Az vagyok öcsém- de legalább nem egy agyatlan, magát értelmiséginek tartó hülye gyerk! És milyen egyszerűen fogok neked menni baromkám, egyszer úgyis bele szaladsz!
Basszki ezt olvasni rosszabb mint tűvel szurkálni a szemem.Bár én is trollkodom néha de nem ennyit.
Nem lehetne befejezni ezt?
Nem állok senki pártjára csak megjegyezném hogy ennyi faszfejezést régen halottam.És ez annyira nem tetszik.
Lehet régimódi vagyok de lehetne kicsit kúltúráltabban?
Itt nem áll sosem a bál csak van egy nagyon GYP-s gyerek- faszomtuggyahonnan- amint látod valami Dipshitnek hívják a gyenge elméjűt- aki mindig ide "pofátlankodik" mikor nem kéne (tehát sosem)- nagyon szerencsétlen, és nagyon hülye szegénykém, legfőbb ismertető jele, hogy nem veszi észre magát, nagyon okos, és szeret kötözködni, míg orrba nem fogom verni. De már erre is megvolt a válasza a mútlkor, fel akart jelenteni! Kemény gyerek ám ez vigyázni kell vele!
Szal kezeld úgy szerencsétlent mint ha itt sem lenne!
Na látod- mibe bele lehet kötni? Tőled tanultam- én sem várom meg mi a lényege a dolgoknak, egyből okoskodom- visszanyalt a fagyi?
Amúgy ha nem bírod a hülyeséget akkor hogy bírsz magaddal jóban lenni?
Üdv fisi és természetesen a többieknek is.
Elég szerencsétlen időpontban sikerült benéznem ide, úgy látom itt most áll a bál, de mivel kérdeztél így aztán válaszolok
No én sem voltam (nem is vagyok) Suzuki fan, inkább a Hondák azok amik megdobogtatták régebben a szívemet. Ma már túl vagyok ezen és a típusfüggőség helyett a klasszikus motorok formavilágába tartozó összes kétkerekű vonz, másodsorban pedig a veteránok. Persze van nekem is kedvenc típusom (CB 1300) de arra még várnom kell...
Az inazuma egy klasszikus naked némi retrós beütéssel. A sportos jelző nem tudom mennyire illik rá, bár ha csak a hátsó traktust vesszük alapul akkor a széles 170-es hátsó tappancsa, magasra húzott faridomja éppen súrolgatja ezt a határt. Összességében inkább a kasszikus, régebbi korokat idéző vonalak jellemzőek rá. Túrás szempontból szépen állja a sarat, mert amit kell tudnia egy jó túragépnek (legyen kényelmes, megbízható és jól pakolható) azt az Inazuma is tudja a maga módján, némi kompromisszumokkal, mert ugyanazt nem várhatom el tőle mint pl. egy túraendúrótól Nem egy erőgép 750-es létére, hiszen mindössze "csak" 86lóerős amit én inkább pozitívumként értékeltem, hiszen minél jobban ki van hegyezve egy motor annál nagyobb igénybevétel jut az alkatrészeire. Többször említettem már más fórumokon is, hogy tulajdonképpen ha belegondolunk 50lóerő is bőven elég egy jó kis (akár hosszabb) bámészkodós túramotorozáshoz. Minden motorral úgy vagyok, hogy a karbantartás határozza meg annak jóságát és megbízhatóságát és az ahogy vigyázunk rá Amennyire tudok vigyázok rá és megadom neki ami jár, persze ezért várok is tőle valamit és ha kell lemegyek az aszfaltról is ha a látnivaló úgy kívánja.
Rövid telet nektek és jó sok kellemes kilómétert a 2012-es szezonra is!
Elmész te a picsába öcsém- ide jössz és megint arcokodsz -é s a végén még neked áll feljebb?
Lefordítva a hülye nyelvedre-
Ajánlom a Thaliát- és nem mondtam hogy a Merci rossz lenne- telekre járni meg a Thalia jobb te majdnem értelmiségi faszfej!
Nem kreálok én személyes problémát- leírtam valamit, de te nagy tudású rögtön azzal jössz hogy nem jót írok stb- erre a végén mindig kiderül hogy te egy hülye vagy- értsd már meg hogy nem bírja a fejedet itt senki..
És pont a gyökér stílusod miatt, megt azért mert hazudsz mint a vízfolyás.
No csak hogy megkérdezzem akkor- te nagyarcú azt írod az adatlapodon- több mint 60 ezer km a Gs- el erre mit írsz utána? Copyzom:
Dipshit
[87979] január 5. 21:39
Nem kell túl sűrűn
Cserélt már itt valaki amúgy rajtam kívül?
