Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

XJR 1300 ha már benéztem..
Hűdejólnézkimiez?:-D
A műszerfal már valószínűleg ezért voltt szép neki:

Ja hopp
kevertem egy másik típussal, tényleg szép gép, de az Er- 5 is az!
Na ja az XJR az épp nézem egy geci szép motor...
Igen- ezt nem is értem!

Egy ennyire jó motor ilyen szar áron hogy árulhatnak egyesek, mikor egy szaros Hyosung 250 -ért is van hogy adnak 390 e ft- ot...

Aztán mintha a Trabantot hasonlítanánk egy Porsche- hoz kb...
Na jah, attól eltekintve hogy kurvára felületes, és amint Japu írta, kissé vak. Csúnya? Szar futómű? Mivaan? Meg hogy rozsdamentes lemez a hűtőn? Az egy polírozott alu öntvény. Szar a középtámasz, mert beakad a lába? Tessééék? Na ne.
Meg hogy a leömlő nem rozsdamentes? Akkor az mi a képen?
Szitál a kormány? Arra nem gondolt esetleg, hogy mivel nem a gyári a végsúly stb, lehet megborították a motort? Vagy hogy szar az első guma centírja?
Nem szitál ez azértt ennyire..
Na szal jókat is ír, de nagyon elnagyolt is.
Érdekes, mikor kijöttek az új Hondák tesztre húú volt itten ömlengés a huu de nyomatékos mert 7200- on leadja a 45 Nm nyomatékot, erre itt meg?

"papíron nem túl izmos 45Nm @ 7000" Most mi van?


" hajdan 60 lóerős kéthengeres blokk itt 50 lóerőre van fojtva, gondolom az emisszió miatt. " Na persze...
" nekem túl puhán jár, a váltó pedig túl puhán veszi a fokozatokat felfelé; " Hát ez aztán tényleg nagy baj

Szal ilyen birka elirkálások vannak benne, de amúgy tényleg jókat írtak róla- mondjuk az igazság oltárán ez a minimum amit írhattak erről a MOTORról...
Abban viszont igaza van, hogy az ára a béka segge alatt van tehát magasan a legjobb ár/érték arányban. És szerintem is ez a legszebb
Az a répa mi alapján hasonlítja az üléshelyzetet és az irányíthatóságot az xjr 1300-hoz?
A 6-os váltón ő is meg lepődött hogy nem sokat kell váltogatni mert van elég nyomaték.
A formáját felesleges froclizni,mert szerintem kategóriáján belül (er,cb,gs) ez a szebb,pont ez sugározza a klasszikus tílust a futó műveivel együtt.(nekem biztos )Ezért is választottam az ER-t.
Mellesleg ilyen hozzá nemértő tesztet én is tudnék csinálni számomra nem szimpatikus motorról.
egyszer kipróbálnék egy ilyet!
Szerintem abszolút pozitív a tesztelő véleménye az ER5ről, sajnos ne m szoktak ennél hosszabbakat írni a TB-n...
Ezekre én is gondoltam de így már biztos vagyok a dolgomban.
Köszöntem szépen az infót!
Szia!

Igazából semmi. Rakd zárt helyre az sem baj ha nem fűtött. Persze ezzel azt is megelőlegezem neked, hogy a fagyálló rendben van. Karbiból NEM engedjük le a benzint!
Helyette 5 hetente, ha szárazak az utak menni kell egy legalább 50km- et vele!
Akkut kiszedni. házba be, 2 havonta 2-3 napra csepptöltőre rakrni. Tankba ha akarod raksz benzint, nem muszáj tele tankolni, de ha így teszel az sem baj. Olajat én sosem cseréltem le télire mert huu már csak ezer km tartalék van benne. Amikor eléred a 6 ezret km- ben ahogy kell, cseréld le, addig felesleges. Max ha már csak 2- 300 km maradna olajcseréig akkor dobd ki belőle. Szűrőt is cserélj olajcserekor!
Gumikat nem kell leengedni arrébb toszogatni, mondom a lényeg 5 hetente legalább egy kis gurulás vele. Öltözz fel jól!

Ennyi!
Milyen teendők vannak a motorommal, ha nagyon el kellene raknom télire? Válaszokat előre is köszönöm!
Rendben, írok egy-két helyre árajánlat ügyben, aztán meglátom, hogy melyik éri meg jobban.
Köszönöm a segítséget Neked és fisinek is!
Nézz utána a felújításnak, gondolom az olcsóbb.(van a neten)
Elméletileg jó lehet hozzá a KLE 500 Vn 500 GPZ 500S vezérmű tengelye is. Ezekből a legérdekesebb a GPZ- é lehet mert az ezzel 60 lovat ad le, bár gondolom bele játszik a sebváltó más kiosztása is. Élesebb bütykök vannak rajta, én ezt tenném bele. A KLE túraenduro, és VN chopper vezérmű tengelye laposabb, kevesebb lovat tudnak..
Én is úgy gondolom, ahogy smice fórumtárs, hogy ennek már mindegy, csere után viszont jó ötletnek tűnik a Xado használata. Esetleg valamelyik más típusú Kawa vezérműtengelye is beépíthető? Sajnos mindkettőt cserélni kell, így az új vásárlását nem tartom reálisnak.
Ebben igazad lehet, de a lényeg azon van hogy a maradék felületet felnemesìtse... Ha így sem volt hangja akkor ezt valasztanam főleg ha nem akarja megtartani hosszú távon. Ha igen akkor marad a másik kettő megoldás.
Én a Xado-s módszert azért hagynám ki, mert szerintem túl nagy hozzá a "lyuk". Ha a henger falán a hónolás barázdáit nem tömíti be, akkor ezt sem fogja. Legfeljebb bevonja a felületét kerámiaréteggel, és megelőzi a további korróziót. Meg megelőzésnek lehet jó lett volna, de ezt már soha nem tudjuk meg.

Lehet hülye kérdés, de nem lehet simán körbecsiszolni és felületkezelni? Tudom, változna a főtengely tömege, reméljük a teherbírása nem, de... mindenképp kuka egy ilyen?
Illetve ha ez a pitting nem terjed mélyebbre, csak a felületén van, akkor okoz ez bármi bajt a szépséghibán kívül? Kár, hogy nem vagyok fémműves, okosabbakat tudnék mondani. :)
Hát ez bizony tényleg nem az... Ezt a hibát, a gpz 500-tol örökölte az Er 5. Ott hallottam erről a hibáról, de ott is elég ritka hiba jelenségnek írták le. Tudom ez téged nem vigasztal. Mint mondtam kettő, illetve három dolgot tehetsz.

Első, egyben legolcsóbb, de legketesebb eredménnyel kecsegtető dolog, a Xado olaj kipróbálása.
Második árban legjobb, de macerásabb de tuti megoldás a bontott vezermu tengelyek beszerese.
Harmadik, legdrágább egyben legjobb, és legorultebb dolog venni egy új illetve kettő új vezérmű tengelyt, bár ha csak egy rossz van benne akkor megúsztad olcsóbban. Darabja sajnos kb. 80 ezer ft, de Kawazsolti lehet tud occobban is szerezni.

Én minden esetre az egyes verzióval kezdeném...
Ez nem jó hír
Úgy néz ki hogy anyag hiba.