Nekem csak pár apróság kéne: a bal oldalon ülés alatt van egy fekete műanyag amin van egy kis zárható ajtó, km óra visszatekerő, a karbi levegő csavarjára az a csövecske ami átmegy egész a túl oldalra. esetleg még a karbi és a henger között lévő gumi ha nincs szét repedezve.
Gázadásra lineárisan nő a rezonancia. Az összes blokk környéki csavar meg van húzva, mert most tettük vissza
Na majd ha lesz időm minden egyes csavart átnézek az egész vázon, mindenhol, mert ilyen nincs
Gázra is rázkódik? arra gondoltam h a sok rázkódástól kilazult rajta az összes csavar. próbáld meg mégegyszer meghúzgálni az összeset. ha kell van egy táblázatom amiben benne vannak a nyomatékok.
Újból itt! A félelem beigazolódott :D A két sonka között több mint 1mm differencia volt, a főtengelycsapágyak kukába kerültek, meg egy szimering is. Kicseréltem koyora meg skf-re, főtengely sonkákat pedig egy síkba hoztuk. Ma reggel már vissza is került minden, beindult, de ugyan úgy ráz az egész. Viszont ha ráteszem a kezem a blokkra akkor szinte nincs is rezonencia, de ha már az idomokra akkor szétrázza az agyamat Ja és ahogy néztem a rezó eléggé rázkódik, a blokk nem, szóval most ilyenkor nem tudom mi van. A főtengely biztos nem üt, mert leszedett dekni mellett, járó motorral beletettem egy pontozót a főtengely közepébe és fogtam kézzel, de semmit nem mozog.
Lehet rezó nélkül kéne kipróbálni, de az meg nem tesz jót neki
Amúgy most leszedtem minden matricát róla, lefújtam a csomagtartót, fékkart, váltókat, és most már tiszta gyárinak néz ki
Bármikor megtörténhet bármi.. ezek a mechanikus alkatrészek ilyen vagy bírja vagy nem, nem biztos h ez az ő hanyagsága hanem van h csak a szerencsén múlik.
Ja így értem már
Amúgy szerinted az hogy lehetséges, hogy a kdx-em Bandita89-é volt és novemberben generálozta, és máris kell cserélni cumókat benne
Azok alapján amit erre a fórumra írt, meg amik vannak a galériáiban, tök normálisan csinálta meg, és nem kamázott. Ilyen 5000 km lehet max benne....Legalább 20e kéne elmennie. Valami gányolást érzek a dologban, na de jövhéten mindenre fény derül..
a perforált csőben van egy szűkület ami kiszorítja a gázokat a gyapotba így lesz halkabb. olyan mintha egy alátét bele volna hegesztve. lehet egyedi megoldás de ez ilyen.
a két szűkület alatt mit értesz?
Amúgy jövőhéten elindul a blokk szétbombázása, ha van vmi új akkor majd írok ide Remélem, hogy csak a sonkákat kell egyvonalba hozni, meg csapágyat, szimmeringet cserélni, mert ha a főtengely üt akkor kuka és új főtengő kéne
Azt még a motorral együtt vettem. ebben van egy perforált cső meg két szűkület, a csövön kívül jól tele tömtem gyapottal mert egyszer kicseréltem. kezdett hangos lenni meg már köpködte kifele a gyapotot, szét égett egy kicsit meg tele volt olajjal. az a jó ebben a dobban h nem hangos de mégis van egy egyedi hangja
Azért írtam a kx rezót, mivel hasonló évjáratú 25ös kxben megegyezik a blokk. Legjobb lenne terveztetni rá, de az meg elég drága. Esetleg vágd ki a horpadt részt és megegyező vastagságú lemezzel foltozd be, persze csak ha olyan helyen van, hogy lehetséges és van awi heggesztőd.
Amúgy a piros dobodat vetted vagy csináltad? Nagyon zsír hangja van Apámmal mi is csináltunk rá dobot, de ennek közel sincs annyira jó hangja... Ennyire ki lenne tömve a dobod? Mert én próbálkoztam a gyapot kitömésével, először amennyire tudtam kitömtem, de halk lett nagyon, aztán végül csak a negyedébe raktam gyapotot és hangosabb lett, de nem az igazi Úgy olvastam, hogy a perforált csőnek a mérte meg kell egyezni a végcső átmérőjével, a gyapotot meg keményre kell kitömni, ha azt akarom h hangos legyen...
