Sziasztok!!
Van egy Kawasaki klr 650 em és olyan problémám lenne hogy amikor akarom önindítózni akkor le kerreg a reléje! Le szedtem önindítót akkor megy ha rá van kötve akksira! De úgy is csak akkor ha kocsi akksijára van rá kötve!
Viszont ha kocsi akksiját rá kötöm a motorra akkor is csak kerreg!
Mi lelhette szerintetek?! relé ment tönkre?!
Előre is köszönöm a segítséget!!
Üdv Urak!
Érdeklődni szeretnék hogy van e valakinek tapasztalata a Müller electronics által gyártott cdi-röl?
Másik kérdés az első szériás 650es cdi-je kompatibilis-e a 600as önindítóséval?
Köszönöm a válaszokat
Üdv Szabó István
Köszi a tanácsot!
Karbit pucoltam, de amúgy tiszta volt, CDI-t szereztem hozzá! Csodával határos módon 14000 Ft ért gyárt egy Müller Szabolcs nevű srác hozzá.
A honlap neve ahol megtalálni: Müller Electronics.
Megérkezett hozzá a cdi, csak idő közben a nagy próbálgatásban meg indítgatásban, valami úton-módon elszakadt a dekompresszor rugója és ezért rugdosott vissza akkorákat.
Így most már szikrám van, de megint nem bírom bindítani míg nem lesz rugó :((((((
Próbálj bontott cdit szerezni .ha a haverodéval ment akkor ott a baj ezzel szivogatok énis.csak nekem még kölcsön cdi sincs.Ja karbit pucold ki csak vékonyka drótokkal birod rendesen ki piszkálgatni.ja meg a membránokat nézd meg
Üdv!
Segítséget, tanácsot szeretnék tőletek kérni!
Kezdem az elejéről :)
Vettem egy 600 as Klr-t, ami még berúgós. Három napig nagyjából jól működött, leszámítva azt, hogy hidegen kb. 25 rúgás kellett hozzá hogy beinduljon.
Míg az előző "kedves" tulajnál 1. rúgásra indult, mondanom sem kell hogy telefonon nem tudom elérni mióta elhoztam tőle a motort.
A harmadik napon már miután meguntam a rugdosás és hogy visszatérjen az erő a lábamba, kivettem a gyertyát és nem volt szikra.
Ha megfogtam a gyertyát, hogy a kezemen keresztül testeljen, akkor éreztem némi nagyon gyenge csipkedést.
Ezen felbuzdulva indult a hibakeresés.
Haveromnak van egy 650 es Klr, áttettük az ő CDI-jét, azzal pöccre indult.
Mivel nem találtam gyári CDI-t, így szétszedtem a sajátját, be volt öntve valami ragaccsal amibe üvegszilánkszerű valami volt keverve, két napig tartott a szétszedés meg a takarítás, de mire lepucolódott addigra a sok pici vacakon nem nagyon maradt olvasható írás, így feladtam.
A neten vadászás eredményeként rátaláltam a Müller Electronics oldalára.
Onnan rendeltem egy CDI-t, ma meg is érkezett, bekötöttem, rendbe raktam az elektronikáját a gépnek, minden úgy van kötve mint a nagy könyvben.
A Müller féle elektronikán is úgy világítanak a ledek ahogy kell.
Ennek ellenére nem indul, visszarugdos akkorákat hogy már nem bírok lábra állni.
Egyszer csak beindult, de csak full szívatón ment, akkor is durrgott és pici gázra le is állt.
Aztán még visszavert háromszor és sorsára hagytam.
Hozzátok fordulnék, hátha tudna rajtam valaki segíteni.
Segítségeteket, tanácsotokat előre is köszönöm!
Kristóf
Diós Dani, 06harminc, 430 48 harmincnyolc.
A címet majd ő megmondja, annyit tudok, hogy Isaszeg. :-)
Szóltam neki, úgyhogy tud róla, hogy megadom az elérhetőségét.
Szia! En most vettem Keihin repair kitet a klr-emhez. Ami neked kell elvileg a "needle jet" . Ebayen kb 3000 Ft+pk. A komplett karburator felujito szett pk-el együtt 20e Ft. Abban benne van az is ami neked kell:http://m.ebay.com/itm/Keyster-...
sziasztok. klr 650 nel endurozom mostanában, oreg a vas es jo nehez is de jol kezelheto terepen, siman tartom a tempot az ujabb mocikkal persze krossz gumival. nagyon megtetszett mert olcson vettem nem eszik sokat es meg megbizhato is volt ezidáig. egy alkalommal leállitottam es azota nem indul, nincs szikra. okosan adtam 12voltot a trafo pozitivjara kozvetlen az aksirol ugyhogy az már biztosan kell hozza. tudjátok minden elektromos dolog fustel megy: mert ha kijon belole a fust akkor már nem megy:? hat ebbol kijott. ha valaki tud segiteni akar trafo ugyben akar tapasztalat tipushiba valami meggkoszonnem sziasztok
A húzgálásban nem ugrott el a vezèrlèsed biztos?
