Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A márkatársi összetartozást én próbáltam erőltetni régebben... de nem sikerült. Nektek ez elég szépen is sikerül és legalább 1-2 alkalommal találkoztok évente.
De a radiál ugyanennyi lett volna! Amúgy rá van írva hogy radiál szerintem?
Sztem diagonal... de az én hozzáértésemre ne alapozz
Jó- csak ahogy néztem az r.17- nél ebből van diagonál, meg radiál szerkezetű is!
De hová tűnt 2mPac?
Á- csak epilált jöhet szóba!
De azért csak ott van a Kawaski Er- 5 tali lobogó a kerítésen mindiíg hogy emlékezzünk a kezdetekre!
Sajna ez a hétvégém már fullos... tele céges-munka vacsorákkal, családi sütögetéssel stb... Nem több napos program választható vmikorra? :))
Viszonyítási alapom egy 125ös Freccia volt... és csak azt éreztem, hogy valami nem kóser. De tavaly szerelőtől hoztam el, még is el lett baltázva vmi :( Alapjáratom nem volt, mindenre lefulladt szivató nélkül és olyan 100-120nál elfogyott a moci... ezért adtam most be másik hivatásos szerelő ismerősnek. Hát volt meglepődés rendesen. Örülök, h nem basztam szét teljesen és még menthető volt! Amúgy hihetetlen a különbség! Most már tudom milyennek kell lennie
Ilyenem van most: MICHELIN Pilot Street
de még szőrös... :))
Szia, igen szervezünk, információk a fotón.
Ha tudsz, gyere le!
Az M5-ösön 130 km, Cegléd felé 117, de a 4-es főutat én kihagynám. A legnyugisabban az 50-esen lehet lejönni, majd Kecskemétről Békéscsaba felé kell menni a 44-esen, onnan pedig pár km után pedig Szentkirály felé kell lefordulni a 44-esről.

TKB=Tróger Kawasakis Banda

A találkozó első alkalommal még ER5 találkozónak indult, azóta a márkafüggetlenné alakult.
Lehet előtte Mz- je volt!
Hogy nem vetted észre h 1 hengerrel közlekedsz?
Monesz ez az új radiál Michelin? Vagy melyik?
Na látod- Neked is egyre jobb lesz a gép!
Dohányzacskó? Akkor érthető, hogy kilóg belőle egy szivar...
Sziasztok!
Pénteken sikerült elhoznom a Csacsikámat a szerelőtől, miután kiderült, hogy csak 1 hengerrel közlekedtem eddig. Szerencsére megoldódott minden gond, megbütykölték (Millió köszönet a KawaSzatinak!), új michlen gumik is fönt vannak már, így a hétvégén kipróbáltam mit tud. Hát, fiúk. Hajajajajj... :))) Nagyon harapós lett, álom mód gyorsul és a gumiknak köszönhetően szinte beteszi magát a kanyarba. Igazi élvezet volt a hétvége!
Bp-hez közeli talit vagy gurulászást terveztek mostanában?
Köszi, a Ninja injektoros, akkor szerintem beszerzek egyet. (Gondolom az ER-5-be más fajta való, mint a Ninjába, pedig megvettem volna. )

Autóba most vettem nemrég K&N-t, eddig szimpatikus, egy leheletnyit tényleg könnyebben pörög fel. De itt is az élettartam meg az üzemanyagspórolás volt szimpatikus, nem a teljesítményre hajtok. (Azért a német autópályán kipróbáltam, a rendőr át is integetett az Audiból 200 felett... )
A Ninjában is mosható-olajozható szivacs légszűrő van, nem papír. Viszont előírásszerűen 2 évenként cserélni kellene (vagy hamarabb, ha sokat megyek esőben, sárban... ). Nem tudom mennyi lehet a gyári ára, én is 2 ezer körülre saccolom, de akkor már jobban megérné a K&N, ami elvileg sose kopik el. (Egyébként jelenleg a gyári 4 éves, még nem volt cserélve, szerintem most lesz a szervíznél).

A több levegő, jobb égés meg elvileg csökkenti a fogyasztást, ha ez tényleg így van, akkor meg még hamarabb visszahozná az árát.
Köszönöm! Akkor majd én is folyamatosan teszem bele. Ahogy néztem, 500 ml-es a kiszerelés, akkor egy flakon nem sokáig lesz elég, ha a kocsiba is meg motorokba is nyomatom...
dohányzacskó...hm...ezt a változatot még nem hallottam
igen, persze a vizslafüleim....összekevertem őket a zacsiddal
Érdeklődök, hogy mi a típusa a fordulatszámmérőt megvilágító izzónak? Mert annyit tudok, hogy 1,7W-os. Olyanra gondolok, mint pl.: E27, stb.
Válaszokat előre is köszönöm!
vizslafül neked van kedves, nekem dohányzacskóm van.
na de Róbert...ejnye
áztatatod majd a vizslafüleket, mi?