Hali. http://www.hajtastechnikabolt....
Én itt vettem anno 5-6 évvel ezelőtt, már nem emlékszem hogy ISO vagy ASA szabvány szerinti lánc van-e bennük? Van mérettábla segítség a honlapon, azzal be tudod azonosítani könnyen. Patentszemből a zéger gyűrűset vedd meg.
Szia ! A motor súlyát megírnád légyszíves ! Esetleg egy nyeregmagasságot is mérhetnétek, meg pár kép jól jönne. Egy barátom most tavasszal venne egy mocit, de még keresgélési fázisban van, hogy mekkora motorral vegyen és melyikről ér le a lába rendesen. Hátha.... :-)
Sziasztok!
Eladó egy Kawasaki KLE 500, 93-as, 160 ezer km-rel, karban tartott, normális állapotban, 400 körüli áron. Haver már nagyon szabadulna tőle, mert nagyobbra akar ülni.
Az aksi terheletlen (nyugalmi) feszültsége nem igen lehet 13,5 V, hacsak nem éppen a töltőről vetted le. Olyan 12,6 V körül kellene lennie. Vagy nem pontos a műszered, vagy......... Nekem akkor nem indult (vagy nagyon nehezen) indítózásra, amikor vacak volt benne az aksi. Az újjal pöccre indult, pedig hangra alig tekert gyorsabban.
sziasztok,
Tengai 500on olajszüröt, olajat es generator tömitest csereltem. Utana mentem egy probakört, minden rendben volt. Legközelebb nem indult inditozasra, viszont tolasra rögtön indult es gond nelkül müködött. Akksit kivettem, feltöltöttem, desz.vizet is utanatöltöttem, terheletlenül 13,5 V. A problema nem oldodott meg, inditozasra meg mindig nem indul.
Talalkozott mar valaki hasonloval?
Pedig valószínűleg önindító lesz. Önindító szénkeféknél és a kommutátornál minden rendben? Dekompresszor rugót ellenőrizd le, lehet hogy kiakadt,eltört, tehát nem funkcionál. Lehet esetleg gyengülő akkumulátor is, ha rábikázol esetleg javul-e a helyzet? A tünetek alapján a sűrítési szakaszban fogy el az erő. Önindító elektromos csatlakozások jók? /a test is?/
Ha meg lesz a hiba, írd ki légyszi. Tapasztalatnak mindig jól jön.
Üdv.
Valakinek lenne esetleg véleménye az alábbi hibával kapcsolatban: indítva hidegen a motort pár sec tekerés után kattanás,mint mikor lefullad a motor...olyan hangja van,tehát önindító teker egyet,kettőt majd ilyen kattogó csúnya hangja lesz! Melegen mindig jobban indul,akkor lazán teker 1,2 be is indul! Szetszedtük önindítot, az hibátlan,mint az új, a szabadon futót hajtja 4fogaskerék ott is néztük nincs e ledarálva valami,de semmi,minden hibátlan! A szabadonfutó szépen forog jobbra,másik irányba,balra egyből megakad, próbáltam csavarhúzó al hajtja egyből lendkereket,tehát nem csúszik meg! Az is jó,és még sem jó! Hidegen ha pöccingetem párat önindító gombját 1,1 másodpercre utána ha rendesen tekertetem jobban indul,nem recseg ropog,kattog! Tehát mechanikai sérülés nincs semmin,nincs semmi lefogta,amire gondoltam! Klr 600 ról van szó,valakinek esetleg vélemény mitől lehet? Még dekompresszorra gondoltam,hogy azzal lehet bibi és nem tudja olyankor átforhatni a motort!
Egy vízpumpatengely kellene, a vízpumpa kerék, a vízpumpatengely másik végére (vezérlés oldal) a balance-súly és egy olajpumpa előszűrő-rács. Egyelőre. :-)
http://www.hajtastechnikabolt....
Én itt vettem anno 5-6 évvel ezelőtt, már nem emlékszem hogy ISO vagy ASA szabvány szerinti lánc van-e bennük? Van mérettábla segítség a honlapon, azzal be tudod azonosítani könnyen. Patentszemből a zéger gyűrűset vedd meg.
A méret beazonosításához: http://www.agrialanc.hu/egysoroseu.html