Gyári menetes feszító képes rá,cseréld ki "racsnisra".
Én ugyanígy jártam,ugrott 2 fogat,nehezen de húzásra indult utána is,csak gyenge volt.Nézd meg a vezèrlèsed addig ne is kínozd.
Újabb próba .max alapjárat keverék csavar kint vagy 4fordulatott nagy membrán csere .és beindult ment pörgött .rugásra még csak tüszög durog de huzásra igy indul.hétvégén finomitom
Na most mondjatok okosat .Meg huzattam quaddal a klrt szinte egy méteen belül indult .de azonnal le is ált.utánna hiába huzuk nem indult .se szivatóval se anélkül.Rögtön megnéztük szikra van .tehát gyanitom hogy a gyujtás jó.karbi tiszta benzin megy bele .karbi membrán nem lukas
Van egy Kawasaki klr 650 em és olyan problémám lenne hogy amikor akarom önindítózni akkor le kerreg a reléje! Le szedtem önindítót akkor megy ha rá van kötve akksira! De úgy is csak akkor ha kocsi akksijára van rá kötve!
Viszont ha kocsi akksiját rá kötöm a motorra akkor is csak kerreg!
Mi lelhette szerintetek?! relé ment tönkre?!
Előre is köszönöm a segítséget!!
Érdeklődni szeretnék hogy van e valakinek tapasztalata a Müller electronics által gyártott cdi-röl?
Másik kérdés az első szériás 650es cdi-je kompatibilis-e a 600as önindítóséval?
Köszönöm a válaszokat
Üdv Szabó István
Karbit pucoltam, de amúgy tiszta volt, CDI-t szereztem hozzá! Csodával határos módon 14000 Ft ért gyárt egy Müller Szabolcs nevű srác hozzá.
A honlap neve ahol megtalálni: Müller Electronics.
Megérkezett hozzá a cdi, csak idő közben a nagy próbálgatásban meg indítgatásban, valami úton-módon elszakadt a dekompresszor rugója és ezért rugdosott vissza akkorákat.
Így most már szikrám van, de megint nem bírom bindítani míg nem lesz rugó :((((((
Segítséget, tanácsot szeretnék tőletek kérni!
Kezdem az elejéről :)
Vettem egy 600 as Klr-t, ami még berúgós. Három napig nagyjából jól működött, leszámítva azt, hogy hidegen kb. 25 rúgás kellett hozzá hogy beinduljon.
Míg az előző "kedves" tulajnál 1. rúgásra indult, mondanom sem kell hogy telefonon nem tudom elérni mióta elhoztam tőle a motort.
A harmadik napon már miután meguntam a rugdosás és hogy visszatérjen az erő a lábamba, kivettem a gyertyát és nem volt szikra.
Ha megfogtam a gyertyát, hogy a kezemen keresztül testeljen, akkor éreztem némi nagyon gyenge csipkedést.
Ezen felbuzdulva indult a hibakeresés.
Haveromnak van egy 650 es Klr, áttettük az ő CDI-jét, azzal pöccre indult.
Mivel nem találtam gyári CDI-t, így szétszedtem a sajátját, be volt öntve valami ragaccsal amibe üvegszilánkszerű valami volt keverve, két napig tartott a szétszedés meg a takarítás, de mire lepucolódott addigra a sok pici vacakon nem nagyon maradt olvasható írás, így feladtam.
A neten vadászás eredményeként rátaláltam a Müller Electronics oldalára.
Onnan rendeltem egy CDI-t, ma meg is érkezett, bekötöttem, rendbe raktam az elektronikáját a gépnek, minden úgy van kötve mint a nagy könyvben.
A Müller féle elektronikán is úgy világítanak a ledek ahogy kell.
Ennek ellenére nem indul, visszarugdos akkorákat hogy már nem bírok lábra állni.
Egyszer csak beindult, de csak full szívatón ment, akkor is durrgott és pici gázra le is állt.
Aztán még visszavert háromszor és sorsára hagytam.
Hozzátok fordulnék, hátha tudna rajtam valaki segíteni.
Segítségeteket, tanácsotokat előre is köszönöm!
Kristóf
A címet majd ő megmondja, annyit tudok, hogy Isaszeg. :-)
Szóltam neki, úgyhogy tud róla, hogy megadom az elérhetőségét.
Gyári menetes feszító képes rá,cseréld ki "racsnisra".
Én ugyanígy jártam,ugrott 2 fogat,nehezen de húzásra indult utána is,csak gyenge volt.Nézd meg a vezèrlèsed addig ne is kínozd.