Helló sziasztok! érdeklődnék hogy hol lehet kapni Klr 500 hoz szelephézagoló lapkát (korongot). ahol eddig néztem csak kis átmérőben lehet kapni ennek meg ugye nagy. Előre is köszi mindenkinek.
Van Klr 600 bontott alkatrész 2 mocit bontottam el 06203128775 ezen a számon lehet érdeklődni váz futómű kerekek Cross és Enduró is Felnivel,kuplung kompletten, idomok, kipufogó Váló fogaskerekek és minden ami lényeges
Köszönöm a képet! Menet közben kipróbáltam a másik lehetőséget amit irtak a kuplungos vezetékes dolgot! ment rá 2 vezeték amit összezártam és hibátlanul müködik! Idő közben sikerült szereznem hátsólámpát is meg fék lámpa kapcsolót és ventillátort! a világitással szoptam kicsit mert az előző tulaj szépen vissza bandázsolt mindent pedig a vezetékek itt ott el voltak csipva...igy a végén hiába is kötöttem be a lámpát le kellett szednem az összes bandázsolást és mindent összekötni amit kell...amivel most bajlódom az a ventillátor! Szeretném direktre kötni egy gyári kapcsolóval! Gondoltam itt pl az index kapcsolóra ha már ugysincsen index a gépen! Viszont a relé miatt nem folyik át annyi áram amennyinek kellene igy csak akadozva megy a ventillátorom ahogy az index kraftot ad...már csak ez van meg valahogy kiszedni a hőmérséklet jeladót a hengerfejből mert bele van törve...az uj meg van csak a régit nem tudom hogy szedem ki ugy hogy a hengerfej ne sérüljön
Persze elfelejtettem a képet, de most eszembe jutott .
A képen látszik a bowden az oldaltámasztól indulva és a műanyag fedél alatt levő kis karos mechanika is, ami a kapcsoló maga.
Üdv, esetleg érdekel valakit Kawasaki KLR 600 -hoz Jó állapotú alig használt Dugattyú szett ( dugó, kompresszió gyürű, olaj lehúzó gyűrű, + olaj átengedő 2 vékony gyűrű és egy hullámos ) 96mm alapméretes, és egy 96.5 ös henger? dugó 15, henger 10 , email címem : capture001@citromail.hu , olvasom minden nap ott megtaláltok további infókért, és képekért, köszi!
Az XL600 egy összvér ahol elég kevés a hiba lehetősége! pl nem vizhütéses ami már nagy előnye a dolognak! nincs túlspirázva a bele sem értem ezalatt azt hogy itt a KLR-ben van ilyen hogy balanszlánc ami abban pl nincs aminek a meghibásodása jó nagy szart tud kavarni a blokkban! Bár azt a nézetet vallom hogy mindegyik motor attól marad jó hogy oda figyelsz rá és megadod neki ami jár! Ez egy ilyen sportág!
a másik gond ami fellépett az az hogy nincs világitásom csak helyzetjelzőm és visszajelzőm sincs...Üres visszajelző eddig volt most abszolut nincs...kontakt hibára gyanakszom de a fene tudja...szóval lehet megint szétboritani!
Azt nagyon megköszönném! AMit még külföldi oldalakon olvastam az az hogy a kuplunghoz megy 2 vezeték és azt kell összezárni ha menthetetlen a kapcsoló ami a kuplung karban van! mert állitólag 2 féle védelemmel szerelték! Azt ki tudom próbálni de ha nem az akkor ötletem sincsen sajnos hogy mi lehet! viszont kellene az akksi mert a ventillátort gondolom az hajtja nem a generátor!
Az én gépem nem 250-es, úgyhogy nem tudom, hogy azon van-e/volt-e ilyen kapcsoló, de az enyémen (KLR 650 Tengai) van, és pont úgy működik, ahogy a tiéd most viselkedik. Nálam egy bowden van rákötve az oldaltámaszra és az mozgatja a kapcsolót, ami feljebb van, egy műanyag védő mögött. Ha nem felejtem el, holnap csinálok róla képet.
Sziasztok! Érdeklődnék itt is hátha van valakinek hőmérséklet visszajelző gombája illetve ventillátora elfekvőben,illetve hátsó lámpabúra vagy komplett lámpa sárvédőstől!
Másik kérdésem az lenne hogy ha akksit teszek a motorba elindul megy rendesen de ahogy sebességbe teszem megáll,lefullad! Olvastam hogy látották el egy biztonsági kapcsolóval a sztendernél de én ott semmit nem találok..se kábelt se kapcsolót! Igy a megoldást sem tudom mi okozhatja! Ötlet esetleg valakinek? 89.es 250es KLR.ről van szó
Az én gépemen csak baloldalon van hűtő (így olyat keresek) 2004-es 650-es KLR. A kerekek érdekesek lehetnek. Pontosan milyen típushoz valók, mert gondolom ha hűtőben így a kerékben is lehetnek eltérések (távtartók ilyesmik)...
A képen látszik a bowden az oldaltámasztól indulva és a műanyag fedél alatt levő kis karos mechanika is, ami a kapcsoló maga.
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Valaki tudna pár szót mondani a típusról? mire kell figyelni? mennyire megbízható, pl az xl600 jóval elterjedtebb mint ez, van ennek oka? :)
Üdv
Másik kérdésem az lenne hogy ha akksit teszek a motorba elindul megy rendesen de ahogy sebességbe teszem megáll,lefullad! Olvastam hogy látották el egy biztonsági kapcsolóval a sztendernél de én ott semmit nem találok..se kábelt se kapcsolót! Igy a megoldást sem tudom mi okozhatja! Ötlet esetleg valakinek? 89.es 250es KLR.ről van szó
Az én gépemen csak baloldalon van hűtő (így olyat keresek) 2004-es 650-es KLR. A kerekek érdekesek lehetnek. Pontosan milyen típushoz valók, mert gondolom ha hűtőben így a kerékben is lehetnek eltérések (távtartók ilyesmik)...
köszi
Dani
Jobbos hűtőm van és első hátsó kerekem.
Ha érdekel keress.
Üdv Tamás
KLR650-hez keresek HŰTŐT, endúró kerekeket (az enyémen supermoto szett van, de kívánkozik az erdőbe is).