Értem,a télen be is újítok egy plexibe! Még1x köszönöm a tapasztalatokat. Füldugó? Én direkt keresem igy is az aluljárókat,ahol egy kövér gáznál élvezem a hangját!
Én 184 cm vagyok, és Imihez hasonlóan 110-ig jobb plexivel, mint nélküle. Efölött bújkálni kell.
A szélzaj miatt egyébként is füldugót használok, és ezt javaslom mindenkinek, mert sokkal kényelmesebbé teszi a motorozást.
Én a télen valószínüleg beleteszek a pleximbe egy kis toldatot, és ki fogom támasztani a kormányhoz, mert nem merem annyira állat módon meghúzni a lámpacsavarokat, hogy nagy tempónál ne hajoljon be a plexi. Szerintem az olcsósága miatt mindenképp érdemes kipróbálnod. Ha nem jön be könnyedén el tudod adni. Én is egyszer használtan vettem meg.
Bau köszi a szamárfület, pedig azt hittem Fisi fogja majd csinálni . Nagyon szépek vagyunk a képeken, bár mi csak olyat tudunk . Holnap délelőtt nagyon szidjatok, drukkoljatok, jön a szakmai angol szóbeli... nagyon félek tőle, de mennie kell .
Én 181- 2 - 3 cm vagyok, nekem a kis plekó bejött, és ami még nem utolsó szempont, az az, hogy nem kell a kényes krómozott műszerfalat feleannyit sem pucolni, mióta fent van!
Nekem is Puig plexi volt az ER-5-ön.
Úgy állítottam be, hogy kb. 110 km/h-ig jó volt.
Ez azt jelentette, hogy nem a mellkasom kapta a menetszelet, hanem a sisakom két oldala mellett elvezette. 80-90-nél kimondottan kellemes volt motorozni.
Ezért persze hangosabb volt a szélzaj a fülemnél, de valamit valamiért.
A mostani gépemnek nem egy filigrán műszerfala van, a menetszél egy részét felfogja. Egész kellemes utazó tempónál is.
Egy darabig én is bírom, csak ugye nem órákig, én meg sűrűn járok (nem motorozok, csak közlekedek) pályán ahol egyhuzamban legalább 2,5 - 3 órát töltök a nyeregbe, ott már azért kell.
Bár lehet csak én vagyok papírkutya
Országúton nem hiányzik, mondjuk tény, hogy ott nem is járok 100 felett...
én állítottam előre hátra, volt h megemeltem h 1 csavarpár fogta, akkor se volt jó.
Lehet az is rájátszik, hogy kicsit szélesebb lsl kormányt használok.Ergo elvileg lejjebb hajolok akkor, de hát nem akar jó lenni
Aput megkérdezem, hogy kell e neki, ha nem....rajtam nem múlik az eladása.
Menetszél az nem probléma ezeknél a vasaknál.130-ig pleló nélkül is vígan kapaszkodok rajta.Nem megerőltető.(vagy erős vagyok )
Sokkal többel meg azért ezzel a motorral nem közlekedünk hosszú távon.170 az már tol lefelé rendesen de azt meg ugye hol lehet menni?
Oldalszélben rosszabbul viselkedik a burkolt motor,mert a szélnek van mibe belekapaszkodnia,ez tapasztalat! ha pedig szemből fúj(onnan mindenképp fúj),viszont ugy sokkal jobb mint a "kopasz"motorok! Ennek ellenére nekem akkor sem kellene burkolt motor! :)
a plexinél nem csak a méret számít, hanem az is hogy milyen szögben van felszerelve, plusz az is, hogy Te milyen pózban ülsz a motoron.
nekem a kis puig-gal sok próbálkozás után odáig sikerült eljutnom, hogy 120 nál elviselhető lett a menetszél, a givivel ezt 130ig sikerült kitolni, de azt fontos hozzátennem ha nagy szél van akkor - tapasztalataim szerint - egyik se ér sokat :(...
Kíváncsi lennék, hogy egy burkolt túra motor, hogy viselkedik szeles időben...
kisbokkon: 180 cm vagyok,hát most elbizonytalanítottál! Megnéztem az adatlapodat a kis ETZ-d nagyon szép volt! A télen még lesz időm kitalálni hogy kell-e a plexi vagy sem! Ha esetleg kell akkor a tiédet ha meg van még eladnád?
Nem tudom milyen magas vagy.Nekem a _norbertó által linkelt puig plexim van.182 cm vagyok,de használhatatlan.ha felteszem pont a sisakomra tereli a szelet, így süvít mint az állat.
Azzal felszerelve az adatlapomon látsz képet a motorról.
A szélzaj miatt egyébként is füldugót használok, és ezt javaslom mindenkinek, mert sokkal kényelmesebbé teszi a motorozást.
Én a télen valószínüleg beleteszek a pleximbe egy kis toldatot, és ki fogom támasztani a kormányhoz, mert nem merem annyira állat módon meghúzni a lámpacsavarokat, hogy nagy tempónál ne hajoljon be a plexi. Szerintem az olcsósága miatt mindenképp érdemes kipróbálnod. Ha nem jön be könnyedén el tudod adni. Én is egyszer használtan vettem meg.
Nekünk meg még soha nem volt bajunk vele.
Egy jó nagy kalappal!
Bau köszi a szamárfület, pedig azt hittem Fisi fogja majd csinálni . Nagyon szépek vagyunk a képeken, bár mi csak olyat tudunk . Holnap délelőtt nagyon szidjatok, drukkoljatok, jön a szakmai angol szóbeli... nagyon félek tőle, de mennie kell .
Puszcsi: Anita
Úgy állítottam be, hogy kb. 110 km/h-ig jó volt.
Ez azt jelentette, hogy nem a mellkasom kapta a menetszelet, hanem a sisakom két oldala mellett elvezette. 80-90-nél kimondottan kellemes volt motorozni.
Ezért persze hangosabb volt a szélzaj a fülemnél, de valamit valamiért.
A mostani gépemnek nem egy filigrán műszerfala van, a menetszél egy részét felfogja. Egész kellemes utazó tempónál is.
Bár lehet csak én vagyok papírkutya
Országúton nem hiányzik, mondjuk tény, hogy ott nem is járok 100 felett...
Lehet az is rájátszik, hogy kicsit szélesebb lsl kormányt használok.Ergo elvileg lejjebb hajolok akkor, de hát nem akar jó lenni
Aput megkérdezem, hogy kell e neki, ha nem....rajtam nem múlik az eladása.
Sokkal többel meg azért ezzel a motorral nem közlekedünk hosszú távon.170 az már tol lefelé rendesen de azt meg ugye hol lehet menni?
nekem a kis puig-gal sok próbálkozás után odáig sikerült eljutnom, hogy 120 nál elviselhető lett a menetszél, a givivel ezt 130ig sikerült kitolni, de azt fontos hozzátennem ha nagy szél van akkor - tapasztalataim szerint - egyik se ér sokat :(...
Kíváncsi lennék, hogy egy burkolt túra motor, hogy viselkedik szeles időben...
Nem tudom milyen magas vagy.Nekem a _norbertó által linkelt puig plexim van.182 cm vagyok,de használhatatlan.ha felteszem pont a sisakomra tereli a szelet, így süvít mint az állat.
Azzal felszerelve az adatlapomon látsz képet a motorról.
Hát nm megmondtam a múltkor? Vigyázz mert jön a végzet angyala érted!
Nesze már meg is jelent!
Itt az új koponyás logo, a régi nem tetszett...