Köszönöm a többiek nevében is hogy megosztottad a tapasztalatainkat Velünk!
Nagyon nem vok egy Suzuki fan- de szép a géped, igazi klasszikus formájú a gép - mennyire mondanád sportosnak, vagy túrának? Tapasztalatok? Érdekelne, csak érdekesség szinten is!
Köszi!
No akkor a személyes konfliktust félre téve- ha elolvastad volna amit írtam ( de nem is érdekes- régen is, egyetemista létedre szövegértési gondjaid voltak) akkor láttad volna, hogy NEM azt mondtam hogy jobb a Heidenau mint a Michelin- és egyben igazat is adok neked, azt nem írtam, hogy én a gyári óta csak Heidenauzok- tehát mea culpa, nincs tapasztalatom a Michelinnel.. Ebből a részből igazad van.
Nem vagyok olyan nagy motor teszter sem mint te- tehát nem tudom szép szavakkal, már- már Paulovits Imrét ( bocs a Motor revü olvasást is rég abba hagytam, csak Őt ismertem még anno jobban) megszégyenítő- ilyen tűréshatár, meg olyan tűréshatáron levő dolgokkal leírni a gumik viselkedését. Hiába, nem voltam világ körüli ratyi túrán mint te...
Tehát akkor amint Parabellum írta, várjuk a tapasztalatokat- de nem Gs 500 tulajoktól, tudod mi meg nem értett hülyék csak egymás nyelvén értünk...
Én azt mondtam anno a Hejdejóra, hogy nem a csúcs gumi, de ebben az árban versenyképes- ma 4-5 fokban mentem 100 km-t nem csúszkált, igaz nem is döntöttem lapra a vasat, de normál körülmények között nem csúszott meg... Esőben az is csúszkál, ha már ömlik minden felől. Na ennyit erről, félre téve mindent.
És akkor most:
_ édes kis fiam, te mi a faszt keresel itt? Ugye- kinek ugatott a pofája a múltkor (2 hete kb.) mikor pár sort írtam a Gs fórumra- hogy ki is pofátlankodott oda? Nem azzal van a baj hogy ide írsz- sőt jó hogy ha van véleménye valakinek, de egy ilyen szarházi véglény, ezek után még pofázgat is , na ez nekem sok.
Ne aggódj- remélem egyszer össze futunk remélem, és azt is hogy legalább egyszer jól pofán tudlak kenni- még ha utána fel is jelentesz- mint ígérted te nagy hős ugatóbajnok, vagy te leszel az erősebb- de ne haragudj nem bírom a pofádat, és nem azért, mert össze- vissza hamukázol, és okoskodsz, egyszerűen az ide írogatásaid után kurvára nem bírom a faszkalap fejedet elviselni- ezt köszönd magadnak.
A többiek a GS fórumon nagyon normálisak- te épp az ellenkezője vagy- tehát nagyon nem normális- ezt fogadd el,szomorú- sajna de így igaz!
Mellesleg- olvasgatom a fórumotokat, érdekes dolgok vannak a Gs-el is, és ne feledd a sok hanta- palinta után, nem fogom ezeket sem elfelejteni- mikor is itt nem igazán objektív képet festettél- legfőképp te kis szarházi az Er5-ről.
Ugye pl. csak hogy megemlítsem, mikor is egyik új tagotok, kinek is a barátnője az Er5- ről ült át Gs- re te pedig bőszen agyaltál azon a második emberen aki Er5-ről ült át Gs- re hogy húú- jéé valaki átült megint a GS-re.
Igaz azt elfelejtettétek megemelíteni, hogy lehet- egy feszes kemény futómű sokkal jobb egy takony puhánál- a' la GS- mert ugyi pl. Isten nyugosztalja azokat a szerencsétleneket akik pl. anno a Trophy 250 nyergében lelték halálukat, vagy majdnem emiatt (ott az earles villa viselkedése is bejátszott, nem csak a puhaság), de te azért bőszen ajánlod a szar puha- nem tudjátok hogy tuningoljátok futóművű GS- edet- egy kezdőnek, amit pl. múltkor rohadtul nem írtál ide a takonytengerben "véletlen".
Ezzel sincs baj, nem érdekel, de ne haragudj meg még egyszer- és sajna, miattad valószínűleg nem utoljára írom le- nekem egyáltalán nem szavahihető a leírásotok az Er5- ről... És ennek okán kurvára elolvasom mit írsz, ésnem mondom azt sem, hogy baj hogy írsz- de nekem ezentúl Dipshit, és hasonlóak leírása= nagy kalap szarral- ergo NULLÁVAL
Basszus, valószínűleg allergiás lettem rád - remélem leverhetem majd egyszer rajtad... Bár addig- valszeg elmegy tőle a kedvem... de ne legyen úgy.
Véletlenül keveredtem ide de látva a témát hozzászólnék a Heidenau témához.
A 400-as CB-n volt szerencsém kipróbálni a K63-ast és nagyon szerettem, sőt amikor eljött a gumicsere ideje az Inazumára is kerestem ugyanazt a típust, sajnos K63-as nincs olyan méretben ami az Ina gyári mérete.
Michelint is próbáltam szintén a CB-n hidegebb időben nem volt jobb sőt...
A heidenau kicsit hamar kopott, de az árát nagyon megéri még úgy is. Gyorsan hozzáteszem azt is, hogy nem motorozok pengeélen a határokat feszegetve, így a tapasztalataim csak túrás megközelítésből helytállóak
Tömören:Biztos,hogy a Michelin jobb.Biztos,hogy drágább is.Biztos,hogy kell ennyivel jobb és esetleg drágább gumi egy ilyen kihegyezett sportgépre mint a miénk?
