyok túl...eddig 3 országban laktam huzamosabb ideig és kb 30 munkahelyem volt...kénytelen voltam 3x megjárni Afrikát, az Egyesült Államokat és majdnem egész Európát....rengetegszer raktam össze az életem nullából, de mindig sikerült.
Nem tartom magam nagy valakinek, de az én szintemen, az én kis álmaimat eddig meg tudtam valósítani.
Még egyszer szeretném elmondani hogy ezt nem azért írtam le hogy villantsak, csak hogy lássátok, meg lehet csinálni...és nem kell hozzá mindenképpen 2 diploma, sok év tanulás!
Tudom hogy sok embernek ennél sokkal-sokkal nehezebb az élete és persze valószínűleg érdekesebb is..
Egy nagyon fontos dolog még: AZ IDŐ....tehettek bármit, kipróbálhttok bármit, az idő előre megy, nem visszafelé...az időt már soha nem kapjátok vissza, ezért nem szabad elvesztegetni...sokszor mondjuk hogy több isőm van, mint pénzem....ez nagyon nem igaz!
Hát Andris ezek nagyon szép álmok, csak az a baj, hogy nem minden földi halandónak adatik meg a valóra váltás lehetősége! Azért ha már itt tartunk megmutatom hogy nézne ki az enyém!
Haha! Pont ezt szoktam én is emlegetni mindig. Ha nyernék a lotton akkor egy hasonló garázsom lenne mint az andrisé. :) Bár én szoktam belerakni még egy csoppert is! Ha már álmodok......
A KLR-el pedig tényleg nincs semmi gond. Én is meg vagyok vele elégedve,csak nem bírok magammal és arra akarom használni amire azért már ő nem való. Itt erre felé azért még hála istennek van endurós terület szép számmal amit be lehet motorozgatni. Akad köztük olyan terep is bőven hogy a KLR-el már korlátokba ütközök. Na persze ha le tudnám cserélni akkor annak hátránya is lesz. A KLR bőrfotelja után biztosan vágni fogja a seggem akármelyik másik gép!
De jó hogy az Andris felhívta a figyelmem erre a problémára. Ezentúl ezt is figyelembe fogom venni a kiválasztásnál!
Jut eszembe! Zoo esetleg tudsz nekem mondani egy másik alternatívát ahol még be tudnám szerezni azt a szivatókart? Merre van még Kawasaki szervíz?
Hu! Ma Kárpátia koncert lesz Egomba! El kéne menni......
hellósztok,megyek én is adára,voltam temerinben is,de hiányóltam a régi csajokat,kik a délutáni motormosást csinálták,így előkerítettem őket,megszereztem a telefonszámukat,ha valaki újra szeretné őket látni,a riszteszku@freemail.hu-ra írjon bátran,oda adom a csajok számát.azért valljuk be,az a motormosás amit ők műveltek,azért sokkal jobb volt mint ezeké az új lányoké....és amúgy is imádjuk őket! testfestőt is tudok,ha kell
Hát, megmondom nektek őszintén hogy az én álmom a következő:
bemegyek a garázsba,ahol van egy jeep,amivel tudok kirándulni menni a családdal, van egy kis kabrio,amivel el tudok menni a feleségemmel hétvégén lazulni, egy Trial gép (Gasgas TXT pro 280) ha pattogni van kedvem, a GasGasom (FSE 450), ha endurózni szeretnék és egy BMW 1150, ami arra lenne jó, hogy néha felszálljak rá és meg sem álljak a föld túloldaláig!
Ebből eddig összejött a kis Puntóm, meg a hiteles GasGas-om....
Hát én nem tudom, de nem is kell nekem jobb a KLRnél! Nálunk nincs sok hely endurozni, supermotozni meg még annyi se, tehát az exc kilőve! A KLR könnyű terepen nekem nagyon megfelel, és túrázni is lehet vele! Most hétvégén voltam a fruska gorán(egy közeli hegy) és 150 km alatt sem zsibbadtam el egyvégtében! A fogyasztás pedig 7,1 lityi volt 158 km alatt! Ebből a 158 km ből kb 25-30% volt városi forgalom, szóval nagyon meg vagyok a géppel elégedve! Ahogy zoo mondta, jól érzem magam rajta! BÉKE!
Hat a motor keszultet kicsit belassitja a tisztelt bank...de azert remelem hogy elkeszul...
Hmmm, EXC 450...az jo lene!
En egyebkent nem vagyok elvakult markabuzi...akarom mondani hogy nem mondom mas motorra hogy rossz, ha nekem gasgas-om es KTM-em van...
Szerintem nagyon jo a Yamaha, Kawasaki, Honda is....
Meg vegul, mindenki azt vesz,amire penze van...
Nagyjából végig olvastam a leírtakat és úgy tűnik, hogy mindenkinek jobbra fordultak a dolgai! Zene füleimnek, h Andris gépe mindjárt kész! Már régóta várok róla egy vidit! Annak is örülök, hogy nem hiába drukkoltam neked zoo, jó ezt hallani/tudni!
Na!
A mai állás szerint miután most két hétig szabin leszek, így jövő hó elsejétől az M3- as telephelyre vagyok visszavezényelve.
Úgy hogy ismételten a kisteherautók javításával leszek lefoglalva. Viszont ezt is megköszönhetem, mert benne vagyok abb a 3%-ba akinek a cégen belül ez a lehetőség megadatott.
Tulajdonképpen rendes a Lajostól, hogy ebben a válságos helyzetben is próbál foglalkoztatni. Meg tehette volna már, hogy el küld, de nem tette meg.
Ha már stabilizálódik egy kicsit a helyzetem, akkor talán fellélegezhetek.
