Tessék ?
Ezért képes voltál az egész lámpát lecsavarozni ?
Na ezen most totál lehidaltam! Ahhoz a lampahoz nagyon nem szabadott volna nyulnod! Ezzel csináltál kb. 1 óra plusz szerelest plusz sikerült elallitanod a fényszórót is...
Már párszor szét szedtem a műszer falat de még sohasem fordult meg a fejemben fél másodpercre sem hogy lámpát leszedem...
Jól van, a vasat vidd el hegesztesd meg, a többit építészzük!
Lecsavaroztam, hogy jobban hozzáférjek a műszerfalhoz.
Sikerült megragasztgatnom kétkomponensű ragasztóval, valamennyit tart, kérdés meddig. Egy apró szépséghibája van, miután visszadugtam a kilóméterspirált kb. 1,5 cm rés van gyújtáskapcsoló és az óra között.
Egyébként nekem az fém lemez is el van törve, nemcsak a két műanyag fül. Gondolom látszik az előző képen.
Kell egy új műszerfal. Húú, basszus azért megint jó sokat kell ráköltenem.
Féktárcsa: 20
Csavarok: 8
fékbetét: 6
Műszerfal: 25
Idén már kb. 60 ezer ráment.
A tank jobb oldalán van egy sérülés, egyszer borultak vele, de tulajdonképpen azt leszarom, attól motorozni lehet vele. Kicsit leharcolt állapotban van, de sebaj.
Jut eszembe:
TKB TALÁLKOZÓ 2013. május 17-19.
Tiszakécske, Cinke utca 2.
Program:
05.17. érkezés, szállás elfoglalása. Délután sör-virsli verseny a termálfürdőben, megfáradt végtagok gyógyvízben áztatása, bátrabbaknak úszóverseny bukósisakban. Vacsora: sütés tárcsán, vagy a tűz fölött.
05.18. szombat: lemaradt banda tagok és meghívott vendégek érkezése. Sátrak felverése, motoros felvonulás a Tisza-partra és vissza, futóverseny a parti sétány játszóteréig, hinta és betinta, majd vacsorára bográcsban főzünk.
05.19. vasár(más)nap: lábszagok kiszellőztetése, összekeveredett végtagok kibogozása, reggeli, kávé, irány még egyet fürdeni, aztán ki-ki mehet hazafelé.
Én kipróbáltam. Tapasztalatok :
Állítani kell a within!
:(És idovel úgy is oda jutsz hogy kell hozzá a Dyno jet kit. Ez azzal jár hogy megint allitasz a karbin .úgy hogy hagytam a fenébe !
Alig használt Er-5-be való K&N szűrő áron alul eladó .na most a kis ninja ha injektoros fuss neki! Az injektor hozzá állítja a kevereket !
De karbutatorosnal szopas !Bár azt is olvastam, hogy jobban szur mint egy papír .nem használtam sokáig. .
A CB-ben mosható szivacs légszűrő van.
Vettem bele egy újat, mert nem tetszett a kinézete.
Hiflofiltro gyártmány, 2500 Ft volt. Meg vettem egy olajozó spray-t is hozzá.
Sok tapasztalatom nincs vele, mert még nem mostam, csak kidobtam a régit.
A nagyobb légáteresztésben én nem bízok, de ez az én bajom, attól még lehet jó is. A papírszűrőt 12ezrenként cserélem (18-nál kellene)
Spurit minden tankolásnál használom nagyjából az előírt 2ezrelékben (500ml~250l benzinhez) mert szerintem úgy van értelme, jobb megelőzni a bajt mint kezelni.
Télen kicsit többet rakok bele leálláskor.
1. K&N légszűrőkről mi a véleményetek, esetleg tapasztalat? Kis Ninjába 6-7e lenne, nem egy ökör ára, és többet nem kell cserélni (1 millió mérföld garancia), csak mosni/olajozni (ahogy a gyárit is kell). És egy kicsit talán még a légáteresztő képessége is jobb.
2. A Spurit hogy használjátok, minden tankoláskor, vagy csak néha, vagy csak évente egyszer amikor leállítjátok télire? Ha fölösleges minden alkalommal, akkor nem fogom locsolni a tankba zsákszámra...
