Nem is mondtam, tegnap elvittem műszakira a gépet és a fene majd megevett. Közel 20 percet kellett várni, mire kész lett. Ezért tart itt ez az ország :-))))
Felesleges hasonlitgatni...a lenyeg hogy itt egy fizetesbol berlunk egy nagyon szep lakast, fizetjuk a rezsit, kajat, kocsit, benzint es meg arra is marad hogy ruhakat, cuccokat vegyunk magunknak...
Kezdem megszeretni Irországot :-) Keresek 600e Ft-t. Ebből a kocsim elvisz simán 100-at, de büntikkel együtt 150-et is. Gondolom a szállás vagy lakbér is igen magas lehet, az élelmiszer, ruházat szintén, idegen vagyok egy idegen országban. Menjek vagy ne menjek, ez itt a kérdés :-)))))
ha jol emlekszem, max 3 honap.
Nem erdemes, mindegy hogy ceges kocsi vagy sem, elveszik..
Es amikor azt mondom hogy elveszik, akkor ugy ertem hogy a helyszinen ki kell szallnod a kocsibol, akkor is, ha 200 km-re van az otthonod. Ez sajna tapasztalatbol tudom...
Ha arra gondolsz hogy kocsikat kivinni es eladni, nem eri meg...itt az autok toredekebe kerulnek, mint otthon, raadasul jobb oldalt van a kormany..
Áááá, 200 méteres körzetben két Aldi van, meg egy több ezer nm2-es bevásárló központ....meg posta,stb..
Ismerősömet nemrég kapták el magyar rendszámos autóval. Kérdezte a rendőr hogy mióta van a kocsi az országban? Srác hazudta hogy nemrégen, de 2 hét múlva megy vele haza. Kérdezte a rendőr hogy hol a kompjegy? Srác mondta hogy még nem vette meg.
A helyszínen elvették tőle az autót, 360.000 Ft büntetést kapott, plussz ki kellett válatnai a kocsit, ráadásul Dublinba kellett menni érte, ami oda-vissza 520 km..
Na, ezért nem közlekedem magyar rendszámú autóval.
Én eddig büntetésekre 340.000 Ft-ot fizettem ki. Csak közúti böntetésekre...
Ajajj! KLR-t tologatni kilómétereken keresztül?! Jó meló lehetett! .
Na volt szerencsém az Amti barátunkal is találkozni személyesen! Szép lassan összejön mindenkivel.
Lehet hogy a hétvégén átugrok az Andrishoz is egy guinness-re!
Csak hogy írjak valamit.: Hétvégén megint voltam pályát locsólni Piliscséven crossversenyen. Volt két csúnya bukás,az egyik delikvenst eszméletlenül vitte el a mentő,de ezt leszámítva jó kis verseny volt megint!
Ma is megvolt egy menet, 16 motorral mentünk a Pilisben. Hazafelé 200 km motorozás után elszakadt a láncomban a patent. Szétverte a burkolatot, eltépett néhány vezetéket (gyújtás). Szerencsére közel voltam otthonhoz, így csak 6 km-t toltam (hegynek fel gyakran) Legalább leadtam 6 kilót :-))))
Valóban sokan teszik fel a kérdést, hogy mi okozza motorféküzemben a durrogást és káros-e. Így egyértelműen megválaszolni nem lehet, mert kisebb puffogás, fojtott durrogás mindig lesz ezeknél a relatíve nagy literteljesítményű motoroknál, de ha elér egy szintet, akkor károssá válhat, mert nagy nyomáshullámokat indít a kipufogórendszerben, és tönkreteszi a csillapítást, akár a katalizátort is.
A durrogást az okozza, hogy motorféküzemben a rendszer vagy a karburátor nem zárja el a benzin útját teljesen, bejut egy kis mennyiség az égéstérbe, majd a kipufogórendszerbe, és ott kicsit jobban összegyűlve begyullad, elég, ez a durranásszerű hang. Ezt elősegíti, ha szekunder légbevezetés van a rendszerben környezetvédelmi okokból, valamint tovább erősíti a durrogási hajlamot, ha a kipufogórendszerünk kicsit tömítetlen, beszív az összeeresztéseknél kis friss levegőt, így oxigént.
Tudod, hogy hányan örülnének, ha motorfékre durrogna a mocijuk ? :-) Egyébként nekem is ez a gondom, csak füst nélkül :-) Ne vedd vissza hirtelen a gázt. Állítólag ezek az egyhengeres nagyköbcentis gépek ezt csinálják, a szerelő szerint meg szegény a keverék. A nyitott dob is segít a durrogásban. A füst olajlehúzógyűrűre utal, ha hidegen is füstöl, akkor előbb-utóbb cserés lesz.