Ha a pénz nem döntő a kérdésben(nekem pl. nem)akkor vedd meg a jobbikat.A Hejjdenyaút a gazdaságossága miatt is ajánlottuk.Azzal együtt,hogy a konkrét kérdésed nem ez volt.
Ha beválik akkor oszd meg majd velem a tapasztalataidat légy szíves!Szezon eleje körül ismét cipő csere esedékes.Ha annyival jobb akkor én is megpróbálom.
Nem értek veled egyet, és nem azért mert Te mondod, most hagyjuk a személyes konfliktusunk. A Pilot Activval szemben Heidenaut ajánlani..hmm..érdekes.
aMoRF kolléga tisztánlátásának érdekében.
A Pilot Aktiv egy nagyon jó gumiabroncs, száraz körülmények között kategóriájában kimagasló teljesítménnyel bír. Tapad rendesen, agilis, és rendes visszajelzést ad határhelyzetben is. Az árán kívül egy negatív tulajdonsága van, vizes körülmények között csak jó közepes.
Hasonló tulajdonságokkal bír a Bridgestone BT45R is, de az szárazon kicsit kevesebbet, esőben sokkal többet tud.
Ha nem fontos, hogy kimagasló vizes teljesítménye legyen a guminak, én bátran ajánlom a Pilot Activot. Megéri az árát!
GS 500 topicban elég sokféle gumival van már tapasztalata a társaságnak
Michelin csak jó lehet sztem.Bár én még nem kóstoltam.Mi itt páran Hejjdenyaút koptatunk.Az is teljesen jó gumi.Engem még nem tréfált meg legalább is.A gyári Dunlop szetthez képest ég és föld.A Michelin most mennibe kerül?
Szia Zimi tesó.Elutaztattam a dekopírt Hajósra de a kitérő nem fért bele az időbe sajnos.Az ajánlatot fenntartom.Remélem idén valamelyik bulin összefutunk és akkor rád sózom.
Lassan kezdenék rákészülni a következő szezonra. Viszont nagyon sok mindent szeretnék rendbe rakni. Először is új gumi kell a kis kawára. Kezdenek csúnyán elmászni az árak és gondoltam jobb ezen túlesni minél hamarabb.
Ki is néztem a Michelin Pilot Activ gumit. A michelin reklám szövege szerint kifejezetten ER-5, CB500, GS500-as kategóriás vasakra tervezték. Nem tűnik rossznak de kérdezném, hogy van-e valakinek tapasztalata erről a gumiról?
Szerintem az átlátszó színűért nem nagy akció a 8000. 10-ért akárhol füstszínűt kapsz, véleményem szerint az sokkal jobban mutat.
Ezenkívül kelomotor-on 320×340-et írnak méretre, itt meg kissebbet. A felfogatási pontok tuti stimmelni fognak, de ha a Puignál is kissebb a plexi, akkor már tényleg dísznek sem jó. Remélem segítettem valamelyest!
Szia!
Úgy is a lámpabura rögzítő csavarok mögé kell tenni, az univerzális plexikkel nem szokott ilyen gond lenni, hogy nem lenne legalább egy-egy furat a megfelelő helyen.
Sziasztok! Valakinek véletlenül nincs motrix plexi a motorján? Van most akciósan, de nem merem megvenni, mert nem tudom hogy nézne ki, vagy hogy passzol-e. Erről lenne szó: http://www.iparcikkonline.hu/i...
Most (MA) 8000 Ft-ért. Bátorítsatok, vagy vegyétek el a kedvem!
Zoli.
Hol vagy elveszve?
A hétvégén el jöhetnél erre,rég láttunk már.
Anyu azt üzeni hogy meg kellene kóstolni azt a finom bort amit hoztál nekünk.
Én pedig azt üzenem hogy meg néznéd nekem van e már szinkronosan az Alkonyat 4?
Köszcsi puszcsi
Sziasztok!
Újévi akcióinkban a legújabb DID láncok, láncszettek, Brembo fékbetétek, K&N légszűrők, és még sok egyéb termék szinte tavalyi áron!
Pl. ER-5 utcai Brembo fékbetét pár 7.800Ft, DID 520VX X-gyűrűs lánc 15.600Ft.
Érdeklődni: http://www.motoralkatresz.eu
Üdv ismét vagyok. Bocsi a seed kimaradásért de elszállt a gépembe a táp és igy nem tudtam tölteni fel a képeket. De most márt ujra töretlen lelkesedéssel tolom fel :D
Ugyanis, sokszor hoznak be teljesen ép állapotú motorokat, olaszoktól is stb., már mondta a jánoshalmai bontós miért, de elfelejtettem...
Tehát, bőven van rá esélye, hogy talál valahol!
Nagyvas.hu-t is néztem már, sikertelenül. Találtam viszont egy oldalt (a címét nem tudom hirtelen, majd visszakeresem az előzményekben), ahol állítólag lehet rendelni konkrétan 1997-es ER-5 bukócsövet. Na ezeknek majd írok egy mail-t, mert nagyon gyanús. Egyrészt minek lenne a bukócsövön évszám, másrészt meg kb. akármit írok be, kiírja, hogy rendelhető. Na de hátha... Egyébként maradnak a bontók.
Köszönöm a többiek nevében is hogy megosztottad a tapasztalatainkat Velünk!
Nagyon nem vok egy Suzuki fan- de szép a géped, igazi klasszikus formájú a gép - mennyire mondanád sportosnak, vagy túrának? Tapasztalatok? Érdekelne, csak érdekesség szinten is!
Köszi!