Igaza van Zolinak...125-ost hamar szetporgeted...endurozni meg nem jo, mert ha pl 90 kilo vagy, nem nyuj nagy elvezetet...
A 250-el csak az volt a bajom hogy pl egy saros erdoben felfele, csak ment kifele a segge, nem tudtam felmenni...hiaba, nemerre terveztek
Bassz, en az elso SX 250-esemben meg sem neztem a dugot es ugy hasznaltam fel evig...mondjuk ausztriaban vettem, ott nem szokas a masik atverese...meg egy fel hordo (!) kevert benzint is adott a srac...
Kepzeljetek, nekem 4 honapos elmaradasom van a magyar bankok fele...namarmost, havi 40ezer a torleszrom...tegnap felhivtam oket, mondjak hogy 300.000 (!) forintot legeyek szives befizetni...
Sosem voltam tul jo matekbol. de 4x4 az 16, nem?...azaz 160ezer, nem 300!
Mocskos szemet bankok, ez undorito...
na, mas....
Gasgas nemsokara kesz, koszonom Zoli! Remelem, most egy ideig nem kell hozzanyulni.
Szerintem ha krisztian raul egy EXC-re, ugy fogja magat erezni, mint egy biciklin...:-)
Felrertes ne essek, nem cikizem a KLR-t...
Egyebkent hosszu turara meg nem mennek EXC-vel, mert a Gasgas is szettorte a seggem Erdelyben, pedig annak puhabb az ulese....
Ja, kepzeljetek, volt erdeklodo a KTM-re , de nem vette meg, mert azt mondta hogy tul eros...
Na igen pont ez a bajom! Ha esetleg össze is jönne a pénz egy másik gépre akkor is ott lenne még utána a karbantartás! Ezért nem igen akarok üzemorás gépet venni,mert sajnos nem lenne pénzem az alkatrész cserékre! Ezért is gondolkodtam a DRZ-ben. Persze arra is kell biztos költeni de talán nem olyan sürün.
Na de ez még a jövő zenéje! Lehet hogy 10 év mulva is a kis KLR-emet fogom hajtani.
Törődni minden motorral kell, külömben hamar feladja.
A külömbség csupán annyi, hogy melyik motor mennyi karbantartási idő után, mennyi óra rendes motorozást enged meg.
A versenymotorok periódusa üzemórában van megadva, de valljuk be, nyagyon kevés hobbyzó tartja be ezeket. Főleg, hogy például az a bizonyos halytókarcsere meg még nem is hallatszik, nem is tűnik indokoltnak. Pedig a gyártó előírja.
Azt hiszem, hogy a kis pénzű embernek ilyen szempontokat figyelembe véve terepre mégis inkább az E-s DRZ, vagy egy KTM EXC (2T), vagy valami hasonló lehet a jó alternatíva.
Azt persze nem árt tudni, hogy a kétüteműeket elviekben hamarabb kell bontani, de lényegesen olcsóbbak és kevesebb alkatrészből állnak.
Na ez a megközelítés persze csak arra vonatkozik, ha a gyári karbantartásokkal foglalkozunk és tényleg nem akarunk semmi képpen lerohadni. De ha az én konkrét véleményemet mondhatom, akkor a családban lévő motorjainkkal valahogy mindíg úgy voltunk, mint a cigiző orvos. :"Hááát van egy kis hangja, de azért megyek még." Kivéve persze az olcsó segédmotorokat meg az ETZ-t. Azt bontottam szinte ha kell ha nem, ha nem úgy ment ahogy szeretném.
Ha most tehetném, akkor egyértelműen egy 2T 250 es krosszt vennék. Az tutira elmegy akárhol, ha eldobom azt is bírja, ha pedig nem forgatom szana szét akkor azért mivel 250 es, még egész sokáig el is muzsikál.
A lényeg, hogy legalább 250 es legyen. Mert ott azért alacsonyabb fordulaton is van valamennyi nyomaték. A többi meg már a jobb csuklónkra van bízva. Hogy meddig megy el.
Visszaolvasgattam, miket írtatok.
REMÉLEM ANDRIS REMEKÜL FOG SZUPERÁLNI A GAS-GAS.
Ami azt illeti, téged is megértelek Kisilo. Neked igazából már régen kijárna egy igazi könnyű kis krossz, vagy egy versenyenduró. Te tényleg csak röhögve dobálnád ezeket a KLR után.
Ha visszagondolok az Andrisékkal való motorozásaimra ezekkel a könnyű kis kétüteműekkel, még nekem is sokkal könnyebb volt, főleg így a KLR ről átülve.
Az tény és való, ha keményebbre fordul a terep, akkor már csak ezekkel lehet igazán megfelelően haladni. Én például símán ráülnék az Andris KTM jére. Az a gép ennyiért nagyon megéri.
Na azzal aztán lehetne nyomulni.
Mindkét motor jó választás...
DRZ-t már elmondtam, EXC meg megintcsak nagyon jó motor.
Sokan azt mondják szervízigényes, de ez baromság...csak mindenki azt hiszi hogy ez mindent kibír,mert KTM...ergo olaj sem kell bele, meg nem is kell ápolni, pucolni, elmegy az!
Aztán amikor szétmegy,akkor a koma azt mondja hogy: "jaj, ez a nagy KTM? Nahát, mégis szétesett!"
Aztán meg megnézed a légszűrő-szivacsot és fekete...
Szóval mindkét motor nagyon jó, de szerintem át fogsz majd vágyódni a KTM-re , ha DRZ-t veszel...mert sok helyen nem fogsz vele tudni felmenni (már ha keményebben endurozol), a többiek meg igen...
Milyen motor kell? MIRE kell?
Lehet, tudok segíteni......