Nem mindegy? Mindegyiknek ugyanannyit kell forognia azonos fokozat és sebesség esetén.Kivéve ha valamelyik lánckerékkel variált a gazdája.mint pölö én is.
Ezért képes voltál az egész lámpát lecsavarozni ?
Na ezen most totál lehidaltam! Ahhoz a lampahoz nagyon nem szabadott volna nyulnod! Ezzel csináltál kb. 1 óra plusz szerelest plusz sikerült elallitanod a fényszórót is...
Már párszor szét szedtem a műszer falat de még sohasem fordult meg a fejemben fél másodpercre sem hogy lámpát leszedem...
Jól van, a vasat vidd el hegesztesd meg, a többit építészzük!
Sikerült megragasztgatnom kétkomponensű ragasztóval, valamennyit tart, kérdés meddig. Egy apró szépséghibája van, miután visszadugtam a kilóméterspirált kb. 1,5 cm rés van gyújtáskapcsoló és az óra között.
Egyébként nekem az fém lemez is el van törve, nemcsak a két műanyag fül. Gondolom látszik az előző képen.
Kell egy új műszerfal. Húú, basszus azért megint jó sokat kell ráköltenem.
Féktárcsa: 20
Csavarok: 8
fékbetét: 6
Műszerfal: 25
Idén már kb. 60 ezer ráment.
A tank jobb oldalán van egy sérülés, egyszer borultak vele, de tulajdonképpen azt leszarom, attól motorozni lehet vele. Kicsit leharcolt állapotban van, de sebaj.
Jut eszembe:
TKB TALÁLKOZÓ 2013. május 17-19.
Tiszakécske, Cinke utca 2.
Program:
05.17. érkezés, szállás elfoglalása. Délután sör-virsli verseny a termálfürdőben, megfáradt végtagok gyógyvízben áztatása, bátrabbaknak úszóverseny bukósisakban. Vacsora: sütés tárcsán, vagy a tűz fölött.
05.18. szombat: lemaradt banda tagok és meghívott vendégek érkezése. Sátrak felverése, motoros felvonulás a Tisza-partra és vissza, futóverseny a parti sétány játszóteréig, hinta és betinta, majd vacsorára bográcsban főzünk.
05.19. vasár(más)nap: lábszagok kiszellőztetése, összekeveredett végtagok kibogozása, reggeli, kávé, irány még egyet fürdeni, aztán ki-ki mehet hazafelé.
Rock&Roll!
Jó volt beszélni délután !
Állítani kell a within!
:(És idovel úgy is oda jutsz hogy kell hozzá a Dyno jet kit. Ez azzal jár hogy megint allitasz a karbin .úgy hogy hagytam a fenébe !
Alig használt Er-5-be való K&N szűrő áron alul eladó .na most a kis ninja ha injektoros fuss neki! Az injektor hozzá állítja a kevereket !
De karbutatorosnal szopas !Bár azt is olvastam, hogy jobban szur mint egy papír .nem használtam sokáig. .
Vettem bele egy újat, mert nem tetszett a kinézete.
Hiflofiltro gyártmány, 2500 Ft volt. Meg vettem egy olajozó spray-t is hozzá.
Sok tapasztalatom nincs vele, mert még nem mostam, csak kidobtam a régit.
Spurit minden tankolásnál használom nagyjából az előírt 2ezrelékben (500ml~250l benzinhez) mert szerintem úgy van értelme, jobb megelőzni a bajt mint kezelni.
Télen kicsit többet rakok bele leálláskor.
1. K&N légszűrőkről mi a véleményetek, esetleg tapasztalat? Kis Ninjába 6-7e lenne, nem egy ökör ára, és többet nem kell cserélni (1 millió mérföld garancia), csak mosni/olajozni (ahogy a gyárit is kell). És egy kicsit talán még a légáteresztő képessége is jobb.
2. A Spurit hogy használjátok, minden tankoláskor, vagy csak néha, vagy csak évente egyszer amikor leállítjátok télire? Ha fölösleges minden alkalommal, akkor nem fogom locsolni a tankba zsákszámra...
Köszi előre is.
Elöl 17-hátul 42!
de csak egy kávéra tudlak ..mert nŐs vagyok...