Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az jó sisak.Nincs több tippem.
Abba a bandába is benne akarok lenni.
Amúgy szomorú lennék ha csak 3 kawás lenne a bandában!
Ne aggódj Gadus eddig három van- ebből egy - mert Zimi úgyis W 800-as Kawát akar.
Megint egy mínusz mert az egyik segédmotornak álcázott nagymotor , a maradék egyet meg nem számoljuk mert az aki papucsban motorozik, az nem számít!

Szal akkor mi a baj?

HA túl sokan lesznek, majd kiválunk, és alakítunk kegy full kawasakis bandát! Csak vicc volt- addig amíg Kawa jel van a hátukon, nincs baj velük, az megállítja a madárinfluenzát!
Te, ha ez igy megy tovább tobb hondás lesz a csapatba mint kawás.
* kós=- kis- kibaxott telefonos T9!
Tudom Ferikém, 8 évig Mz- tem! Múltkor látható is volt, milyen gyönyörűen nézett ki a gép!
Norberto!
A barna Zrx- be én is benne vagyok! Alakítunk egy Zrx- es bandát!

De oda Hondasok nem tehetik majd be a lábukat! Kivéve Zimi, és az én kós feleségem!
De őket is kotelezzuk, hogy át kell a csirkeszarny jelet Kawasakira matricázniuk!
Egy Schubert C1-et használok. Már el van lapulva egy kicsit belül a párnázat, ezért tuti hogy nem a gyári értékeit hozza (maga idejében a legcsendesebb sisak). A 100km/h-nál gyárilag megadott asszem 85 körüli decibel sem lenne sokkal kellemesebb.
Egy pár füldugó 40 forint. Bedugom, és a szél jelentős része megszűnt.
Funkcióit tekintve a sisak kurva jó. Pótolhatatlan tulajdonságai vannak társaihoz képest, tehát lecserélni újabbra tudnám, de erre nincs 60-100 ezrem.
Norberto: Kűűűgggyed a plexit! Ha adsz egy mail címet elküldöm a pontos címemet! Oks?
köszi
125 ccm
Köszönöm
Majd igyekszem elöbb megtanulni váltani
Mégis milyen motor lett belőle
Hát igen bíztos addigra sokat fejlődtek az emberek
Én meg arra gondoltam, ha egyszer sok pénzem lesz akkor az Mz, és a ER mellé veszek majd egy barna zrx1200-öt

Úgy lenne kerek a világ, hisz mind a három más szempontból verhetetlen...

Úgyhogy már csak a pénz kellene, mert az elképzelés kerek
Fisikém a Simsonnak,meg az ETZ nek külön feelingje van! Ám az elképzelésed nem tűnik rossznak,sőt kívánom neked hogy tudd is megtenni! :D
Én ezzel úgy vagyok, ha egyszer kell majd egy kisebb motor, akkor veszek az Er mellé egy Zrx 1200- at. Azt kisebbnek ott lesz akkor az 5-ös!
Nekem meg sajnos el kellett adnom hogy meg bírjam venni a Kawát! De egyszer még tuti veszek egyet vagy 250et vagy 251 et! :)
Nekem még van is egy 250-es ETZ-m az ERnő melett, és imádom a két ütem szimfóniáját :)
Gratula
Jó a Honda! :D Igaz hogy a sportmotor kategóriában 1984-ben a Kawasaki GPZ 600 lett az abszolult első,mint technikailag,mint formailag,magyarul minden téren! Erre "lázadtak" be a Hondánál és hozták piacra a CBR 600 at 1987-ben,utána viszont a Honda vezetett asszem töb mint 10 évig! A Suzuki meg a Yamaha még csak vergődött ez időben.....
ez még viccnek is rossz, nekünk nem lehet bajunk
ezer bocs drága Zimmedli, Téged kihagytalak, szoknom kell, hogy Neked is hondád van
ezer bocs
Én is csak vicceltem, nekem is volt kétütemű motorom, igaz nem ETZ kategória, hanem kisebb.
Én simán megyek 2 ütemű után,imádom az illatát! Pláne ha az egy ETZ!
Nekem is 8 ezer Ft-os, Auchan-os sisakom van.

Tavaszra lecserélem, már amúgy is 5 éves.

Egyébként nem annyira xar, mint a lelőhelye alapján gondolnátok, de ez csak akkor tudnám meg, ha lefejelném az útpadkát, igaz?