Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


Ideje lenne már
Az biza annyi..
A gs 500 kétszelepes? Engem akkor átb@xtak.De nembiztos,hogy engem.
Ha kell közelebb megyek én
Olyan messziről esélytelen
Az meglehet
Jah a nagy átlag fogyi az itteni Userek tapasztalatai alapján 4- 4,7 liter amúgy... Én az alábbi hsz.- ben a két legextrémebbet írtam meg...
Hogy ez mekkora kérdés volt- főleg itt!

Gs 500 egy retek, gyenge motor- a váz kidolgozása meg- a kései spanyol verzióknál elég gyenge. Előnye- extrém alacsony fogyasztás, meg állítólag jó bele a MOL- os 20w- 50 ásványi olaj is. Léghűtés, ami gondozásmentes, cserébe meg melegben elugrik a pébe pár ló... 2 szelepes hengerfej.


Honda CB 500- jó futómű, a kategória legerősebb blokkja- ezáltal jó menetteljesítmények. Elnyűhetetlen ez is mint a másik kettő- elméletileg drágább, de mostanában már szerintem nem. Külsőre talán nem annyira szépséges, de jó kis gép. Alacsonyabb a súlypontja mint az Er-5 é.

Kawasaki Er- 5!
Na erről többet nem mondok, szerinted miért Er-5 fórum ez?

A lényeg: Kényelmes, jónak mondható futómű- kellően erős, és nagyon nyomatékos blokk. 4 szelep, vízhűtés. Utasnak is kényelmes. Kultúrált fogyi- átlag 3,8- 7 liter attól függ mennyien ültök rajta, és mennyivel mentek. A 7 liter- mert bizony ezt is tudja egy 500- as- két személy, full csomag, full gáz- autópálya, ezt egy haverom mérte anno. Szép vonalú motor- egy hátránya van a többiekkel szemben az a hátsó dobfék, de mi azért szeressük így is. Elnyűhetetelen- egy Er- 5 - el szétverheted a másik kettőt az se fog megártani neki! :)

Végseb:
Szutyuki- 140- ig könnyen gyorsul azon felül igen lassikán. Honda vége kb. 195 km/h az elég jól tolja felfelé magát. Er- 5 a vége 175- 180 km/h- 160 ig elég jól megy fel aztán 170 kissé lassabban 180 felé meg már igen lassan.
Er-5 nél számíthatsz még a kipufogó szétesésére ez széria hiba sajna. Sportdobbal orvosolható a dolog! Ár érték arányban ez a legjobb a három közül, meg szerintem a legszebb is! Bár az árr érték arány inkább a CBF 500- al összevetve értendő!

Ha esetleg a Honda felé kacsingatsz- mindenképp inkább a félidomost vedd meg az tuti jobb szélvédelemmel rendelkezik, meg szebb is mint a sima.
Ha Sly felnéz ide ő többet tudna mesélni neked erről a gépről, nemrég ugyan eladta a CB-t de sokat ment vele anno!

Konklúzió: Er5 a legjobb választás!

Meg a W 800, Versys, ZRX 1200, Z 1000 meg ami Kawasaki!
Szevasztok. Ha választanotok kellene, milyet választanátok? ER-5, CB500, GS500? Milyet és miért?
Már így is az!
Legalább is ahogy hallom, Erzsi mamát már halálra rémisztette!
mire papucsos odaér hozzátok, h tanítson, addigra te már vadul csapatni fogsz a környéken
te leszel a falu réme
az tutti, pár csirkeszárnyas nem fog ki rajtunk
dehogynem, majd én jó irányba billentem, ne félj
Khmm.. Tipli az asszonytól!
Cica Te rám nyújtottad a nyelvedet, hát mindjárt leharapom.
Mutass nekem egy ilyen szépséget még 1-et.
Szutyok ám az íródeák öreg annyának a térde kalácsa.
Szerintem még életében nem ült VTX-en.
Hogy lehet egy lapon említeni egy romet ponyval.
Ennek a gyereknek sztem elmentek otthonról.
Stupid silly donkey!
Nincs kektek szépérzéketek.
Ne menjetek el lakberendezőnek
neeem!
Ez egy szörnyeteg.
Bazze! Mekkora pizzásdoboz a hátulján!
Nah nehogy azt hidd hogy ilyen könnyen kihúzod magad a munka alól!
De ez nem a VTX 1300- vagy igen?

Nem csúnya, sőt, de azért egy Kawa mögött elmarad messze!

Nem jól értelmezted a cikket! Nem kismotornak nézi, csak azt írja hogy a Pony is olyan szutyok minta VTX! Ennyi...
Hááát,Nem!
Ennek örülök, csak így tovább