Hello!
A szelephézagra kell ügyelni! Nagyon hamar kopik a szelepszár és változik a hézag. Nekem 3-4000 km- enként ellenőrizve volt és állítani kellett mert nem volt hézag. Ilyenkor hidegen nehéz beindítani és befolyásolja a motor műküdését! Amúgy igennjó kis gép!!!
Nekem klr 650 em van, járóképesen vettem de télen széthúztam a blokkját. Ha ügyes vagy és magad tudod javítani akkor hajrá! Nekem terápiás jelleggel idáig megfelel, nem szándékozom eladni.
Sziasztok! Gy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Kinéztem egy Kawasaki Klx 250-es, 1994-es évjáratú motort. Mit kell tudni ezekről a gépekről? Mennyire megbízhatóak, van-e valami típushibájuk, illetve a későbbiekben alatrészt tudok-e hozzá beszerezni? Ő lenne a kiszemelt:
Amikor nekem kellett gyári alkatrész, én kinéztem a gyári számát itt: https://www.bike-parts-kawa.co... majd megkérdeztem az Ivanicsnál és tudtak rendelni.
Sziasztok! Egy ilyen kis kawasaki kuplung szektor darabot keresek! KX, KLX, KDX, KLR 90-es évek gépein ilyen van. Enyém eltört. :S Akinek van felesleges kérem jelezze! Köszönöm!
Sziasztok. Olyan kérdesem lenne feléték hogy már egy jó idelye kínlódom a karburátorral. 130 as fúvókával nem pörög 3000 fölé most kapott egy 150 eset az pedig soknak bizonyul. Mi a tapasztalat, 2 közt melyik az átmenet? KL600A
Itt fent van egy online szervizkönyv, ez nem jó neked ?
https://www.manualslib.com/man...