Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak te nem tudod a választ nagyokos!
Még eccer elmondom annak a nagyon iskolászott egyetemista fejednek, hogy kései típus! A 90- es évek óta olyan sok Gs- es világutazó lenne? Copyzz ide már egyet is a nagyok közül? Nevezz meg egyet legalább!A 90-es évek óta az 500 -as kategória háttrébe szorult, kezdő típusnak lett titulálva. Gondolom ezért lett az hogy a naagy utazók, nagyobb gépekre váltottak. Az itteni csóró egyetemisták -mert persze te az vagy, ha el tudtál menni ennyit, gondolom kedves szüleid is tök csórók hogy az egyetem mellett arany kis fiuknak csak nagy túrákra tellett.. meg Gs -el világutaznak, és a takony fejükkel beugatnak cirka 20 évvel idősebb emebreknek- mint pl Parabellum...

Úgyhogy szerintem menj is a nagy tudású fejeddel, mert csak kötözködni tudsz!
Azt majd máshol írkálhatod, hogy itt milyen bunkó emberek vannak főleg az a fisi nevezetű- na tünés!
Remélem ez elég magyarázat volt...
Kicsit ovisnak gondolom ezt a márka témát, alapvetően minden fiatalabb japán motor jó konstrukció, és az, hogy ki melyiket választja "világutazásra"/napi közlekedésre/kirándulásra az teljesen szubjektív dolog...

Pl én ER5el simán letoltam nyáron öt nap alatt majd 3 ezer km, és nem volt bajom, lehet másnak lenne, vagy lehet nekem lenne bajom más motoron...

Az meg, hogy melyik mennyire tartós, az meg a gazdáján múlik, mennyire tartja be az előírt szervizeket...

Manapság már nincs egyik neves gyártó termékénél lerohadásra esély, mint a régi szoci vasaknál...
Ez azért nem igaz, hogy felesleges , de valóban nem lett több a fékhatás a fémhálós fékcsővel, viszont határozottabb a nyomáspont...

No de majd ha feltesszük tavasszal a betéteket remélem, akkor már a fék teljesítménye is nőni fog ...
A 90-es évek vége óta azért lett volna rá idő.. nem kétnapos típus már az ER-5 sem.

Szóval ennyi, nem tudjátok a választ.

(A fém fékcsővel bárki bármit mond, a nyomáspont határozottabb lesz tőle, azt a szűk 20ezret lazán megéri amibe kerül egy ilyen manőver)
Látod én azt is profi módon csinálom.Bármit csinálsz csináld rendesen!Ne csak tessék-lássék.
De ettől függetlenül lesz pénzem rá rárakatom ,már csak azért hogy lássam én is télleg ekkora feleleges dolog volt kidobni rá a lét?
Minden újdonságra nyitott vok ( ha jó)...
Dehogy Parabellum tesó, te még talin se mikor má nagyon bé vagy baszva!
Már írtam- az Er5 8 évvel később jött ki mint a másik kettő- amúgy mert te nem ismersz "naaaagy utazót" ezzel a típussal attól még nem biztos hogy nincs ilyen. Amúgy a top 10- ben nincs Gs sem pl.
Na hagyjuk is abba, mert ez kb annyira értelmes vita mint a multkor a buzi fémhálós fékcső- és tessék hudemennyivel lett jobb Norberto fékje is- húúúha. Na akkor is feleslegesen kötözködtél- meg most is.
Stílusunk eltérő.Tényleg fröcsögtem volna?
Ne személyeskedjünk kérem.

Eleve magáról a motorokra vonatkozott a kérdés, és nem rátok..

Szóval félre ne érts, nem volt elvárás hogy helyi gyerek legyen az a nagy utazó

A kérdés annyi volt, vajon miért nem választotta még ezt a tipust senki világutazáshoz, széles e világban. Pont, se több se kevesebb nem érdekel, csak ennyi. Ha nem tudod megindokolni elfogadom azt is
Én pl. lassan utolérem km- ben Parabellumot, pedig nem volt még a határon kívül a motor pedig évek óta gondolok rá. És akkor? A hazai utak is vannak olyanok mint a külföldiek...
Amúgy meg jól tudod egy hosszú túrához leginkább idő, és pénz kell. attól mert elcsorogtál a török határig vagy tovább ,még nem kell lenézni azt aki pl. 3 gyerek miatt nem tud kiszakadni a határon túlra vagy "csak" egy héten veret 6000 km- t Erdélyben a motorjába.
Mindenkinek mások az anyagi lehetőségei, ettől függetlenül még lehet jó páran rád vernének itt pedig lehet csak a határig jutottak.
Papucsos tuti a papucsos hegymászásban!
Én nem magamra gondoltam világutazás címmel, mert én nem vagyok az, és egy percig sem állítottam.

Egy csóró egyetemista vagyok, aki szeret a tágabban értelmezett környéken motorozni
Parabellum Spanyolban is volt vele ha jól tudom, az sokkal közelebb van mint a Te Török túrád?
Más dolog hogy ő nem kürtöli világgá.. hanem csendben meghúzódik a háttérben.. A talikon is, pár ser után
A srác tanácsot kért ebben a topicban, a mi topicunkban és a hondásokéban is. Kíváncsi természetemnél fogva megnéztem hol mit kapott..

Aztán ennyi, belepofáztam mert szabad. Mint ahogy kérdezni is..

Szóval választ várok, nem fröcsögést
Felteszem a költői kérdést.Mi a rákért olvas focirajongó kézimunka rovatot vagy horgász topicot?
Másként:Miért olvas valaki ER-5 fórumot ha semmi dolga vele?
Nem tilos mert nyilvános.De minek?
Ne magyarban gondolkodj.. hanem úgy globálisan.. bárki valaha bárhová messzire és sokáig.. Én nem tudok ilyet
Mutass példát...

(Az nem világutazás hogy bóklászunk a környező országokban )
Ennyi erővel meg 25 évvel ezelőtt a Szutyukit, Hondát, KawátYamahát lenyomta anno az MZ- azzal akkor többben nyomták a magyar világutazók! Gondolom, nem kell kifejtenem miért volt ez!?
Itt is megtalálod a világutazóinkat- pl. itt van Parabellum, és Norberto, igaz ők nem hibbantak mint a Szutyukisok meg a Hondások!
A válasz kurva eccerű!
A kawa késett 8 évet az 500- as naked kategóriával! Ennyi.
Gondolom a KLE 500- al esetleg a GPZ 500 S -el többe nyomták!
Bocsi! ezt buktam igazatok van.
Felteszem a költői kérdést

Miért van az hogy GS500-at meg CB 500-at akaratlanul is megtalálunk nem egy-két hibbant világutazó segge alatt, ER-5-öst meg nem? Valami oka csak van, és nem az hogy jobb a másik kettőnél
Megerősítem. Van benne hengerenként egy kipu meg egy szivó szelep.

Ebben igaza van Fisinek.. de csak ebben
Nem kell, mert annyi tutira!
Azért nézz utána.