Sziasztok!
Most nemrég vettem egy KLR600-at és olyan gond van vele hogy mikor visszaengedem a gázt és motorfékezni akarok néha hozzáfog kicsit durrogni és kéket füstöl.De csak néha csinálja!Kiváncsi lennék hogy miért van ez.
Válaszotokat előre is megköszönöm!
Sziasztok kis segitségre lenne szükségem. Van 1 2001 es klx 650 es blokkom és azt szeretném megtudni hogy ez belemegy e a 86 os klárimba? Illetve ha igen akkor ehhez a 2001 es önindítós blokkhoz kellene a 2db bal dekni! Tudtok vmi jó bontót? Üdv és köszi előre is. Üdv
Köszi szépen! Csak azért kérdeztem, mert írnak 45-60 lóerőt mindenhol, de én inkább 45 lóra gondolok. Közeljövőben beújítanék egyet, ilyen mocin töröm a fejem.
Majd kiderül...
Köszi
Edem
Felesleges hasonlitgatni...a lenyeg hogy itt egy fizetesbol berlunk egy nagyon szep lakast, fizetjuk a rezsit, kajat, kocsit, benzint es meg arra is marad hogy ruhakat, cuccokat vegyunk magunknak...
Es akkor meg csak 1 fizurol beszeltunk.
Nem erdemes, mindegy hogy ceges kocsi vagy sem, elveszik..
Es amikor azt mondom hogy elveszik, akkor ugy ertem hogy a helyszinen ki kell szallnod a kocsibol, akkor is, ha 200 km-re van az otthonod. Ez sajna tapasztalatbol tudom...
Ha arra gondolsz hogy kocsikat kivinni es eladni, nem eri meg...itt az autok toredekebe kerulnek, mint otthon, raadasul jobb oldalt van a kormany..
Ismerősömet nemrég kapták el magyar rendszámos autóval. Kérdezte a rendőr hogy mióta van a kocsi az országban? Srác hazudta hogy nemrégen, de 2 hét múlva megy vele haza. Kérdezte a rendőr hogy hol a kompjegy? Srác mondta hogy még nem vette meg.
A helyszínen elvették tőle az autót, 360.000 Ft büntetést kapott, plussz ki kellett válatnai a kocsit, ráadásul Dublinba kellett menni érte, ami oda-vissza 520 km..
Na, ezért nem közlekedem magyar rendszámú autóval.
Én eddig büntetésekre 340.000 Ft-ot fizettem ki. Csak közúti böntetésekre...
Egy Aprilia habana 50-es...elaom az osszes kocsit es robogozni fogok...meloba menni tokeletes lesz.
Szerintem a Guiness-nel jobb a jo kis nemet buzasor!
Ajajj! KLR-t tologatni kilómétereken keresztül?! Jó meló lehetett! .
Na volt szerencsém az Amti barátunkal is találkozni személyesen! Szép lassan összejön mindenkivel.
Lehet hogy a hétvégén átugrok az Andrishoz is egy guinness-re!
Csak hogy írjak valamit.: Hétvégén megint voltam pályát locsólni Piliscséven crossversenyen. Volt két csúnya bukás,az egyik delikvenst eszméletlenül vitte el a mentő,de ezt leszámítva jó kis verseny volt megint!
A durrogást az okozza, hogy motorféküzemben a rendszer vagy a karburátor nem zárja el a benzin útját teljesen, bejut egy kis mennyiség az égéstérbe, majd a kipufogórendszerbe, és ott kicsit jobban összegyűlve begyullad, elég, ez a durranásszerű hang. Ezt elősegíti, ha szekunder légbevezetés van a rendszerben környezetvédelmi okokból, valamint tovább erősíti a durrogási hajlamot, ha a kipufogórendszerünk kicsit tömítetlen, beszív az összeeresztéseknél kis friss levegőt, így oxigént.
Most nemrég vettem egy KLR600-at és olyan gond van vele hogy mikor visszaengedem a gázt és motorfékezni akarok néha hozzáfog kicsit durrogni és kéket füstöl.De csak néha csinálja!Kiváncsi lennék hogy miért van ez.
Válaszotokat előre is megköszönöm!
Köszi szépen! Csak azért kérdeztem, mert írnak 45-60 lóerőt mindenhol, de én inkább 45 lóra gondolok. Közeljövőben beújítanék egyet, ilyen mocin töröm a fejem.
Majd kiderül...
Köszi
Edem