Hogy miért tartjuk jobbnak az ER5-öt mint a GS-t: Erősebb, de ami még fontossabb jóval nyomatékosabb blokk, vízhűtés, (és a legfontosabb!) relatív, de sokkal szebb design, jobb kidolgozás.
A világutazós kérdésedre sztem. nagyrészt az a válasz, amit Fisi mondott (8 év késés) megspékelve egy szar marketinggel (nem nagyon reklámozták). A GS sokkal korábban kezdte a pályafutását, és a legolcsóbb volt mindíg. Ezekből kifolyólag egy évjáraton belül simán van belőle legalább 10szer! annyi, mint ER-ből.
Elnagyolva két fajta világutazó van az egyik kitömött zsebbel BMW GS-el, a másik "csórón" indul túrázni. Az utobbinak (pl kalandvágyó egyetemista) a legfontosabb a pénz. A suzuki kicsivel olcsóbb, kicsivel kevesebbet eszik, kicsivel igénytelenebb, ráadásul folyamatos tempónál nem tűnik fel az a pár ló hiány, még jóhogy a GS-t választja.
Remélem megfelel ez a válasz.
Na jól van Dipshit koma- látom lázadó vagy- sör nincs szerintem hagyd el ezt a fórumot- én azt hiszem széépne megkértelek- ma nagyon nyugis napom van. A bunkóságnak is van határa..
Menj szépen.. Jó volt veled társalogni.. Áldjon emg az ISten azt legyen örökké Gs- 500- ill 450- ed.. Elég bunkó húzás volt ez komám...
Veled viszont tényleg baj van.Ez a rajz már tényleg a hülye gyerek kategória.Látni ilyet egykét fajbarom autóján is.Legyél magadra büszke.Már nincs mit tanulnod.Kész vagy.
Van nekünk is egy túrázós GS5-ös házaspár barátunk.Illetve már csak volt mert beszámíttatta egy Kawasakiba.Az sem új de nem is Ernő.Valami nagyobb gép.Ha jó a csapat akkor pont nem számít milyen motorja van.Ez erre a bandára is erősen jellemző.Kötekedni meg tényleg kár idejönni.Legfeljebb egy kicsit megélénkül a topic.
Átnézek valami csopperes vaj tartályhajós oldalra.Berobbantom a hangulatot náluk is.Ha már ez a módi...
Nem, nem a GS a kategória a csúcsa, mert az egyértelműen a CB, félre értés ne essék.
Am meg most jövök rá, hogy a jóság mibenlétét nem definiáltuk, így az is lehet, sőt majdnem biztos vagyok benne, hogy nem egyféle képpen értelmezzük, így akár teljesen más felöl közelítjük meg a kérdést
Nem ajnározzuk - Istenítjük!
Szerinted ha valaki Er-5-t vett akkor majd nekiáll fikázni? Hogy miért? Elárulom a titkot- azért amit leírtam, meg mert ez tetszett!
Elég jó indok?
Nővérem fia matematikusnak tanul neki motorra se tellett nem hogy túrára- szerintem elégedj meg a sorsoddal. Ha meg "csak" ennyit mész akkor meg nem kell vergődni, meg a világutazókkal jönni...
Ennyi...
Szerintem Fisi objektív képet festett mindhárom típusról, van mindegyiknek előnye hátránya, hogy ki melyiket választja az a saját szempontrendszerétől függ...
Azzal kapcsolatban, meg hogy motorosok ezrei mit mire használnak azért nem kérkednék, mert tudtommal erről nincs hivatalos statisztikai kimutatás, azt meg hogy ki mit mond nem objektív...
Egyszóval ha valamit nem lehet mérni, arra nem is lehet hivatkozni egy döntés/érvelés meghozatalánál...
A kollégának üzenek vegyél GSt! Mehetsz vele afrikába!
Gondolom a Honda CB fórumon is ezerrel ajnározzák már a GS-t a propagandádnak köszönhetően...
NA éljen a GS!
Én láttam élőben, kipróbáltam, beszéltem két anno K6- os Gs tulajjal is- akik szintén nem ismerték az Er-5-t!
Fél óra múlva a fülem és szemem hallatára. láttára fikázták a saját motorjukat!
Azt már el sem mondom, hogy egyik srácnak 150- es Tz- je volt, és azt mondta eladja a Szutyukit és visszaül rá, mert messze nem megy annyira jól mint ahogy a köbcneti alapján várta!
De nem kell elhinned- jó gép az a GS- majd írok az adminnek és átírju ka fórum címét is Viva 'la Gs 500- ra. Ennyi..
Respect hogy anno ilyne barom voltam és nem GS- t vettem, kurva élet várt rám Afrika is.. grr
Az a "kurva nagy török túra" 75 ezer forintba került.. és 10 kilót fogytam, mert enni nem igen ettem. Elmegyek egy évben kétszer messzire.. hát tényleg patakokban folyik nálunk a della
Aki itt márkaháborúzhat az a papucsos meg én- szal ez a mi privilégiumunk!
A kérdésre én válaszoltam a srácnak ,és nem kötözködtem mint a nagy tudású kolléga. Ha ez nem elég menjen jövendőmondóhoz, ne azon lovagoljon hogy NEM TUDJÁTOK A VÁLASZT, azért mert ő eljutott Törökországig...
Komolyna tök jól elkötözködtem papucsossal erre jön mindig valaki aki felébreszt a deliriumos kötözködésből...
Fenébe...
Ég a pofámon a bőr rendesen
Ugyanis most akartam előkeresni a plexit neked, amikor rájöttem, hogy anyósnál cseréltem le vidéken, és otthagytam az ottani garázsban
Hétvégén elvileg mennek haza sógorék, megkérem hozzák vissza, és akkor hétfőn már fogom tudni postázni neked...
Teljesen igazad van.A saját motoromat sem gondolom előbbre valónak másénál.(Mondjuk a kékeknél lehet ).Pár évem alatt sok motort és autót használtam és mindet szerettem a magam módján.Sokat tapasztaltam rajtuk.De nem kérkednék vele semmiképp.
Alapelvem az,hogy aki a tudásával tüntet az még nem tud semmit.
Nem kívántam márkavitát nyitni, maximum típus vitát, ha már ennyire ajnározzátok az 500-as kawát, a másik kettő kategória társ ellenében.
Főleg a miért jobb kérdésre kerestem volna a választ, a célirányosan feltett kérdésemmel. Elég sokat elárul egy általános felhasználási területű motorról, hogy mire merik és mire nem használni tulajdonosaik ezrei a világban.
A világutazós kérdésedre sztem. nagyrészt az a válasz, amit Fisi mondott (8 év késés) megspékelve egy szar marketinggel (nem nagyon reklámozták). A GS sokkal korábban kezdte a pályafutását, és a legolcsóbb volt mindíg. Ezekből kifolyólag egy évjáraton belül simán van belőle legalább 10szer! annyi, mint ER-ből.
Elnagyolva két fajta világutazó van az egyik kitömött zsebbel BMW GS-el, a másik "csórón" indul túrázni. Az utobbinak (pl kalandvágyó egyetemista) a legfontosabb a pénz. A suzuki kicsivel olcsóbb, kicsivel kevesebbet eszik, kicsivel igénytelenebb, ráadásul folyamatos tempónál nem tűnik fel az a pár ló hiány, még jóhogy a GS-t választja.
Remélem megfelel ez a válasz.