Rezóból csak a gyári vagy egy normális helyen tervezettet szabad föltenni, nincs két egyforma karakterisztikájú henger és mindhez más milyen rezó kell.. olyan km óra tekerőt meg láttam már apriliákon is meg szinte az összes japánon ilyen van.
Bontót el lehet felejteni egy helyen találtam rezót ott is 60 ezerért de az is kb annyira horpadt volt mint az enyém.
Sajnos nem tudok, pedig nekem is kéne pl power fedél meg a gumija is, ja meg nekem is egy km nullázó, és szintén egy rezó, mivel ezt már heggeszteni kellett mert volt 1-2 lyuk rajta. Na de előtte a blokkot kell felújítani, és majd ha lesz pénzem, akkor majd ezekre is költök. Majd ha esetleg találok vmi helyet, vagy eladót akinek van kdx alkatrészei, akkor szólók mindenképp! Motorboltban kérdeztem már, de mondták h egyáltalán nem készült utángyártott alkatrész, és max csak gyárit tudnak rendelni, aranyárban. Esetleg nézz körül helyi motorbontóban, vagy böngészd a netet, hátha
A km nullázó amúgy ha jól emlékszek, akkor kmx-en ugyanaz, abból meg több van, nagyobb esély. Rezó ügyben pedig láttam már olyat, hogy kx rezót faragtak rá, de ugye hozzá kell állítani a karbit meg mindent...
azt a videót direkt az miatt raktam föl, akkor még frissen volt nálam és zavart a kopogás. azóta már megvan az ok.
Nem tudsz valakit akinek vannak alkatrészei a kdx hez? kéne esetleg egy rezó, meg pár apróság pl amit mondtál kis csövecske a karbiból, km óra nullázó, balról az a fekete műanyag. most így hirtelen ezek nincsenek rajta.
Jah, jó hogy most meglett, csak az bosszant, hogy már az áremelés előtt telitankoltam, és mennék csapatni neki..
Amúgy, igen minden 2t poweresnél elő szokott fordulni, de pl láttam a te videódnál, is hogy mondták, nincs vmi rendben ott..Tudod az okostódik..
Ja és sima mezei Lumix 10mpx-es fényképezővel csináltam a felvételeket, én is csodálkoztam a minőségén
Még jó h most lett meg és nem akkor amikor már szét vert mindent. a kopogás meg szinte mindegyik ilyen 2t power szelepes motornál van.
egész jó minőségű a videód és még a hangot is vissza adja
Úgy látszik, sajnos megvan a hiba forrása. A hiba az, hogy mozog a főtengely. Bár 1000km-el előbb megnéztem, és akkor még nem lötyögött, szóval szinte biztos vagyok benne, hogy a 2 sonka között differencia van és tul.képp szétrázta a csapágyakat. Itt a video: http://youtu.be/hqKDuAxQOzQ
Ja és érdekességként megnéztem, mi adja szinte az összes kdx-nél azt a bizonyos csörgő hangot... A power mechanizmusa a ludas. Erről pedig itt a video: http://www.youtube.com/watch?v...
Ahogy kicsit is kijjebb húzom, megszűnik a csörgés.
Hát ez van, úgy látszik szét kell kapni a blokkot és kicserélni amit kell. Bár így még mindig jobban járok, mint pár ezer km után új dugó, hónolás stb kéne.
A dugó, henger gyári méretűek, megvan a wössner dugó doboza, 56.94 mm-es gyűrűméret van ráírva. Mondom én arra tippelek, hogy van a főtengelyben:D Majd holnap a gyújtásfelöli deknit lekapom és megnézem nem-e üt a vége. Aztán vagy így hagyom, vagy majd télen szétkapom :)
Az enyém már kicsit sokat látott példány, nincs ilyen csövecském Ráz mindegyik de én menet közben a tükörben látok rendesen. lehet még az h a tiedet is megmahinálták már és van rajta egy nagyobb henger főtengely csere nélkül. első gond az lehet, nekem volt egy derbim régen 50 helyett 85 ös hengerrel és a régi főtengellyel. na azon 10 km után reszketett még 2 órát az agyam.
akksi van a tieden?
Hello!
Igen, tudom hogy az egyhengeresek ráznak, a volt motorom is rázott de nem ennyire. Egyik haveromnak KMX 125-je van és az ehhez képest alig ráz. Amúgy a benzin-levegő épp jó, mert őzbarna a gyertya, ja és az alapjáratot meg fent hagytam, de jobb oldalt a szerelődoboz alatt tudom állítani bármikor. (gyárilag van egy hosszú vékony cső ami rámegy az állítócsavarra, és a másik oldalon kijön).