Óra szerint 80-ezernél lett az enyém lecserélve, a motor 21 éves korában. Azóta mentem vele 55 ezer kilométert, de még 30-40-et biztos jó lesz
No ezek, és a többi miatt vagy te a szemeben egy ócska hazug kis szarházi!
Ott a hszed száma dátuma- erre varrjál gombot ecsém!
Lefordítom milyen bolhából lett már megint ez az elefánt:
"-Vennék egy Mercedes C osztályt, mik a tapasztalatok róla?
-Nekem egy Thaliám van, nagyon szuper.
- Én is a Thaliát ajánlom nekem bevált!
.
.
.
.
- Nagy a csomagtartó, kijárni a telekre nagyszerű.."
Kb Ennyire volt köze a kérdéshez a ti válaszaitoknak..
Csak nekem bassza csőröm.Bár ilyen gumit és motort is birtokolok valószínűleg kocsistul-lovastul megveszlek kilóra nagyeszű barátom.
Ha mást akarok mást veszek mert megtehetem.Nem csak pofázok.
Muszáj neked belekötni mindenbe?
Viszont még azt se tudjuk hogy a kedves kérdező mire használná az új gumit. De te mindig jössz a személyes hülyeségeiddel..és minden kérdésből személyes problémát kreálsz.
Na akkor mi van? Már a számokat sem ismered? K36- az nem 63- gyökérpálca! Tudod meg van fordítva két szám...
Mivel anno te letagadtad, hogy nem vagy eleresztve- apuci szeme fénye elmondanám- amit anno Parabellum is leírt- itt bár elméletileg szegedi lennél- bár stílusod alapján inkább egy fasz vagy- igen kevés a kanyar , és ha van is akkor is lágy ívűek, jól beláthatók. Mivel nem hinném hogy egy jobb gumi miatt 160- al járnék (igen! Kéépzeld- ennyivel is megy egy ER5- és nem ez a vége még! Jéé! ) ezekben a kanyarokban- azért hogy a közepét koptassam nagyrészt a guminak, lőjj fejbe nem a legdrágább gumit vettem rá- így már oké? De jó gumi az annak ellenére hogy te nem ezt mondod- igaz eddig már 3-an megadták rá az ajánlott pecsétet..
Ha valamiből lehet kapni jobbat (minden tekintetben), de az drágább (itt most nem horror összegekről beszélünk), akkor az olcsóbbat választani egyértelműen fillérbaszás (politikailag korrekt megfogalmazásban spórolás, vagy takarékoskodás..)
..és én is szoktam fillérbaszóskodni. Nem értem miért fáj nektek ez a kijelentés?
Ajánlásomnak van alapja is- itt jó páran megyünk ezzel a kombóval, eddig ha nem is teljesen de nagyrészt megelégedve!
Na persze azt elfelejtettem, hogy mi mint anno a kollegád írta biztos csak 80- 100- al közlekedünk, mert hát ugye az Er5 az nem jó csak ezen a sebességen- nem megy- tudod?
Baromgyerek...
Az ajánlásom nem oka fogyott, normál körülmények közt nagyon jó gumi a Heidenau is!
Csak te egy olyan kibebaszott okos gyerek vagy- hogy csak az a jó, és úgy ahogy te mondod- igaz- közben cblaci is ide írt, de látom, akár ne is írt volna ide- neked az sem számít.
Én persze már tudom- hogy te okostojás, ki átszelt sok kontinenst- és valóban úttalan- utakon fektetgeti a Gs-t és pózol vele, valamiféle mnitológiai lény lehetsz még az őskorból, szerintem te tervezted az első igazi motort, gumit, fékcsövet stb.
Csak akkor a még gyerek cipőben járó technológia miatt nem lehetett GS-t gyártani, meg Hi- tech Michelin gumit- és teflon belsejű fém fékcsővet- szemét világ.
Neked tök mindegy ki mit ír- lényeg bele lehessen kötni, meg vitázni- multkor (ha már a kamu anekdótáknál tartunk) hallottam hogy valaki kisebb motorral megelőzött egy Hayabusát- a leírás szerint tuti te lehettél...
Pontosan értem, hogy mit írtál. Mégpedig annyit, hogy ajánlod a Heidenaut.
Ha a kérdező úgy kérdez, mi a vélemény a Michelinről.. feltételezhető, hogy nem fog fillérbaszásból Heidenaut venni, mert az olcsóbb, úgyhogy innentől kezdve okafogyottá válik az ajánlásod. Ha nincs pénz, akkor lehet hogy jobb mint egy használt, ez tény.
