Akkor jol gondolom a dolgot.. Letöltöttem a pdf-et amit elötte valaki feltöltött, onnan azért tudni lehet majd a dolgot valszinüleg.. Ki kell mérni szinte mindent.. Hát szép sorban. Most kissé hideg a garázs, de azért valamikor idöt kell szakitanom rá.. A párom nagyon kész van, hogy nem tudja használni a kis kedvencét... Még akkor is, ha én is jol passzolok a lába közé..
Nos akkor majd folyt. köv. a melo után.. Addig azonbban, ha bárkinek van valami jo ötlete, azt mindig szivesen veszem.. :)
hát...akkor én most jól szégyenkezem....sajnos idén nem voltam jó gazdi, én ezeket az alapos szezonzáró műveleteket idén kihagytam...takarózom azzal, h nekem most más feladatom van....de tavasszal bepótolom..akkor már a kisöccá is nagyobb lesz
Szerintem is fesszabályzó lehet, érdemes rámérni a be illetve kimenő végpontokra is.
Ha a bemenetnél megvan 12-13 volt, de a kimenetnél már nincs akkor tuti az a ludas (aszem egyébként a kimenetnél 14,5 körüli feszeket kellene mérni működő motornál.)
Azonban ha a bemenetnél sincs meg a kellő feszültség, akkor máshol(is) lesz bibi.
Illetve javaslom majd mérj rá az egyenirányítóra is, mert lehet az is sérült...
Köszi, de nincs pénz a szerelöre.. Ugyhogy maradok én! :) Na akkor neki megyek majd a fesz szabályzonak. Meg végig tesztelek mindent... De azért, ha van esetleg más, azt szivesen veszem!
Ha ilyen vacakok az összes Ernők akkor inkább az enyém nem is az
Lövésem sincs mi baja.De szarul hangzik.A fesszabra tippelnék én is.
Anno a seregben az UAZ terpjáróm akkor vert ki minden égőt és műszert mikor menet közben lerázódott az egyik akkumulátor saru.
Viszont az régi és szovjet technika volt.Ez meg nem az.
Autóvillamossági műhely vagy kísérletezés.Egyik drága de a másik meg nem olcsó.
Hát ilyen gondom nekem speciel nem volt, de hátha mhmax, vagy valaki más tud segíteni. Lehet hogy fesszab, szerintem vidd el egy jó villamossági szakemberhez!
Hát kissé fura kérdésem lenne! :) Szoval a párom mociját csinálgatom és annyira fura dolgokat csinál, hogy az már..
Szoval eddig az volt a gond, hogy beindult, de nem akart pörögni... Amint a gázt huztam lefulladt.
Azt sikerült kibliccelni, kipucolva a karbikat meg mindent.
Most viszont.. Szerintem csinált egy tultöltést vagy nem is tudom.. Szoval kicsapkodta az égöket, no meg eldurrant a gyujto tekercs.. Hát azt is kicseréltem és most ott vagyok, hogy még akkor is, amikor bika kötéllel autohoz van kötve, az aksi amint ráadom a gyujtást, csak 4.5-5 voltot ad... Viszont, amikor inditani akarom, akkor eltünik minden áram. Ez nem aksi gond, hiszen bikázva van...
Még nem probáltam kilámpázni, vagy kimérni, de lehet a fesz szabályozo szált el. Volt már valakinek ilyen gondja? Ki tud segiteni? Köszi szépen mindenkinek, aki tudna egy cseppet is elöre lenditeni...
Egyébként nekem is valami műszerfal ápoló spray-om volt, azzal fújtam el.
mondjuk én a szilikonról nem sok jót hallottam, így az ápolószerek kiválasztásánál igyekszem elkerülni
Akkor jol gondolom a dolgot.. Letöltöttem a pdf-et amit elötte valaki feltöltött, onnan azért tudni lehet majd a dolgot valszinüleg.. Ki kell mérni szinte mindent.. Hát szép sorban. Most kissé hideg a garázs, de azért valamikor idöt kell szakitanom rá.. A párom nagyon kész van, hogy nem tudja használni a kis kedvencét... Még akkor is, ha én is jol passzolok a lába közé..
Nos akkor majd folyt. köv. a melo után.. Addig azonbban, ha bárkinek van valami jo ötlete, azt mindig szivesen veszem.. :)
Majd tavasszal!
remélem, hogy nemsokára majd jól megdobálja a szőrös apját hógolyóval..
Kénem még plusz egy kipu a másik oldalra, és maga lenne a tökély
Kár, hogy Magyarországon nem forgalmazzák
Nem mintha lenne rá zsetonom
Szerintem is fesszabályzó lehet, érdemes rámérni a be illetve kimenő végpontokra is.
Ha a bemenetnél megvan 12-13 volt, de a kimenetnél már nincs akkor tuti az a ludas (aszem egyébként a kimenetnél 14,5 körüli feszeket kellene mérni működő motornál.)
Azonban ha a bemenetnél sincs meg a kellő feszültség, akkor máshol(is) lesz bibi.
Illetve javaslom majd mérj rá az egyenirányítóra is, mert lehet az is sérült...
Ezt most csak nekünk küldöm!
http://youtu.be/ZeN1soupFFc
Lövésem sincs mi baja.De szarul hangzik.A fesszabra tippelnék én is.
Anno a seregben az UAZ terpjáróm akkor vert ki minden égőt és műszert mikor menet közben lerázódott az egyik akkumulátor saru.
Viszont az régi és szovjet technika volt.Ez meg nem az.
Autóvillamossági műhely vagy kísérletezés.Egyik drága de a másik meg nem olcsó.
Hát ilyen gondom nekem speciel nem volt, de hátha mhmax, vagy valaki más tud segíteni. Lehet hogy fesszab, szerintem vidd el egy jó villamossági szakemberhez!
Hát kissé fura kérdésem lenne! :) Szoval a párom mociját csinálgatom és annyira fura dolgokat csinál, hogy az már..
Szoval eddig az volt a gond, hogy beindult, de nem akart pörögni... Amint a gázt huztam lefulladt.
Azt sikerült kibliccelni, kipucolva a karbikat meg mindent.
Most viszont.. Szerintem csinált egy tultöltést vagy nem is tudom.. Szoval kicsapkodta az égöket, no meg eldurrant a gyujto tekercs.. Hát azt is kicseréltem és most ott vagyok, hogy még akkor is, amikor bika kötéllel autohoz van kötve, az aksi amint ráadom a gyujtást, csak 4.5-5 voltot ad... Viszont, amikor inditani akarom, akkor eltünik minden áram. Ez nem aksi gond, hiszen bikázva van...
Még nem probáltam kilámpázni, vagy kimérni, de lehet a fesz szabályozo szált el. Volt már valakinek ilyen gondja? Ki tud segiteni? Köszi szépen mindenkinek, aki tudna egy cseppet is elöre lenditeni...