Üdv!Nem mert ami volt nálam annak nagyobb a menetes része amit a gyertya helyére kell becsavarnom.Majd veszek egyet.De most nem lényeg mert indul pöcc röff.Gyengének nem érzem.Télig elmotorozok vele,sokat úgy sem használom.Télen megbontjuk,fel lesz újítva motorikusan.Remélem addig nem teszek benne kárt azzal,hogy így használom,hogy füstöl.3-4000-nél amúgy is elváltok szóval ezzel is kímélem azt hiszem.
Azért szerzek egyet ami passzol bele megnézem mit mutat.Az mitől lehet hogy ismerősöm ktm 640 lc4-ese 1000km-en 1 liter olajat megzabál és nem füstöl?Az enyèm meg mint egy 2ütemű úgy eregeti
Csináltam egy kulcsot 19-esből 18-asra.Le is kellett köszörülnöm a külső átmérőből is,hogy beférjen.Frankón ki is vettem vele a gyertyát aztán tekerném be a kompresszió mérő menetes részét és pont nem olyan átmérőjű pedig kétfajta adapter is van hozzá,két különböző menetes rész.De miért is passzolna
Az lesz.Elöbb mérek kompressziót csak a gyertyát nem tudtam még kivenni mert egyik gyertyakulcs sem megy rá olyan kicsi a hézag a hengerfej fala és a gyertya körül.
Néztem a videót nem annyira szar az még szímeringet az oem partstól gyűrűt Gerecse motortól tudsz rendelni.Manual az engem is érdekelne . Ami most van azon semmit nem lehet látni
Helló.Meg van a hővédő csak még nem tettem vissza mert festem a kipufogót lassan.A csavaron lazítottam az meg állított a láncon :) Van leírásom nekem is már angolul de köszönöm.Ha van magyar az jöhet.
Van service manualom,átküldöm az e-mail cìmedre,persze 2sör lessz az ára...
Hogy állítottál a láncon? Levetted a deknit,vagy csak a csavart lazítottad?
De ilyen komoly méréseket is tud?
Próbálkozz 16-os gyergyekulcsal
Rendesen dübörög a fórum kérem
http://www.gerecsemotor.hu/mot...
Hogy állítottál a láncon? Levetted a deknit,vagy csak a csavart lazítottad?