Am pedig nem feltétlen olcsóbb a Heidenau sem, mivel hamarabb kopik mint a drágább Michelin.
Máskülönben nagyon sok múlik a gumi típusán is.. a márka nem minden!
Michelin, Metzeler, Pirelli és Bridgestone gumikkal is van tapasztalatom.. csak tudom már miről beszélek
És akkor aMORF barátom, hogy ha már rám szólt egy ilyen faszfejvirág, mint Dipshit- és teljesen korrekt legyek akkor bocsánat, hogy félre érthetően írtam, tehát próbáld ki a Michelint- én mióta letúrtam a szar Dunlopokat- azóta csak Heidenaut a K63- K64 párost használom, tehát én AZÉRT mertem ezt ajánlani- igaz azt nem mondtam, hogy ne próbáld ki a Michelint. És azt sem hogy jobb.
A döntés Rajtad áll...
Nem lehetne befejezni ezt?
Nem állok senki pártjára csak megjegyezném hogy ennyi faszfejezést régen halottam.És ez annyira nem tetszik.
Lehet régimódi vagyok de lehetne kicsit kúltúráltabban?
Itt nem áll sosem a bál csak van egy nagyon GYP-s gyerek- faszomtuggyahonnan- amint látod valami Dipshitnek hívják a gyenge elméjűt- aki mindig ide "pofátlankodik" mikor nem kéne (tehát sosem)- nagyon szerencsétlen, és nagyon hülye szegénykém, legfőbb ismertető jele, hogy nem veszi észre magát, nagyon okos, és szeret kötözködni, míg orrba nem fogom verni. De már erre is megvolt a válasza a mútlkor, fel akart jelenteni! Kemény gyerek ám ez vigyázni kell vele!
Szal kezeld úgy szerencsétlent mint ha itt sem lenne!
Amúgy ha nem bírod a hülyeséget akkor hogy bírsz magaddal jóban lenni?
Elég szerencsétlen időpontban sikerült benéznem ide, úgy látom itt most áll a bál, de mivel kérdeztél így aztán válaszolok
No én sem voltam (nem is vagyok) Suzuki fan, inkább a Hondák azok amik megdobogtatták régebben a szívemet. Ma már túl vagyok ezen és a típusfüggőség helyett a klasszikus motorok formavilágába tartozó összes kétkerekű vonz, másodsorban pedig a veteránok. Persze van nekem is kedvenc típusom (CB 1300) de arra még várnom kell...
Az inazuma egy klasszikus naked némi retrós beütéssel. A sportos jelző nem tudom mennyire illik rá, bár ha csak a hátsó traktust vesszük alapul akkor a széles 170-es hátsó tappancsa, magasra húzott faridomja éppen súrolgatja ezt a határt. Összességében inkább a kasszikus, régebbi korokat idéző vonalak jellemzőek rá. Túrás szempontból szépen állja a sarat, mert amit kell tudnia egy jó túragépnek (legyen kényelmes, megbízható és jól pakolható) azt az Inazuma is tudja a maga módján, némi kompromisszumokkal, mert ugyanazt nem várhatom el tőle mint pl. egy túraendúrótól Nem egy erőgép 750-es létére, hiszen mindössze "csak" 86lóerős amit én inkább pozitívumként értékeltem, hiszen minél jobban ki van hegyezve egy motor annál nagyobb igénybevétel jut az alkatrészeire. Többször említettem már más fórumokon is, hogy tulajdonképpen ha belegondolunk 50lóerő is bőven elég egy jó kis (akár hosszabb) bámészkodós túramotorozáshoz. Minden motorral úgy vagyok, hogy a karbantartás határozza meg annak jóságát és megbízhatóságát és az ahogy vigyázunk rá Amennyire tudok vigyázok rá és megadom neki ami jár, persze ezért várok is tőle valamit és ha kell lemegyek az aszfaltról is ha a látnivaló úgy kívánja.
Rövid telet nektek és jó sok kellemes kilómétert a 2012-es szezonra is!
Lefordítva a hülye nyelvedre-
Ajánlom a Thaliát- és nem mondtam hogy a Merci rossz lenne- telekre járni meg a Thalia jobb te majdnem értelmiségi faszfej!
Nem akkor cseréltem a vezláncot amikor vettem a motort, mentem vele előtt majd 10ezer kilométert. Gondolom az 55-65 problémakörre gondolsz.
És pont a gyökér stílusod miatt, megt azért mert hazudsz mint a vízfolyás.