Akkor ezek szerint neked is ennyire ráz? Csak mert menetközben a tükörből is csak homályosan látok, mert annyira rezeg. Üdv.
A karbi csak egybe eladó !
A töbiis csak fö darabokba eladó!
Kawasaki Kdx 125-öm bontodik minden alkatrész meg van egenlöre ! érdeklödni it lehet 06709404357
Na majd ha lesz időm minden egyes csavart átnézek az egész vázon, mindenhol, mert ilyen nincs
Lehet rezó nélkül kéne kipróbálni, de az meg nem tesz jót neki
Amúgy most leszedtem minden matricát róla, lefújtam a csomagtartót, fékkart, váltókat, és most már tiszta gyárinak néz ki
Amúgy szerinted az hogy lehetséges, hogy a kdx-em Bandita89-é volt és novemberben generálozta, és máris kell cserélni cumókat benne
Azok alapján amit erre a fórumra írt, meg amik vannak a galériáiban, tök normálisan csinálta meg, és nem kamázott. Ilyen 5000 km lehet max benne....Legalább 20e kéne elmennie. Valami gányolást érzek a dologban, na de jövhéten mindenre fény derül..
Amúgy jövőhéten elindul a blokk szétbombázása, ha van vmi új akkor majd írok ide Remélem, hogy csak a sonkákat kell egyvonalba hozni, meg csapágyat, szimmeringet cserélni, mert ha a főtengely üt akkor kuka és új főtengő kéne
Amúgy a piros dobodat vetted vagy csináltad? Nagyon zsír hangja van Apámmal mi is csináltunk rá dobot, de ennek közel sincs annyira jó hangja... Ennyire ki lenne tömve a dobod? Mert én próbálkoztam a gyapot kitömésével, először amennyire tudtam kitömtem, de halk lett nagyon, aztán végül csak a negyedébe raktam gyapotot és hangosabb lett, de nem az igazi Úgy olvastam, hogy a perforált csőnek a mérte meg kell egyezni a végcső átmérőjével, a gyapotot meg keményre kell kitömni, ha azt akarom h hangos legyen...
Bontót el lehet felejteni egy helyen találtam rezót ott is 60 ezerért de az is kb annyira horpadt volt mint az enyém.
A km nullázó amúgy ha jól emlékszek, akkor kmx-en ugyanaz, abból meg több van, nagyobb esély. Rezó ügyben pedig láttam már olyat, hogy kx rezót faragtak rá, de ugye hozzá kell állítani a karbit meg mindent...
Nem tudsz valakit akinek vannak alkatrészei a kdx hez? kéne esetleg egy rezó, meg pár apróság pl amit mondtál kis csövecske a karbiból, km óra nullázó, balról az a fekete műanyag. most így hirtelen ezek nincsenek rajta.
Amúgy, igen minden 2t poweresnél elő szokott fordulni, de pl láttam a te videódnál, is hogy mondták, nincs vmi rendben ott..Tudod az okostódik..
Ja és sima mezei Lumix 10mpx-es fényképezővel csináltam a felvételeket, én is csodálkoztam a minőségén
egész jó minőségű a videód és még a hangot is vissza adja
http://youtu.be/hqKDuAxQOzQ
Ja és érdekességként megnéztem, mi adja szinte az összes kdx-nél azt a bizonyos csörgő hangot... A power mechanizmusa a ludas. Erről pedig itt a video:
http://www.youtube.com/watch?v...
Ahogy kicsit is kijjebb húzom, megszűnik a csörgés.
Hát ez van, úgy látszik szét kell kapni a blokkot és kicserélni amit kell. Bár így még mindig jobban járok, mint pár ezer km után új dugó, hónolás stb kéne.
akksi van a tieden?
Igen, tudom hogy az egyhengeresek ráznak, a volt motorom is rázott de nem ennyire. Egyik haveromnak KMX 125-je van és az ehhez képest alig ráz. Amúgy a benzin-levegő épp jó, mert őzbarna a gyertya, ja és az alapjáratot meg fent hagytam, de jobb oldalt a szerelődoboz alatt tudom állítani bármikor. (gyárilag van egy hosszú vékony cső ami rámegy az állítócsavarra, és a másik oldalon kijön).
Akkor ezek szerint neked is ennyire ráz? Csak mert menetközben a tükörből is csak homályosan látok, mert annyira rezeg. Üdv.