Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ŐŐŐ- most más ügyben jártunk ott
Szilveszteri előkészületek... ugyé
Örülök, hogy segíthettem!
Talán annyit még ami kisebb széria hiba, az a műszerfal égőinek sorba kiégése- ezt pedig a Tungsram 2w- os izzóival örökre száműzhetitek!
Ha megvettétek a vasat, várjuk a srácot berkeinkben szeretettel- illetve a túráinkra is!
Meg persze, ha van kedved Téged is!
Köszönöm ez korrekt volt! Az általános dolgokkal amiket írtál nincs gondom régóta motoros vagyok és szerelgetek is sok mindent, leginkább ilyenek érdekeltek mint amit a kipuffról írtál. még egyszer köszi!
Szép az öreg vas Jasson! Gratu hozzá!
Alapvetően nagy széria hibák nincsenek:

A kipufogó szokott szétesni- ezt egy végdob cserével orvosolhatod. Ha nem hallatszik füttyögő, ciripelő hang a dobból- akkor rendben van a dolog, de előbb - utóbb szét fog esni, erre sajnos nincs kivétel. Ugyanúgy használható a vas- csak a hangja über gagyi.
A szokásos- átnézéseken kívül másra nem kell ügyelned, elpusztíthatatlan vas, jó futóművel, és szépen össze is van rakva.
Futómű ne szitáljon, ezt úgy tudjátok ellenőrizni, hogy kb 70- 80- nál elengeded a kormányt egy pillnatra (ha nem kezdő a heverod) és hagyod lelassulni kb. 50- ig, ha eközben szépen megy egyenesen rángatás nélkül, akkor oké a dolog, egyéb esetben is nagy részt egy centírozással, első gumi cserével meg lehet oldani a dolgot, nem sok pénzből. Ezek amúgy is szokásos dolgok, nem csak ennél a típusnál kell oda figyelni erre.
Hidegen egy kis ciripelés, zörgés ha hallható a blokkból az természetes, elég sok a lánc a blokkban, és az illesztések ennél a típusnál még inkább a régi kawás tendert követik, tehát nem az a finom hangú blokk.
Túl nagy zörejek ne legyenek- az első féktárcsát nézzétek meg- ha 4- 4,5 mm alá kopott akkor cserés, megoldható viszonylag baráti áron a cseréje, ebből inkább a motor futás teljesítményét tudjátok lemérni.
Láncot nézzétek még meg ne legyen tökig kinyúlva- rugós tagokat is nézzétek át.
Általános alap dolgokat...
nem csak ő osztja a "lapokat"...
Nov 22 környékén keresgélj. Itt is, a CB 500 meg a GS topikban is.

De szép napok voltak
Lapozz vissza kicsit
Elnézést kérek mindenkitől mert nem a témához tartozik a dolog, de mivel itt is vannak ismerősök gondoltam megkérdem.
Van e vagy volt e valakinek Kawasaki ER 500-asa( bár gondolom ez hülye kérdés itt). Mert egy jó barátom olyat szeretne venni és kíváncsi lenne, hogy mikre figyeljen oda vásárláskor. szériahibák vannak e blokk hang milyen gyárilag lánc visítás hallható e vagy sem stb.

Ha valaki tudna esetleg valamit és megosztaná velem megköszönném.
de nagy a szerelem, de nagy!

Nektek semmi újdonság nem lesz egy találkozóban, mikor kéthetente összejártok!

Nincs erre valami tárhelyes megoldás?
Jövő ilyenkorra talán le is fog töltődni tőled...
4% már megvan!
Kedves Papaa, Erzsi mama, Tamicaa, Bigi, Papucsos tesó!

Jó volt találkozni Veletek újra- és köszönjük a fenséges Brassóit- kedves hölgyek!
Hamarosan újra találkozunk!

fisi
hokkon@freemail.hu


Köszönööööm
szlaukrisz@freemail.hu
köszke


imrie72@gmail.com
Diszeli képekről csináltam torrent fájlt. Akinek nincs meg torrentről leszedheti. csak adjon emailcimet és átküldöm a torrentfájlt.
Csak 10 GB szal a jelenlegi net sebesség mellet nem olyan gyorsan megy át de aki kitartó az 2 teljes nap letöltés után hozzájuthat a teljes anyaghoz.
Köszi Krisztim!
Na de kedves hölgyeeem!
kit láttam Tata környékén 25én fekete ER5el kora délután, kellemes karácsonyi motorozás közepette?
drága Papppának is nagyon boldog születésnapot
kisöccá, zongorista és zarándok
szia szülinapos! isten éltessen naon sokáig drága Fisink
Zongorista nevében köszi a névnapi jókívánságokat:))
ha találkozunk, jól meghúzom a a a a a f..ffffff......fffff... füledet
Köhi!
Boldogot, szülinaposok!