No csak hogy megkérdezzem akkor- te nagyarcú azt írod az adatlapodon- több mint 60 ezer km a Gs- el erre mit írsz utána? Copyzom:
Dipshit
[87979] január 5. 21:39
Nem kell túl sűrűn
Cserélt már itt valaki amúgy rajtam kívül?
Óra szerint 80-ezernél lett az enyém lecserélve, a motor 21 éves korában. Azóta mentem vele 55 ezer kilométert, de még 30-40-et biztos jó lesz
No ezek, és a többi miatt vagy te a szemeben egy ócska hazug kis szarházi!
Ott a hszed száma dátuma- erre varrjál gombot ecsém!
Lefordítom milyen bolhából lett már megint ez az elefánt:
"-Vennék egy Mercedes C osztályt, mik a tapasztalatok róla?
-Nekem egy Thaliám van, nagyon szuper.
- Én is a Thaliát ajánlom nekem bevált!
.
.
.
.
- Nagy a csomagtartó, kijárni a telekre nagyszerű.."
Kb Ennyire volt köze a kérdéshez a ti válaszaitoknak..
Ha mást akarok mást veszek mert megtehetem.Nem csak pofázok.
Muszáj neked belekötni mindenbe?
Viszont még azt se tudjuk hogy a kedves kérdező mire használná az új gumit. De te mindig jössz a személyes hülyeségeiddel..és minden kérdésből személyes problémát kreálsz.
Én eleresztve..?! ne viccelj már!
A kettő nem ugyanaz!
Mivel anno te letagadtad, hogy nem vagy eleresztve- apuci szeme fénye elmondanám- amit anno Parabellum is leírt- itt bár elméletileg szegedi lennél- bár stílusod alapján inkább egy fasz vagy- igen kevés a kanyar , és ha van is akkor is lágy ívűek, jól beláthatók. Mivel nem hinném hogy egy jobb gumi miatt 160- al járnék (igen! Kéépzeld- ennyivel is megy egy ER5- és nem ez a vége még! Jéé! ) ezekben a kanyarokban- azért hogy a közepét koptassam nagyrészt a guminak, lőjj fejbe nem a legdrágább gumit vettem rá- így már oké? De jó gumi az annak ellenére hogy te nem ezt mondod- igaz eddig már 3-an megadták rá az ajánlott pecsétet..
..és én is szoktam fillérbaszóskodni. Nem értem miért fáj nektek ez a kijelentés?
Amúgy nekem K36-os Heidenau volt fent, ami nem tetszett. Szemre ugyan olyan mint a Metzeler ME77.. de ég és föld a különbség (mondjuk árban is... ).
Na persze azt elfelejtettem, hogy mi mint anno a kollegád írta biztos csak 80- 100- al közlekedünk, mert hát ugye az Er5 az nem jó csak ezen a sebességen- nem megy- tudod?
Baromgyerek...
Ennyi!
Csak te egy olyan kibebaszott okos gyerek vagy- hogy csak az a jó, és úgy ahogy te mondod- igaz- közben cblaci is ide írt, de látom, akár ne is írt volna ide- neked az sem számít.
Én persze már tudom- hogy te okostojás, ki átszelt sok kontinenst- és valóban úttalan- utakon fektetgeti a Gs-t és pózol vele, valamiféle mnitológiai lény lehetsz még az őskorból, szerintem te tervezted az első igazi motort, gumit, fékcsövet stb.
Csak akkor a még gyerek cipőben járó technológia miatt nem lehetett GS-t gyártani, meg Hi- tech Michelin gumit- és teflon belsejű fém fékcsővet- szemét világ.
Neked tök mindegy ki mit ír- lényeg bele lehessen kötni, meg vitázni- multkor (ha már a kamu anekdótáknál tartunk) hallottam hogy valaki kisebb motorral megelőzött egy Hayabusát- a leírás szerint tuti te lehettél...
Ha a kérdező úgy kérdez, mi a vélemény a Michelinről.. feltételezhető, hogy nem fog fillérbaszásból Heidenaut venni, mert az olcsóbb, úgyhogy innentől kezdve okafogyottá válik az ajánlásod. Ha nincs pénz, akkor lehet hogy jobb mint egy használt, ez tény.
Am pedig nem feltétlen olcsóbb a Heidenau sem, mivel hamarabb kopik mint a drágább Michelin.
Máskülönben nagyon sok múlik a gumi típusán is.. a márka nem minden!
Michelin, Metzeler, Pirelli és Bridgestone gumikkal is van tapasztalatom.. csak tudom már miről beszélek
A döntés Rajtad áll...